slick said:
Što se opčenito Honde u Hrvatskoj tiče mislim da što se reklamacije tiče nema problema, ma šta god da se radilo na motoru.
Soga obavještavam cijenjeno pučanstvo da ukoliko ima konkretnih problema s reklamacijom za bilo koju Hondu neka mi se slobodno obrati, jer naravno meni-nama je u interesu posao obaviti jer meni se kao dealeru to financiski isplati, bitno je ne doći u servis kod nekog uskopojasnog štrebera koji bi ti zbog neiskustva to mogao odbiti. Powercomander ili ne motor mora raditi...i garancije su 2 god na sve motocikle u RH.
S ovim što si napisao se u potpunosti slažem a i u Wellbrock Hondi su es samo nasmijali . Kad sam išao kupiti taj motor zvao sam Ruting i to su njihove rječi Power Commander - nema garancije . A servis u Zadru katastofa alat 0 znanje 0 , bahatost 5 .
Ukratko dođem u taj servis kažem dobar dan ja bi prvi servis na CB1300 , lik na prijemu onako bahato nemože danas , kažem zato sam i došao pitati kad me možete primiti kaže čovjek za 7 dana , ponudio mi je razna ulja međutim ono što treba nije imao ( nije neki problem ) kažem mu molim vas naručite mi Motul 10/40 100% sintezu (krene mi tumačiti da to ne postoji) što mi je već lagano diglo tlak i dogovorimo se da će naručiti ulje koje sam tražio .
Dođem nakon 7 dana i kaže tip malo ostavite motor i dođite za par sati , pošto sam vidio da nema ni stola ni stendera a ni alata a rade neki mladi momci koji taj motor nisu vidjeli u životu odlučim pričekati ispred servisa da im ne smetam , uglavnom ispuste ulje i promjene filter ( ja sjedim na motoru da bude ravan ) i krene čekanje par sati kad su skužili da se nedam otjerati dođe neki mladi mehaničar s kartonskom kutijom i okrene se leđima izvadi bocu ulja i hoće uliti , kažem stani daj da vidim to kad ono Motoul 5/50 i sad ovaj zove pvog s recepcije i tip me krene krstiti kako je ovo bolje ulje i ako neću on sad mora ići nabaviti ono što sam tražio , kažem mu što si radio ovih 7 dana ako ti je to naručeno , ode ovaj vrati se nakon cca 1 sat i donese konačno 10/40 Motul na kojem vidi čuda piše velikim slovima 100% sinteza . Kažem tipu ako neznaš mogao si vidjeti u kompjuter koje ulje Honda preporučuje za taj motor ili sam ti ja mogao donjeti tvorničku servisnu knjigu koju sam kupio s motorom , osim promjene ulja i filtera nisu pogledali motor a račun je bio nešto preko 1200kn .
E sad drugi primjer Njemačka Honda Stute Keln CBR 900RR prvi servis . Na prijavi kažeš što treba , u radionu nemožeš ali je veliki stakleni zid iza kojeg sjediš piješ kavu listaš novine i gledaš kako ti rade motor , promjena ulja i filtera i po listi od Honde pregledaju motor od početka do kraja , rasvjeta , pritegnu šerafe , očiste , nategnu i podmažu lanac provjere tlak u gumama i kažu evo vaš motor je spreman i cjena 330DM što bi bilo također negdje oko 1200kn , za takav servis i takvu cjenu nekažem ni rječi što se mene tiče mogli su naplatiti i više .
E sad kod nas mislim da su servisi poput zadarskog loša reklama za Hondu i za Ruting kao uvoznika .
Kad bi slučajno ovo moje piskaranje dovelo do toga da se to promjeni na bolje cilj bi bio postignut .