Honda Shadow - prerada prerade

brainlessmaniac

New member
Imam jedan problemčić ,koji će mi ovdje sigurno netko znat riješit.  :LOL:

Složili smo Shadow za frendovu ženu, ali na kraju ima jedan sitni detalj koji ne valja. Motor nema zadnji amortizer , nego komad cijevi dug 22 cm, šta se vidi na trećoj i četvrtoj slici. I sad ,orginal amortizer ni nemamo, a bilo koji drugi koji smo našli je dug minimalno 30 cm, a to bi jako gadno izgledalo  :mrgreen:

Prijedlozi ?

želje ?

ponude nekog kraćeg amortizera ?

nešto ?  :mrgreen:

PS. motor će vjerovatno u prodaju nokon šta ovo sredimo, ako nekog zanima ...
 
Imam ja Wilbersov amortizer od sv 650 pa ak ti pase
 
nema tako kratkog  8)
najkraći kaj ima u Ikonovom katalogu je 234 mm, ali nema dodatnih podataka o njemu u tablici  :misli:

ali koliko i gledam po slikama, motor ste stavili u položaj maksimalno stisnutog amortizera i nemate mjesta za hod kotača prema gore. na zadnji kraj je trebao ići dublji zadnji blatobran da pokrije prazninu do gume. ovako ostaje učvrstiti taj zadnji kraj i imati hardtail.

inače, IKON nudi zamjenski amortizer za Hondu VT 500 (600 nema u tablici, ali pretpostavljam da je isto) u dužini od 349 mm
 
ili je varijanta da vam netko preradi neki serijski amortizer. čuo sam da u Samoboru ima tip koji je za to doktor
 
a da pokušate postaviti amortizer okomito i uz pomoč trokuta prenjeti silu s vilice na amortizer  :neznam:
ali onda je opet problem blatobran  :misli:
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SHOCK-REAR-MONOSHOCK-HONDA-VT600-C-SHADOW-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c1a3866bfQQitemZ120698988223QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
 
sid said:
Imam ja Wilbersov amortizer od sv 650 pa ak ti pase
Koliko je dug taj amortizer ?

Motor je došao kod mene sa takvim repom, rep je ručni rad zavaren za ramu, tako da s njim nemam šta kemijat. Mislio sam ,pošto je ta šipka 22 cm, staviti neki amortizer od 25-27 cm i naštelat ga na najtvrđe, tek toliko da je motor malo dignut i da može radit zadnji kraj.

A šta se tiče ebay-a, najmanji problem je kupit amortizer, ali nemam pojma koja je njegova dužina. Možda to piše u service manualu ? :misli:  haa, znalci ??? :mrgreen:

ajde iskopajte mi to negdje, da ne moram davit amera, ko zna kakve bi mi on mjere dao ...  :LOL:
 
    bilo koji amortizer ubacio imat ces problema sa zadnjim krajem
    ili ce stajati visoko iznad blatobrana ( izgubit ces na izgledu )
    ili bi ti se moglo desiti da zadnja guma struze po blatobranu

    zato je origigi amortizer sigurnija opcija ....
   
 
brainlessmaniac said:
Koliko je dug taj amortizer ?

Motor je došao kod mene sa takvim repom, rep je ručni rad zavaren za ramu, tako da s njim nemam šta kemijat. Mislio sam ,pošto je ta šipka 22 cm, staviti neki amortizer od 25-27 cm i naštelat ga na najtvrđe, tek toliko da je motor malo dignut i da može radit zadnji kraj.

A šta se tiče ebay-a, najmanji problem je kupit amortizer, ali nemam pojma koja je njegova dužina. Možda to piše u service manualu ? :misli:   haa, znalci ??? :mrgreen:

ajde iskopajte mi to negdje, da ne moram davit amera, ko zna kakve bi mi on mjere dao ...  :LOL:

a da čitaš postove u temi koju si otvorio?  :jesus:

James1100 said:
nema tako kratkog  8)
najkraći kaj ima u Ikonovom katalogu je 234 mm, ali nema dodatnih podataka o njemu u tablici  :misli:

ali koliko i gledam po slikama, motor ste stavili u položaj maksimalno stisnutog amortizera i nemate mjesta za hod kotača prema gore. na zadnji kraj je trebao ići dublji zadnji blatobran da pokrije prazninu do gume. ovako ostaje učvrstiti taj zadnji kraj i imati hardtail.

inače, IKON nudi zamjenski amortizer za Hondu VT 500 (600 nema u tablici, ali pretpostavljam da je isto) u dužini od 349 mm

znači, ide ovako, a ti čitaj ili pitaj opet  :mrgreen:
po mojem iskustvu, u service manualu nećeš naći takav podatak kao ni na netu. neki puta je teško po portalima naći i podatke o hodu ovjesa, a kamoli o ovakvim mjerama. uporno se pozivam na IKON jer je to jedini proizvođač koji navodi sve specifikacije svojih proizvoda tako da možeš raditi i custom, preinake na motoru.

http://www.ikonsuspension.com/download/2009-shock-absorber-details-full.pdf

na toj stranici imaš i aplikacijsku listu. prekopao sam sve ostale proizvođače i tek kod nekih imaš podatke u ukupnboj dužini i ničemu više, ali mislim da nisam vidio kraći model od 11 incha/cola/palaca  :mrgreen: pa si računaj...
a i takvi podaci su namijenjeni onima koji rade preradu i misle spustiti ili podići choppera, ali ti si tu napravio zajeb: pravilo je da se prvo definira ciklistika, a nakon toga radi izgled. ne radi se izgled motora prije nego je on na kotačima i kompletnoj ciklistici. jednostavno zato što je blatobran i sic lakše skrojiti nego amortizer.

zato i moja prerada stoji već par mjeseci - nemam love da kompletiram kotače  :x ovjes sam sam isplanirao nakon jako mnogo traženja i  računanja. ove letve imaju izbušene rupe na maksimalnoj i minimalnoj dužini ovjesa. kad u to postavim nove kotače, tada je na redu blatobran.
 
James1100 said:
a da čitaš postove u temi koju si otvorio?  :jesus:




a i takvi podaci su namijenjeni onima koji rade preradu i misle spustiti ili podići choppera, ali ti si tu napravio zajeb: pravilo je da se prvo definira ciklistika, a nakon toga radi izgled. ne radi se izgled motora prije nego je on na kotačima i kompletnoj ciklistici. jednostavno zato što je blatobran i sic lakše skrojiti nego amortizer.
e sad, kad smo se našli pametovat, bilo bi dobro da i ti malo pročitaš šta pišem ...  :LOL:

motor je takav došao kod mene, znači ja nisam ama baš ništa na rami radio ! bivši vlasnik je to napravio jer je to htio, i tako se vozio godinama, onda ga je nešto rastavljao jer mu je valjda bilo dosadno  :mrgreen:, došla kriza , i na kraju ga prodao tako polurastavljenog. Sadašnji vlasnik bio volio da nešto izmislimo da ima barem nekakav amortizer, ali da ga ne dižemo previše , i to je to !!!  :mrgreen:
 
dobro, nisi zajeb napravio ti, nego bivši vlasnik, ali o tome nisi ni pisao  :jesus:
naveo si da motor ima tu štangu, i naveo si da ste motor složili. koji je mogao biti zaključak?

sve sam ti ostalo napisao, i za amortizere, i dao ti link na PDF, i kaj možeš očekivati u traženju. čak sam naveo i za majstora, ali sam ti sad pogledao lokaciju pa ti ZG nije baš pri ruci. ali svejedno, na tom motoru nema mjesta za amortizer. čak i da preradite zadnju vilicu da dobijete duži prostor, pod tim blatobranom nema mjesta za hod kotača. lijepo se vidi da je motor spušten - rama i gornja cijev (trokut) vilice nisu u ravnini. a one se uvijek tako rade jer su to rame koje "glume" hardtail.

jedino kaj vam ostaje za napraviti je složiti drugi blatobran i staviti amortizer. novi blatobran mora biti dublji da sakrije prazan prostor do gume. ili ga namontirati na vilicu, ali to će tražiti posla i na sicu - zbog estetike.
ili ostavite sve kako je i stavite sic sa federima

eto, mislim da sam sad naveo baš sve varijante koje imaš. ako to nije dosta, onda  :neznam: