HONDA VTR 1000 firestorm

biker-mb

New member
Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi Honde vtr sta bi to bilo na mojoj VTR-ki, kad ga upalim,radi normalno na leru,cim dodam malo gasa, na nekih 2000-3000 tisuce cuje se malo klackanje, klik klik klik, i onda nakon 3000 opet prestane, isto je kada kocim sa masinom, na istim obrtajima se isto cuje,samo klikanje,kao da bi bilo fazni lanac.

Pa me sad zanima dali se dade taj lanac zategnuti,barem probati ili treba izmjena. Pojavljuje mi se samo na prvom cilindru.

Motor ima 60 000 km
 
60tkm...ako nisu mijenjani španeri, ti si rekorder :mrgreen:
obično se mijenja na maksimalno 50 tkm
moj ima 19000 milja i ne čuje se, ali mislim da ga čeka za 10-15 tkm..
uglavnom, španer ti je garant otišao
promijeni oba
 
MOONSHIELD said:
60tkm...ako nisu mijenjani španeri, ti si rekorder :mrgreen:
obično se mijenja na maksimalno 50 tkm
moj ima 19000 milja i ne čuje se, ali mislim da ga čeka za 10-15 tkm..
uglavnom, španer ti je garant otišao
promijeni oba

Koliko negdje dojdu oba spanera??A kaj s lancima? to se ne mjenja isto?
 
biker-mb said:
Koliko negdje dojdu oba spanera??A kaj s lancima? to se ne mjenja isto?
mislim da bi bilo dobro i lanac promijeniti
španeri origigi su mislim oko 100 eura komad, ali nisam siguran
možeš kupiti i manualne..oni su dosta jeftiniji
potraži na ebayu..
 
U svakom slučaju  izmjena i lanaca i natezača .Samo tako će to bit pravi posao i u garanciji .I to samo originalni djelovi Honda.
 
barba said:
U svakom slučaju  izmjena i lanaca i natezača .Samo tako će to bit pravi posao i u garanciji .I to samo originalni djelovi Honda.
samo kaj su originalni honda španeri zakuratz :palacdolje:
 
Slažem se s tobom ali kad montiram originalni mogu dat garanciju na posao a sa zamjenskim ne.Doduše nikad ih nisam koristio pa ne znam kavi su u odnosu na originalne.               
Svaki put kad sam mjenjao lance zajedno sa natezaćima nisam to morao ponovo raditi iako su tada pravili i po 50 tkm.Znam da nije puno ali trajnost ovisi o načinu upotrebe.                               
Samo sam na mojoj Hondi napravio da mogu natezati po volji ali to je moj motor ( ali ni tu se ne može do mile volje).
Pozdrav
 
MOONSHIELD said:
samo kaj su originalni honda španeri zakuratz :palacdolje:

jel ne vidiš da se čovjek grebunja za posel...pa recesija je zaboga  :D
 
Phobocaster           
Nije mi to potrebno jer ni ovako nemam dovoljno vremena, za svoj motor.Momentalno ne vozim jer sam jednu nedavno prodao a druga čeka popravak a kako biva kod nas mehaničara ,svoje popravljamo najzadnje.  :shock:       
 
barba said:
Phobocaster           
Nije mi to potrebno jer ni ovako nemam dovoljno vremena, za svoj motor.Momentalno ne vozim jer sam jednu nedavno prodao a druga čeka popravak a kako biva kod nas mehaničara ,svoje popravljamo najzadnje.  :shock:       

znači posla i previše  :misli: šteta...treba svoje prvo napravit a onda druge rješavat  (y)
 
barba said:
Slažem se s tobom ali kad montiram originalni mogu dat garanciju na posao a sa zamjenskim ne.Doduše nikad ih nisam koristio pa ne znam kavi su u odnosu na originalne.               
Svaki put kad sam mjenjao lance zajedno sa natezaćima nisam to morao ponovo raditi iako su tada pravili i po 50 tkm.Znam da nije puno ali trajnost ovisi o načinu upotrebe.                                 
Samo sam na mojoj Hondi napravio da mogu natezati po volji ali to je moj motor ( ali ni tu se ne može do mile volje).
Pozdrav
nemože se natezat do mile volje, ali barem se ne moraju svaki puta natezači mijenjati, nego samo lanac, ali to su ionako već ekstremi, malo tko radi toliko kilometara da bi pri promjeni već razmišljao o tome kada bude slijedeća i kolko će ga koštati, ja prvi ne radim zbog istog problema koji imaš i ti, a to je nedostatak vremena (doduše mene djelomično i novac jebe :mrgreen: )
 
oracle said:
kako je lijepo kad nemaš lanac ni španere  :LOL: :LOL: :LOL:
samo se naslađujte ti i tvoj dragi na račun nas sirotinje koja nema za sp :jesus:
 
neznam zbog čega ali na prednjem cilu se uvjek najprije čuje zveckanje kod svih vtr-a.ja imao dva i uvjek prednji.na zadnjem mi preskočio lanac i opet nadrapao prednji cil.otišli ventili i neke sitnice srečom ne u vožnji več kad sam ga palio. (y)
 
meni se na prijašnjem čuo na zadnjem..
na ovom se neće još neko vrijeme čuti, osim ak netko nije skidao kilometre ili u ovom slučaju milje, a mislim da nije.. :mrgreen:
 
pa na mojima je također uvjek bila kilometraža preko 50 tkm.kod njih je najbolje preventivno mjenjat na 50 tkm dok ne preskoči.uglavnom bolje je dat 300e nego 600e dok zruži.
 
ronny said:
pa na mojima je također uvjek bila kilometraža preko 50 tkm.kod njih je najbolje preventivno mjenjat na 50 tkm dok ne preskoči.uglavnom bolje je dat 300e nego 600e dok zruži.
pa to i ja velim, ja ću preventivno promijeniti za nekih 10000 km, ako ne izgubim živce prije s ovim motorom :LOL: uglavnom sada ima nekih 30 tkm i nema ni naznaka zvonjavi, očekujem dogodine :)
 
Bok,evo sad sam bas promjenio zatezace i lanac,sad me samo zanima,dali ima tko kakve iskusnje, kako treba podesiti magnet sa bregastima na prvom i zadnjem cilindru,gdje trebaju tocno biti oznake,gledam po service manualu,ali mi nije nesto jasno
 
ke si ti neki tranny ili koji kok?? daj se odluči, il si biker il si bikerica.. il ga kupuješ il ga imaš :misli: