Honda NSF125 ulje u masinu?

Roadruner

New member
Kako naslov kaze zanima me koje ulje ide u masinu i koje najgusce mogu staviti u nju kao u 2T motor kojem to ulje takodjer ide u kumplung?
 
trebalo bi pisati na deklu negdje od ispod ili tak nekak koje ulje ( koje gradacije ) ide unutra..... tak sam vidjel na par skutera, a brijem da je shema ista kao i na ostalima, nisam bas to gledal al moguce :mrgreen:
 
Imas pravo bila je ali je vise nema  (y) :(
kakvu ulogu ima ulje u 2t masinama gusce rijedje?
Promijenio sam lamele a jos motor kad ubacim u prvu i stojim na mjestu nemogu vratiti u ler ili u bilo kojoj drugoj brzini....A kad zategnem kumplung onda mi ne odvaja vrti motor u "prazno" i takodjer isto na mjestu ne mogu ubacit u ler kad sam u brzini. :(
Moze li mi ko pomoci?
 
Roadruner said:
Imas pravo bila je ali je vise nema  (y) :(
kakvu ulogu ima ulje u 2t masinama gusce rijedje?
Promijenio sam lamele a jos motor kad ubacim u prvu i stojim na mjestu nemogu vratiti u ler ili u bilo kojoj drugoj brzini....A kad zategnem kumplung onda mi ne odvaja vrti motor u "prazno" i takodjer isto na mjestu ne mogu ubacit u ler kad sam u brzini. :(
Moze li mi ko pomoci?

Prvo i prvo nije kumplug nego spojka ili kvačilo , a može i kuplung .
U mjenjače dvotaktnih motora ulijevaju se za to namjenjena ulja gradacija SAE 75 , 75w80,75w90 , 80 ili 90 , a mogu i motorna ulja za četverotaktne motocikle u gradacijama 10w40 do 20w50 i MA specifikacijom.
U tvom slučaju bih ti ipak preporučio nešto gradacije SAE 75 ili light gear oil , zbog manjih otpora u mjenjaču i dobrih frikcijskih karakteristika .M900 :mrgreen:
 
Ulje za 2-t masine je prica za sebe......ni slucajno ulja gradacije 75w-90,ili tomu slicno. Ja uvijek koristim motul-ov "Transoil" gradacije 10w-30. Posebno je formulirano za 2-t mjenjacke kutije i spojke. Jer s drugim vrstama ulja sjebati ces lamele kvacila,mjenjac ce ti postati puno tvrdi.....Pa nije mjenjac 2-t agregata diferencijal da se sipaju unutra ulja za hipoidne zupcanike.... :(
 
ISO-VG(International Organisation for Standardisation - Viscosity Grade) navelo je 18 gradacija viskoznosti i to u području od 2mm2/sec za diesel gorivo pa do cilindarskog ulja koje ima 1500 mm2/s

Prilikom usporedbi gradacija ISO-VG sa motornim i mjenjačkim SAE normama rezultati su sljedeći.

Prema ISO-VG normama motorno ulje 10w-30 je u rangu gradacije 22-100 , a  ulja u ISO-VG 22-100 odgovaraju SAE mjenjačkim uljima 75w-85 .
Dakle motul transoil 10w30 je u stvari 75w85 gradacije .

Problem je u proizvođačkim nomenklaturama , a na svim ozbiljnim uljima za mjenjače dvotaktnih motora piše da nisu za upotrebu u hipoidnim prijenosnicima , dakle može biti čak i SAE 90 za mjenjače dvotaktnih motora sa frikcijskim karakteristikama koje zadovoljavaju potrebe spojke u uljnoj kupki .

Ja sam mu naveo preporuku bilo koje ulje za mjenjače dvotaktnih motora , ali sa naglaskom na SAE 75 što je u normama za SAE motorna ulja (kako je označen Motul transoil ) gradacija SAE 10w-20 , dakle još manje viskozno i sa malo otpora , a izvanrednih karakteristika što se tiče spojke u uljnoj kupki .
Ako ćemo o proizvodima to su Silkolene PRO SRG 75 (potpuno ester sintetičko ulje za prijenosnike dvotaktnih motora sa snagama iznad 100 KS SAE 75W ili za motore SAE 10W) , Silkolene Comp Gear (competition oil 80W ili 15W-30) ili Silkolene Light Gear oil gradacije SAE 75W/80W (gradacija za motore 10w-25). :wink: