Honda Dominator 650 cudan zvuk

Žaba

New member
Znaci ovako rijec je o Hondi dominator 650 91.g, a problem je sljedeci... u leru i na niskim okretajima se cuje nekakvo tuckanje, cini mi se u glavi motora ( nisu ventili, provjereno ) , a cim prode jedno 2500, 3000 o/min taj zvuk potpuno  nestane (zvuk je kao nepravilan, znaci nije 100% konstanatan ). Da li netko zna u cemu bi mogao biti problem ?
 
Lanac razvoda se rastegnuo i potrebna je zamjena 99% sam siguran.


Najlakše to provjeriš je da skineš poklopac ventila i odvijačem provjeriš dali je lanac zategnut ili labav - ako je labav, mjenjaj. To na njoj nije skupo i relativno je jednostavno za zamjenu - samo po starom lancu potegneš preko radilice novi i spojiš ga sa novom spojnicom, naštelaš bregastu i gass.....
 
gogo_insane said:
Lanac razvoda se rastegnuo i potrebna je zamjena 99% sam siguran.


Najlakše to provjeriš je da skineš poklopac ventila i odvijačem provjeriš dali je lanac zategnut ili labav - ako je labav, mjenjaj. To na njoj nije skupo i relativno je jednostavno za zamjenu - samo po starom lancu potegneš preko radilice novi i spojiš ga sa novom spojnicom, naštelaš bregastu i gass.....

jesi li probao ili teoretski pricas?
 
gogo_insane said:
Lanac razvoda se rastegnuo i potrebna je zamjena 99% sam siguran.


Najlakše to provjeriš je da skineš poklopac ventila i odvijačem provjeriš dali je lanac zategnut ili labav - ako je labav, mjenjaj. To na njoj nije skupo i relativno je jednostavno za zamjenu - samo po starom lancu potegneš preko radilice novi i spojiš ga sa novom spojnicom, naštelaš bregastu i gass.....
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

aaaaaaaa....kako volim ovakva objašnjenja....za poluditi...
kao prvu za tvoj info....promjeniti lanac distribucije i zatezač na koji si zaboravio btw. je jedan od težih zadataka od bilo kojih motora za koje znam....
slučajno u godinu dana pomagala promjeniti na dva takva motora :wink:

Žaba said:
Znaci ovako rijec je o Hondi dominator 650 91.g, a problem je sljedeci... u leru i na niskim okretajima se cuje nekakvo tuckanje, cini mi se u glavi motora ( nisu ventili, provjereno ) , a cim prode jedno 2500, 3000 o/min taj zvuk potpuno  nestane (zvuk je kao nepravilan, znaci nije 100% konstanatan ). Da li netko zna u cemu bi mogao biti problem ?
lako moguće da se radi o lancu distribucije :wink:
 
oracle said:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

aaaaaaaa....kako volim ovakva objašnjenja....za poluditi...
kao prvu za tvoj info....promjeniti lanac distribucije i zatezač na koji si zaboravio btw. je jedan od težih zadataka od bilo kojih motora za koje znam....
slučajno u godinu dana pomagala promjeniti na dva takva motora :wink:


pretekla si me ...  (y) (y)  ...


ili bemwejac piše sa tvog acc ... ali nebitno ...  :mrgreen: :mrgreen:
 
strasilo said:
pretekla si me ...  (y) (y)  ...


ili bemwejac piše sa tvog acc ... ali nebitno ...  :mrgreen: :mrgreen:
jebo te bemvejac više....no kad smo kod njega...
pomagala mu kod dva takva...a jesmo se izmučili sa zatezačem pas mater...ponekad mu se divim koliko strpljenja ima :mrgreen:
 
ja sam samo s jednim .... dabogda mi više nedošao ...  :LOL: :LOL:


iako mislim da bih s drugim puno lakše ... MISLIM da sam kasnije uhvatio caku ...  :LOL: :LOL:  naglasak na mislim ...  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
ja sam samo s jednim .... dabogda mi više nedošao ...  :LOL: :LOL:


iako mislim da bih s drugim puno lakše ... MISLIM da sam kasnije uhvatio caku ...  :LOL: :LOL:  naglasak na mislim ...  :LOL: :LOL:
on ih je promjenio malo više....i zna caku...no da je zajebano je zajebano :palacdolje:
navodno postoji neki spečalni alat za to...ali jbg...tko će to sve pokupovati :?
 
a jeste i vi neki :x

ja sam postavija pitanje da mi covik objasni a ne vi,mozda on ima neku caku koju vi neznate :mrgreen:
 
Branko-ST said:
a jeste i vi neki :x

ja sam postavija pitanje da mi covik objasni a ne vi,mozda on ima neku caku koju vi neznate :mrgreen:
pa ovako kao objasnio jasno mi je da nikad nije to radio...niti čuo nekoga tko jest :LOL: :LOL: :LOL:
 
cekat cemo da se javi,mozda oda svoju caku :mrgreen:
 
oracle said:
on ih je promjenio malo više....i zna caku...no da je zajebano je zajebano :palacdolje:
navodno postoji neki spečalni alat za to...ali jbg...tko će to sve pokupovati :?


ja sam pravio nešto ... neki "kao" osigurač ...  :mrgreen: :mrgreen:
 
vjerovatno je stvar u samom zatezacu....koji u sebi ima jednosmjerni iglicasti lezaj...taj lezaj dopusta da se sam zatezac krece u samo jednom smjeru...pdnosno da zateze lanac....nazad nebi smio setati...a to se upravo desava kad crkne taj lezaj...zatezac pomce setati...i lanac vise nije uvijek zategnut....Uglavnom...preporuka moja je da uzmes slijedece stvari: zatezac (oko 400 kuna)...osovina zatezaca (oko 100 kuna)....opruga zatezaca i oring osovine (oko 100 kuna)....te lanac distribucije koji kosta oko 400 kuna....lanac ne mora biti original hondin...jer je zatvorenog tipa...i kosta oko 700 kuna...a tebi treba otvoren lanac da ga mozes provuci...i zatim odgovarajucom spojnicom(dobijes je sa lancem)....zakujes...Jedini problem je uglaviti zatezac sa oprugom u leziste glave...jer po manualu postoji alat kojim se najprije nategne zatezac i u toj se poziciji blokira da se moze staviti lancanik bregaste..i sve skupa ufaziti....posto ja taj alat nemam....ja sam najprije sve to stavio u fazu....i zatim nekako na jedvite jade nategnuo oprugu te uspio zajedno sa zatezacem ubaciti u leziste u glavi....i zatim sve to ucvrstiti vanjskim stiftom....ako postoji laksi sistem...ja ga neznam...jbg... :mrgreen:
obrati samo paznju na sistem fiksacije vanjskog svornjaka.....stariji modeli su imali unutar glave samo stift koji se izvuce...a noviji modeli su imali imbus vijak....takodjer pamti gdje je bio koj saraf poklopca glave...nisu svi iste duzine...kao  spoznaju da ces morati masinu skoro skinuti sa karoserije...jer poklopac glave ide van knap....ali bas...knap....i to sa masinom prakticki na podu....jbg....ima posla....
 
ako mu je čovjek rekao da je to piškin dim, kako ti sad možeš reći da on laže..  :shock: :shock:
 
ja sam samo svoja iskustva obrazlozio...e sad...ako covjek mijenja lanac i zatezac svojim pogledom.....to je onda skroz rišpekt.... :mrgreen:
 
hvala, probat cu se pozabavit s tim, odnosno morat cu.skinut cu sutra masinu dolje jer ovako i onako je u planu ''restauracija'' kompletnog motora, pa cu vidit sta se dogada odnosno sta zeza, a ako necu moc ovako lanac uglavit ic ce mašina širom i gotovo...hvala na savjetima, javm kad slozim  (y)
 
gledaj....i da ti ide masina sirom...to ne mijenje nista...sto se tice zajebancije oko zatezaca...nazalost..ali velika je prednostr kad je masina na stolu...barem ces poklopac glave skinuti bez problema... 8)