Honda hornet 600 1998 problem

lord_jura

New member
Pozdrav

Motor mi na leru ide super do blokade bez ikakvih prekida...
A sad kad se vozim do 8000 okretaja motor radi super i ubrzava i sve.
I onda recimo kad prelazi 8000 onda mi ko zacukava i muči se malo i tak i kad pređe 10 000 onda opet normalno radi...

kaj bi to moglo biti?


Hvala puno!
 
Vrlo lako zbog niske tempetaure,pogotovo ako nemaš originalni filter zraka.(jedna od mogučnosti)
 
Ako je on u redu možda je i struja u pitanju.A dali ti je auspuh originalan (dešava se da ima rupu u karburaciji ako je ,naprimjer,otvoren više od originalnog).Triba bi znat razlikovat ,dali je to prekidanje zbog struje ili karburacija.Malo teško za onog ko nema puno iskustva pa zato savjetujem da odeš kod nekog dobrog motomehaničara da on posluša. 
Stvar minute.
 
kažem.
ko da mi se zaguši i to mi se čini kod da bez benzina malo ostane il nekako...
mislim da su fergazeri

auspuh je originalni...
 
lord_jura said:
ima 33000 na to pitanje ti ne znam odgovor :)
trebalo bi onda definitivno raskopati i ocistiti frge ,postelati ih i vjerujem da ce problem nestati.
 
dobro. to sam tak i tak mislil odpeljat mehaničaru prek zime da mi zrihta... jer ja znam 2t motore rihtat i 4t , al sa 1 cilindrom. ovo nisam probao..


i još jedno pitanje zašto na tim velikim okretajima prek 8000 recimo su mi velike vibracije mašine dosta...? normalno ili?
 
lord_jura said:
dobro. to sam tak i tak mislil odpeljat mehaničaru prek zime da mi zrihta... jer ja znam 2t motore rihtat i 4t , al sa 1 cilindrom. ovo nisam probao..


i još jedno pitanje zašto na tim velikim okretajima prek 8000 recimo su mi velike vibracije mašine dosta...? normalno ili?
od cca 6000 do jedno 9000 voli malo jace vibrirati. tako je i moj.
 
lord_jura said:
i daj mi reci cijenu:

ulje koje ide i kolko?
Filter ulja
filter zraka
3.8 ako se dobro sjecam
10w40 Motul 5100 sam ja koristio
filter 100 kuna u Rutingu
oko 300 DNA sportski filter u moto Bencony-u
 
e i kaj je ono pod sicom kaj piše COLANT na čepu neka bijela posuda...


uglavnom ja sam prije par dana izvadil stari antifriz iz kilera, spraznil sam cijeli sistem.. i nalijal sam novi..
 
kaj sam onda možda trebal samo vodu dolijat u kiler? a antifriz posebno u tu posudu ili kaj?
 
lord_jura said:
kaj sam onda možda trebal samo vodu dolijat u kiler? a antifriz posebno u tu posudu ili kaj?
ako si mijenjao antifriz iz cijelog sistema onda si trebao i tu posudu isprazniti. zmijesas antifriz po uputstvima ulijes u killer i u tu posudu i odzracis sistem. ujutro provjeris dali je u kileru do vrha i po potrebi u tu posudu ulijes. kada je hladan motor nivo u posudi mora biti izmedju minimuma i maximuma.
koristi destiliranu vodu a ne obicnu kada mijesas sa antifrizom.
 
Promijeni zracni filter. Mislim da je identican problem kao u ovoj temi.
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,149126.0.html