Honda hard SM konačno dostupna.

Killex

New member
Ne naša najdraža ono najveća i najtrofejnija naglašavam tek onako usput,neka se zna 8) nije napravila hard sado-mazo,zato ipak veliki plus za žabare koji su omogućili po sasvim pristojnoj cijeni da svaki pravi "religiozni" vozač Honde može imati pravi SM,a da ne čini grijeh. :mrgreen:Sada neki će reći Italija,ali hvala im za ovaj motocikl. Cijena za ovaj "najnabuđeniji" model sasvim pristojnih 9440 eura. (y) Da ga sam sebi čovjek složi izađe to skuplje,a ostaje ipak samo prepravljeni enduro. :wink:  Evo slike CRM F450R,još dva modela su dostupna u malo smirenijoj varijanti,koja po meni ne vrijedi ni gledati,naime razlika u cijeni je minorna.

Uživajte  :D
 
Evo i prednja kočnica. (y)

I zaboravih specifikacije.


MOTORE Monocilindrico, 4 tempi, 4 valvole, raffreddato a liquido (SOHC)
RAFFREDDAMENTO A liquido
ALESAGGIO / CORSA 96 x 62.1mm
CILINDRATA 449 cm3
RAPPORTO COMPRESSIONE 12 : 1
ASPIRAZIONE -
ALIMENTAZIONE Iniezione elettronica PGM-FI
CARBURANTE Benzina Verde
POTENZA MASSIMA 21.0kW/6.750min-1 (95/1/EC) - Versione gara: 40.5kW/8,500min-1 (95/1/EC)
COPPIA MASSIMA 50.3Nm/7,000min-1 (95/1/EC)
ACCENSIONE Accensione digitale, completamente transistorizzata
AVVIAMENTO Kick starter
CAMBIO A 5 rapporti
FRIZIONE -
TRASMISSIONE PRIMARIA -
TRASMISSIONE FINALE A catena
DIMENSIONI (L x W x H) 2.186 x 829 x 1.203mm
TELAIO A doppia trave in alluminio
INTERASSE 1.491 mm
ALTEZZA SELLA 954 mm
ALTEZZA DA TERRA 332 mm
ALTEZZA PEDANE -
RAGGIO DI STERZATA -
PNEUMATICO ANTERIORE 120/70-17
PNEUMATICO POSTERIORE 150/60-17
RUOTE -
SOSPENSIONE ANTERIORE Forcella KYB rovesciata da 48 mm a cartuccia con doppia camera. Regolabile nella compressione e nel ritorno (18 posizioni); escursione 310 mm
SOSPENSIONE POSTERIORE Pro-Link con monoammortizzatore KYB, regolabile nella compressione alle basse velocità (18 posizioni) e alte velocità (1,5 giri) e nel ritorno (20 posizioni); escursione 320 mm
FORCELLONE -
FRENO ANTERIORE A disco da 320 mm con pinza radiale a quattro pistoncini e pastiglie in metallo sinterizzato
FRENO POSTERIORE A disco da 240 con pinza flottante a singolo pistoncino e pastiglie in metallo sinterizzato
SERBATOIO 5.7 litri
CONTACHILOMETRI Digitale
PESO In ordine di marcia 112,6 Kg



 
kiki.o said:
A ono.  Ne bi ga izbacil van iz garaže  :LOL:

Ja bih ga rado imao u svojoj garaži. :jesus:
 
Ma dugo se mučim oko kupnje hard SM-a,hoću pa neću,pa Husaberg... Sada definitivno znam da hoću i najvažnije od svega koji motocikl hoću. :mrhappy:
 
Nek je honda u garaži, ionako već imaš zalihu ulja  :LOL:

šalu na stranu, motor mi se cini jako fin  (y)
 
kiki.o said:
Nek je honda u garaži, ionako već imaš zalihu ulja  :LOL:

šalu na stranu, motor mi se cini jako fin  (y)

Najvažnije od svega što mu je cijena sasvim korektna,za motocikl koji nije serijski. Ništa nije skuplji od drugih serijskih motocikala tih performansi.
 
kiki.o said:
Nije problem kupit, treba to znat vozit  :mrgreen:

A ovu sada vozim ko Doohan. :LOL: :LOL: :LOL: Svega nekoliko SM-ova sam u životu probao i fantastično iskustvo,ne mislim voziti kao Viktor Bolšec nego kao amateRRčina.
 
bob the biker said:
pa bilo je već toga i lani  :mrgreen: slinio sam po njemu na sajmu u Veroni  :D

Znam da je bilo,samo nisam znao da ih prodaju u Italiji,Francuskoj Španiji i da se može uzeti bez ikakve komplikacije i to homologiran.
 
bob the biker said:
a jel se mogu kupit kod nas ?  :misli:  :mrgreen:

Kod mene u Bosni problem je kupiti i najobičniju Hondu. :LOL:
 
Musto Ruda said:
Kod mene u Bosni problem je kupiti i najobičniju Hondu. :LOL:

ak ubodes ovaj SM dolazim da mi das djir oko motora :mrgreen:

fakat dobRRo zgleda 8) (y)
 
tibor_zg said:
ak ubodes ovaj SM dolazim da mi das djir oko motora :mrgreen:

fakat dobRRo zgleda 8) (y)

To je najmanji problem,ako ubodem kao što si rekao,a iskreno se nadam da ću to realizovati.I ne oko nego na motoru. :mrgreen:
 
Ma to ako nabavis ja ti kupim jos jedan!  :LOL: Ima kod nas isto jedan hondoljubac, vozi 450 cross a ima i 08 preradjenu za sm sa nesto smjesno sitno sAti. Navodno jednom bio na stazi i to je to. Nesto smo se dogovarali za odlazak na stazu sad kad zatopli pa da i ja vidim/probam to cudo.. E da, drzi se bolje austrijskih susjeda  :mrgreen:
 
dovla said:
Ma to ako nabavis ja ti kupim jos jedan:LOL: Ima kod nas isto jedan hondoljubac, vozi 450 cross a ima i 08 preradjenu za sm sa nesto smjesno sitno sAti. Navodno jednom bio na stazi i to je to. Nesto smo se dogovarali za odlazak na stazu sad kad zatopli pa da i ja vidim/probam to cudo.. E da, drzi se bolje austrijskih susjeda  :mrgreen:

Polako sa izjavama,ma mene staza ne zanima pričali smo o tome već na PP,jedino što nema elektro starter :? Imaju dvije u ponudi koje imaju 450-ka i 500-ka,ali kao što sam napisao nisu nabuđene. :mrgreen:
 
Musto Ruda said:
Polako sa izjavama,ma mene staza ne zanima pričali smo o tome već na PP,jedino što nema elektro starter :? Imaju dvije u ponudi koje imaju 450-ka i 500-ka,ali kao što sam napisao nisu nabuđene. :mrgreen:

Ma ok, nisam ni ja trkač, ali otići jednom mjesečno mi je ok pogotovo kad je staza relativno blizu.. Pa kako ti se da zajebavat s uvozom i dodatnim davanjima? Koliko bi te još više izašlo jesi računao šta?
 
Musto Ruda said:
Polako sa izjavama,ma mene staza ne zanima pričali smo o tome već na PP,jedino što nema elektro starter :? Imaju dvije u ponudi koje imaju 450-ka i 500-ka,ali kao što sam napisao nisu nabuđene. :mrgreen:
čudno
Brzi , naš enduraš , ima takav hard enduro ... i on naravno ima el. starter ...
:misli: