kvadista
New member
znam da nije motor ali ima mašinu iz vfr-a pa da ga predstavim
Nakon nekoliko godina razmišljanja i mozganja i ne imanja muda da krenem , odlučil sam da prestanem razmišljati o tome i samo počnem
Dakle projekt kojeg sam počeo ostvarivati je zamišljen kao putni quad s kojim mogu na laganije makadame a večinski za putovanja po cesti i to duža putovanja . Rednu mašinu nisam htel jer me oduvjek privlače v mašine i paralelci 2 . U prvotnom planu je bila mašina od yamahe tdm 850 ali zbog trenutne nenabavljivosti i tajminga uletjela je mašina od honde vfr 750 u fantastičnom stanju :ura1: taj odabir dosta komplicira stvari a to se bu vidlo kak bu projekt napredoval :nixweiss:
evo krenulo :
početno stanje
rastavljanje
golač
mašina ( isporučena gogo_quad-u ) 55 kila bez tekučina
ostatak djelova na kupu
nova mašina ( 85 kg )
mirkec pripitomljuje zver
rezanje ( a tak je bil dobar i niš mu nije falilo :misli: )
i probno postavljanje mašine :ura1:
gornji koš sam morao odrezati zbog širine airboxa koja je za 5 centi veča od praznine između cijevi. nove cijevi su čelične bezšavne s debelom stjenkom. Spajat će se tako da se nabije cijev širine unutarnjeg promjera i natakne jedna u drugu te zalije kako treba ( varenje prepuštam profi variocu jer treba biti napravljeno kak treba ipak je 100 % povečanje snage u pitanju ) kompletna rama bu pojačana na kritičnim mjestima.
sutra sljedi rezanje ostatka cijevi, pripasivanje novih , izrada nosača mašijne itd...
naravno svi prijedlozi i kritike dobro došli :fup: :beerchug:
Nakon nekoliko godina razmišljanja i mozganja i ne imanja muda da krenem , odlučil sam da prestanem razmišljati o tome i samo počnem
Dakle projekt kojeg sam počeo ostvarivati je zamišljen kao putni quad s kojim mogu na laganije makadame a večinski za putovanja po cesti i to duža putovanja . Rednu mašinu nisam htel jer me oduvjek privlače v mašine i paralelci 2 . U prvotnom planu je bila mašina od yamahe tdm 850 ali zbog trenutne nenabavljivosti i tajminga uletjela je mašina od honde vfr 750 u fantastičnom stanju :ura1: taj odabir dosta komplicira stvari a to se bu vidlo kak bu projekt napredoval :nixweiss:
evo krenulo :
početno stanje
rastavljanje
golač
mašina ( isporučena gogo_quad-u ) 55 kila bez tekučina
ostatak djelova na kupu
nova mašina ( 85 kg )
mirkec pripitomljuje zver
rezanje ( a tak je bil dobar i niš mu nije falilo :misli: )
i probno postavljanje mašine :ura1:
gornji koš sam morao odrezati zbog širine airboxa koja je za 5 centi veča od praznine između cijevi. nove cijevi su čelične bezšavne s debelom stjenkom. Spajat će se tako da se nabije cijev širine unutarnjeg promjera i natakne jedna u drugu te zalije kako treba ( varenje prepuštam profi variocu jer treba biti napravljeno kak treba ipak je 100 % povečanje snage u pitanju ) kompletna rama bu pojačana na kritičnim mjestima.
sutra sljedi rezanje ostatka cijevi, pripasivanje novih , izrada nosača mašijne itd...
naravno svi prijedlozi i kritike dobro došli :fup: :beerchug: