Honda X-ADV

+marek+ said:
Mislim da je netko trazio xadv, pa nek baci oko kod Moto exp, jucer sam vidio da je objavio jednu  (y)
Sad je to vruca roba
Idu X-adv iz 2017 god ka Alva Četen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
pitanje na koliko pumpate gume,
ustvari ako ga vozite po poljskom putu ili makadamu osjeti li se neka tvrdoća kod guma ?
 
DA-IM said:
pitanje na koliko pumpate gume,
ustvari ako ga vozite po poljskom putu ili makadamu osjeti li se neka tvrdoća kod guma ?
Ne vozim ga po makadamu ali imam nešto iskustva u tom pogledu. Preporučeni tlak u gumama je 2.5/2.8, pretpostavljam pod punim opterećenjem, jer inače mi je to bokun previše.
Vozit se tako po makadamu nije idealno, ali ako je to kratko skretanje sa ceste da bi se došlo do plaže ili neke druge destinacije, ja nebi dira ništa.
Jeli tvrdo? Tvrdo bi bilo i na motoru na daleko prilagođenijem motoru za teren, kamoli neće
ovom "wannabe" terencu.
U čemu je caka... Naj "grublje" gume za ovi skuter su Pirelli Rally (hahaha) STR, ilitiga street, a te gume su u offroad svitu obične cestovne gume. Spuštat malo tlak na takvoj gumi ima nekog smisla ako očekujemo da će trebat gripa zbog nekog strmijeg uspona, skliskog terena ili zvog toga šta je eto ruta duža i van granica asfalta.
Triba vodit računa da se ne pretjeruje sa ispuštanjem zraka, jer sa ovim kvazi offoroad prednjim ovjesom I širokom felgon i 240kg,  šanse za njeno krivljenje su veeelike.
 
^^čitan recenziju i spominje tlak 2,8 pa računam brale to mora biti tvrdo a koliko ima gripa bogami neman pojma,
da su i dvi osobe od +100 kg nekako mi to pari too much  (y)
 
Duje ne tribaš gledat.
Ovjes, kola 19 i 17 i toje sve.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Top mi je ova priča. Razumin ja da ovi deda dobro vozi, ali ovaj "Rally" triba ugasit pod hitno.
 
Pratim temu jer me interesira skuter.
Nedavno kliknem pa gledam da nisam fulao i upao u temu o GSX-Ru.
Sad gledam da nisam u temi o Africa twinu  :mrgreen:
 
Tacna smontirana sad još samo V47NT metit nanju, u međuvremenu došao i Puig povišeni vizir, uglavnom metamorfoza bliže touring vozilu se približava kraju.
Čekam još offroad štafne i adaptere za podešavanje preloada.

:)
84e1052fc2f10c6a004569aba54512a0.jpg
690e0bc4ebaf18027adfd985e8c33bdf.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
Ete ga. Kuver.

:)
9d22ae546c5db4a3a9f92e8ac0b20077.jpg
d521650adc8be02343beb12a3d1beaaa.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
Lep ti je adv. mrzim kuver. Al to sam ja. Adv noviji( vezano za dct),je dosta bolji od prvog dct, al nije dct jos onakav kakv treba bit. Govorimo o brzoj voznji. Ako se cuskas onda i onaj prvi 2017 g je i vise nego dobar.

Da ne bi bilo, ajme ovako i onak. Dct je ok stvar. Zasto? Pa jebiga, afriku, znaci big adv bike, moze vozit lik, koji nikad,  al nikad ne bi vozio big bike, ili bilo koji bike,t j ne zna vozit na slatung. Prakticki afrika sa dct je skuter :LOL:, normalo da nije, al neki ljudi mogu vozit afriku, a da ne znaju saltat.

Sad je ne bih kupio, jer ekipa koja zna vozit, nije bas zadovoljna dct om, al u bufucnosti, mozda kupim takav motor.  Iako ce za mene saltung bit uvik No.1, a za drugo iman skuter

 
Nike11 said:
Lep ti je adv. mrzim kuver. Al to sam ja. Adv noviji( vezano za dct),je dosta bolji od prvog dct, al nije dct jos onakav kakv treba bit. Govorimo o brzoj voznji. Ako se cuskas onda i onaj prvi 2017 g je i vise nego dobar.

Da ne bi bilo, ajme ovako i onak. Dct je ok stvar. Zasto? Pa jebiga, afriku, znaci big adv bike, moze vozit lik, koji nikad,  al nikad ne bi vozio big bike, ili bilo koji bike,t j ne zna vozit na slatung. Prakticki afrika sa dct je skuter :LOL:, normalo da nije, al neki ljudi mogu vozit afriku, a da ne znaju saltat.

Sad je ne bih kupio, jer ekipa koja zna vozit, nije bas zadovoljna dct om, al u bufucnosti, mozda kupim takav motor.  Iako ce za mene saltung bit uvik No.1, a za drugo iman skuter
A slusaj
Iman ja frenda koji je vozia 10,15 motora i brdo skutera.....
Sad je na nekoj Yamahi.....
Pa nezna vozit.....Nije to sramota
Neko je za motor a neko nije
A DCT je jebeno dobra stvar.....
Bia je otpor i na autima sa dual clutch mjenjacima
Pa sad nema skoro auta povise 60 iljda eura da nije ZF ili DSG
Pomalo....neki progledaju prije a neki kasnije


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ZF znaci zahnradfabrik a dsg znaci direct shift gearbox.
sta to ima jedno s drugim?
:)
ZF ima i rucnih mjenaca, a ne samo automatik.
 
Sredju said:
ZF znaci zahnradfabrik a dsg znaci direct shift gearbox.
sta to ima jedno s drugim?
:)
ZF ima i rucnih mjenaca, a ne samo automatik.
Seki se pali na skraćenice.
Šta više dvoslovnih i troslovnih oznaka u specifikacijama auta/motora/televizija/mobitela, to bolje.

:wink:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Sređu je napisa logičan post  :0648:  :0648: :0648:

Seki budi najbolje u ljudima  :mrgreen:

DCT mi se ne sviđa. Ne sviđa mi se ni DSG.
Al doduše, DSG je superbrz i učinkovit. DCT (čak i zadnji) nije na razini DSG-a.


Al meni je ionako mjesto u ropotarnici povijesti.
 
system rada dcta na motoru je sasvim drugaciji nego u autu, vjerovatno postoji razlog.


Seki, mozda je post izgledao arogantan, nije mi bio cilj.
 
vozin samo na botune iliti DCT :)
brže se ne može prominit brzina i nema pada okretaja kao s klasičnim mjenjačima
držiš gas do kraja, razvlačiš koliko oćeš i samo tipkaš...izvrsno
tko misli da nevalja njegov problem i ovo zazivanje klasičnog mjenjača je bzveze, stvari se razvijaju i idu dalje, vrime ide dalje
znan ih nekoliko koji se još kledu u vespu, božemesačuvaj :mrgreen:
 
Shepa said:
Seki se pali na skraćenice.
Šta više dvoslovnih i troslovnih oznaka u specifikacijama auta/motora/televizija/mobitela, to bolje.

:wink:



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Za iste pare triba izvuc maximum


Sent from my iPhone using Tapatalk