HONDA-GARANTNA KNJIŽICA MOTOCIKLA

a neznam, po meni se tu lome koplja bzvze jer taj motor može sve preživjeti
odličan
osim što meni u vožnji ne paše uopće, ostalo su sve plusevi
 
MOONSHIELD said:
a neznam, po meni se tu lome koplja bzvze jer taj motor može sve preživjeti
odličan
osim što meni u vožnji ne paše uopće, ostalo su sve plusevi

Jedno je što motor može i hoće preživjeti, a drugo je poštivanje uvjeta navedenih u garantnoj knjižici.
Da se vlasniku kojim slučajem motor pokvario u garantnom roku, vjeruj mi, ni Ruting a ni jedan drugi ovlašteni servis ne bi priznao garanciju.
I to nije samo slučaj s Hondom nego s bilo kojom markom motora.
A ako Honda objavljuje grešku na nekom voziluu onda je dužna zamijeniti ili otkloniti kvar na svim vozilima bez obzira na garanciju jer se radi o tvorničkoj grešci.
 
sve jasno, ne priznaje ne priznaju (y)
samo hoću ukazati da vlasnik ne mora brinuti zbog toga..
 
MOONSHIELD said:
sve jasno, ne priznaje ne priznaju (y)
samo hoću ukazati da vlasnik ne mora brinuti zbog toga..


možda mora, možda ne mora  :misli:
 
imao sam "kvar" dok je motor bio pod garancijom... prijavio i dogovorio popravak preko zime (van sezone) iako mi je garancija isticala na ljeto. :mrgreen:

kolko se sjecam garancija je vrijedila tri godine.  :misli:
 
cobRRa said:
imao sam "kvar" dok je motor bio pod garancijom... prijavio i dogovorio popravak preko zime (van sezone) iako mi je garancija isticala na ljeto. :mrgreen:

kolko se sjecam garancija je vrijedila tri godine.  :misli:

nisam baš siguran... :misli:
 
    .....na ovoj mojoj se otopio rep i nosač tablice, a isto se nisam pridržavao vremenskog perioda servisa, nego kilometraže, i tu moram pohvaliti da su mi u servisu bez ikakvih problema naručili i promijenili oštećene dijelove besplatno 8).......premda su mogli zahebavat..... (y)
 
Lani kad sam kupovao Hondu , namjera mi je bila uzeti u Rutingu međutim imali su samo naked varijantu CB1300 a ja sam tražio s poluoklopom , pričali su da je motor na akciji i tek nakon par puta ponovljenog pitanja rekli da je proizvodnja 2007 tako da je tih par tisuća kuna popusta za moj pojam bilo ništa . Kad sam rekao da ću ugraditi Power Commander reklo mi je da mi neće priznati garanciju .
Na to kupim motor u Njemačkoj , između ostalog frizirana glava i vidi čuda puna garancija .
E sad dolazi zanimljiv dio , odem na prvi servis ( mislim makar toliko će znati ) u Hondin dućan u Zadru koji prodaju i aute i motore te su ovlašteni servis za sve . Nemaju ni stola ni stendera , bahati i bezobrazni ( tip na prijemu ) hoće na silu uliti ulje koje neide u taj motor , osim izmjene 3 litre ulja i filtera motor nisu pogledali ali je to trajalo dobrih 4-5 sati ( čekao sam tamo jer se nisam usudio ostaviti motor ) račun nešto preko 1200kn .
Zaključak našao sam majstora van Zadra u Splitu koji je ovlašteni serviser ali ne za Hondu te nazvao švabe i objasnio im situaciju , kažu nema problema ako je dobar serviser neka stavi svoj pečat , u slučaju kvara koji bi trebala priznati garancija pokrićemo štetu .
 
uh taj motor mi je prekrasan
to samo naši traže sve da te sjebu
i jebo ih 1200 kuna za promjenu ulja i filtera, zna se kolko to traje i kolko košta litra pa i najskupljeg ulja i filter, tak da to nebi smjeli ići preko sata rada, i maks 400-500 kuna za materijal
 
MOONSHIELD said:
uh taj motor mi je prekrasan
to samo naši traže sve da te sjebu
i jebo ih 1200 kuna za promjenu ulja i filtera, zna se kolko to traje i kolko košta litra pa i najskupljeg ulja i filter, tak da to nebi smjeli ići preko sata rada, i maks 400-500 kuna za materijal

S time bi se i ja složio , nije mi problem platiti međutim kad me tako odere osjećam se ko ovca za šišanje , a uz to bezobrazno i bahato ponašanje prema mušterijama , nedopustivo .
 
Ponašanje večine domačih servisera je sasvim druga priča nažalost....U vezi garancije koje ti švapski dučan daje iako su vršene preinake na motoru i servisiranja u Splitu kod neovlaštenog servisera, koji mora bit dobar(??)...Moraš razlikovat tvorničku Honda garanciju i garanciju koju ti daje taj dučan. Da oni sutra prilože Hondi servisnu knjižicu pečatiranu od nekog neovlaštenog servisera iz Splita i opišu kvar koji je nastao na modificitanom motoru ,ovi bi im se slatko nasmijali...Znači oni sami pokrivaju štetu. Tu več postoji opasnost uštede na materijalu, obradi itd...
 
Bob Rock said:
Ponašanje večine domačih servisera je sasvim druga priča nažalost....U vezi garancije koje ti švapski dučan daje iako su vršene preinake na motoru i servisiranja u Splitu kod neovlaštenog servisera, koji mora bit dobar(??)...Moraš razlikovat tvorničku Honda garanciju i garanciju koju ti daje taj dučan. Da oni sutra prilože Hondi servisnu knjižicu pečatiranu od nekog neovlaštenog servisera iz Splita i opišu kvar koji je nastao na modificitanom motoru ,ovi bi im se slatko nasmijali...Znači oni sami pokrivaju štetu. Tu več postoji opasnost uštede na materijalu, obradi itd...

Za moj motor u njemačkoj i van nje bez obzira na rađeno vrjedi puna tvornička garancija jer je rađeno u ovlaštenom Honda dućanu koji je ujedno i zastupnik za HRC i Moriwaki , dobio sam preporuku za neki servis u unutrašnjosti Hrvatske koji bi po rječima onih koji tamo idu trebao biti stvarno dobar , međutim meni je Split bliže a i volim napraviti đir rivom i getom . Serviser kojeg sam našao je dobar majstor tako da su se njemci s tim složili , e sad je li garancija Honde ili u ovom slučaju firme koja mi je prodala motor svejedno , a i da nema garancije nevjerujem da će s ovim motorom biti problema već je ionako prošlo 1,5 godina . Garancija amo ili tamo za svoje novce idem tamo gdje imam povjerenja u majstora a ne da se mislim hoće li mi se u vožnji što dogoditi jer su iz neznaja ili nemara što zaboravili i gdje su ljudi ljubazni prema mušterijama , zaključak u međuvremenu imam 4 motora raznih proizvođača i svi će ići u Split na servis . Kažem nije mi cjena presudna već kvaliteta posla i normalan ljudski odnos .
 
cobRRa said:
i ja sam mislio da su dvije, ali su mi tada rekli tri... kolko se sjecam, bas cu provjerit sutra.


aj vidi pa javi...
 
jota said:
S time bi se i ja složio , nije mi problem platiti međutim kad me tako odere osjećam se ko ovca za šišanje , a uz to bezobrazno i bahato ponašanje prema mušterijama , nedopustivo .

da se izrazim tvojom terminologijom... kad me osisaju onda sigurno necu platit pranje kose ak mi ju nisu prali, a pogotovo trajnu i farbanje. znam kolko me kosta sisanje jer sam pitao i mogu ih eventualno pocastit sa kavicama i ni kune vise.

2:phobocaster... odo sutra 7 dana na skijacinu, pa kad se vratim pitat cu osobu iz honde koja je meni tak rekla.

 
Bob Rock said:
Ponašanje večine domačih servisera je sasvim druga priča nažalost....U vezi garancije koje ti švapski dučan daje iako su vršene preinake na motoru i servisiranja u Splitu kod neovlaštenog servisera, koji mora bit dobar(??)...Moraš razlikovat tvorničku Honda garanciju i garanciju koju ti daje taj dučan. Da oni sutra prilože Hondi servisnu knjižicu pečatiranu od nekog neovlaštenog servisera iz Splita i opišu kvar koji je nastao na modificitanom motoru ,ovi bi im se slatko nasmijali...Znači oni sami pokrivaju štetu. Tu več postoji opasnost uštede na materijalu, obradi itd...

(y)
Što se opčenito Honde u Hrvatskoj tiče mislim da što se reklamacije tiče nema problema, ma šta god da se radilo na motoru.
Soga obavještavam cijenjeno pučanstvo da ukoliko ima konkretnih problema s reklamacijom za bilo koju Hondu neka mi se slobodno obrati, jer naravno meni-nama je u interesu posao obaviti jer meni se kao dealeru to financiski isplati, bitno je ne doći u servis kod nekog uskopojasnog štrebera koji bi ti zbog neiskustva to mogao odbiti. Powercomander ili ne motor mora raditi...i garancije su 2 god na sve motocikle u RH.
 
slick said:
(y)
Što se opčenito Honde u Hrvatskoj tiče mislim da što se reklamacije tiče nema problema, ma šta god da se radilo na motoru.
Soga obavještavam cijenjeno pučanstvo da ukoliko ima konkretnih problema s reklamacijom za bilo koju Hondu neka mi se slobodno obrati, jer naravno meni-nama je u interesu posao obaviti jer meni se kao dealeru to financiski isplati, bitno je ne doći u servis kod nekog uskopojasnog štrebera koji bi ti zbog neiskustva to mogao odbiti. Powercomander ili ne motor mora raditi...i garancije su 2 god na sve motocikle u RH.

S ovim što si napisao se u potpunosti slažem a i u Wellbrock Hondi su es samo nasmijali . Kad sam išao kupiti taj motor zvao sam Ruting i to su njihove rječi Power Commander - nema garancije . A servis u Zadru katastofa alat 0 znanje 0 , bahatost 5 .
Ukratko dođem u taj servis kažem dobar dan ja bi prvi servis na CB1300 , lik na prijemu onako bahato nemože danas , kažem zato sam i došao pitati kad me možete primiti kaže čovjek za 7 dana , ponudio mi je razna ulja međutim ono što treba nije imao ( nije neki problem ) kažem mu molim vas naručite mi Motul 10/40 100% sintezu (krene mi tumačiti da to ne postoji) što mi je već lagano diglo tlak i dogovorimo se da će naručiti ulje koje sam tražio .

Dođem nakon 7 dana i kaže tip malo ostavite motor i dođite za par sati , pošto sam vidio da nema ni stola ni stendera a ni alata a rade neki mladi momci koji taj motor nisu vidjeli u životu odlučim pričekati ispred servisa da im ne smetam , uglavnom ispuste ulje i promjene filter ( ja sjedim na motoru da bude ravan ) i krene čekanje par sati kad su skužili da se nedam otjerati dođe neki mladi mehaničar s kartonskom kutijom i okrene se leđima izvadi bocu ulja i hoće uliti , kažem stani daj da vidim to kad ono Motoul 5/50  i sad ovaj zove pvog s recepcije i tip me krene krstiti  kako je ovo bolje ulje i ako neću on sad mora ići nabaviti ono što sam tražio , kažem mu što si radio ovih 7 dana ako ti je to naručeno , ode ovaj vrati se nakon cca 1 sat i donese konačno 10/40 Motul na kojem vidi čuda piše velikim slovima 100% sinteza . Kažem tipu ako neznaš mogao si vidjeti u kompjuter koje ulje Honda preporučuje za taj motor ili sam ti ja mogao donjeti tvorničku servisnu knjigu koju sam kupio s motorom , osim promjene ulja i filtera nisu pogledali motor a račun je bio nešto preko 1200kn .

E sad drugi primjer Njemačka Honda Stute Keln CBR 900RR prvi servis . Na prijavi kažeš što treba , u radionu nemožeš ali je veliki stakleni zid iza kojeg sjediš piješ kavu listaš novine i gledaš kako ti rade motor , promjena ulja i filtera i po listi od Honde pregledaju motor od početka do kraja , rasvjeta , pritegnu šerafe , očiste , nategnu i podmažu lanac provjere tlak u gumama i kažu evo vaš motor je spreman i cjena 330DM što bi bilo također negdje oko 1200kn , za takav servis i takvu cjenu nekažem ni rječi što se mene tiče mogli su naplatiti i više .
E sad kod nas mislim da su servisi poput zadarskog loša reklama za Hondu i za Ruting kao uvoznika .
Kad bi slučajno ovo moje piskaranje dovelo do toga da se to promjeni na bolje cilj bi bio postignut .
 
Mislim da je bitno da poštivaš kilometražu / 6000 km / . Za vrijeme ti gledaju kroz prste . Ionak prek zime malo njih napuca kilometražu /normalno, zavisi u kojem mjesecu si kupio motor/. Ja kod Sekola nisam nikad imao problema. U sezoni brzo skupim 6000 km , a po zimi malo razvućem i to je to !!!
 
Možda u nekim ovlaštenim servisima i gledaju precizno rok koji je naveden u servisnoj knjižici(dok traje garancija),6000 km ili 6 mj.(ovisno o tome koji se uvjet prije ispuni),neka tolerancija postoji.Navest ću jedan(moj)primjer.
1.Servis na 1000.km obavio sa točno 1250 km na satu
2.Servis na 6000.km obavio sa 7600 km na satu(premašio kilometražu za 1600 km
3.Servis na 12000. km obavio sa 13800 km na satu(premašio kilometražu za 1800 km
Kao što se vidi iz navedenog,nisam se baš precizno pridržavao navedenog roka,ali nisam imao ni najmanji problem zbog toga.(čak ni prigovor).
Jedino mi nije jasno zašto mi nisu upisali datum obavljenog servisa u knjižicu,a možda im to i nije bitno pošto imaju sve podatke u kompjuteru.
 
a zašto bi ti prigovarali?? pa nije ti se ništa desilo, da se nešto desilo i da su ti trebali u garanciji mijenjati nešto onda bi vidio :mrgreen: