Honda X-ADV

jedan čiji je frend kupio drva od jednog čovjeka koji je posudio traktor od komšije koji radi u željeznici e njegov bratić
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Nakon pocetne euforije i "zadovoljstva" sa novom masinom, u zadnjih par dana je to zadovoljstvo preslo u nekakav neutralan teren da mi je na kraju postalo neodgovarajuci.

Jucer sam bio u Rijeci na prvom servisu i poludio sam koliko puse preko 110kmh.
Istina da imam 190cm sa 100kn, istina da sam vozio od 130-160kmh ali bilo je uzasno.
Na sve strane su prolazili udarci vjetra, ramena, ruke, noge, kaciga, ispod volana -katastrofa.
Znam da to nije cisti skuter ali da je bas takav fail oko zastite vjetra nisam ocekivao.

Na kraju kad sam podvukao crtu, imao sam vise nezadovoljstva kod X-ADVa nego zadovoljstva.

Bilo je zabavno saltanje i igranje sa brzinama, malo skakutanje po sljunku i to je u globalu to.
Izvan grada nedostaje snage, kao i kod Tmaxa, ali za 750ccm ocekivao sam ipak vise
U dvoje sa frendom je masina toliko cvilila da je to bilo ruzno za slusati.
Mozda je tih 210kg bilo i previse.

Nije mi odgovaralo nikako toliko manje mjesta za noge, pozicija sjedenja mi je bila izrazito losa jer sam klizio prema volanu kad sam imao noge na fuzicima, maleni rezervar buduci da je 750ccm, dosta vibracija, glasno i grubo saltanje brzina i ono najgore, saltanje brzina u zavoju.
I da, sjedalo sa suvozaca je kriminalno malo, prakticki se svi zakelje za ledja.

Izrada materijala i sitnice mi nisu bile na razini Yamahe.

Koliko god da je Honda na glasu kao naj Japanac, iskreno nisam se odusevio.

Poseban minus servisu u Rijeci, decki serviseri kao da rade na bausteli a ne u ovlastenom Honda servisu.

Nekomunikativni, nezainteresirani...
Jedina pozitivna stvar je sto je trenutno X-ADV nedobavljiva pa se prodala u roku keks.

Probao sam, ali je meni osobno Tmax ipak bolje pogodjena stvar.

Puno srece novom vlasniku.
 
Nakon pocetne euforije i "zadovoljstva" sa novom masinom, u zadnjih par dana je to zadovoljstvo preslo u nekakav neutralan teren da mi je na kraju postalo neodgovarajuci.

Jucer sam bio u Rijeci na prvom servisu i poludio sam koliko puse preko 110kmh.
Istina da imam 190cm sa 100kn, istina da sam vozio od 130-160kmh ali bilo je uzasno.
Na sve strane su prolazili udarci vjetra, ramena, ruke, noge, kaciga, ispod volana -katastrofa.
Znam da to nije cisti skuter ali da je bas takav fail oko zastite vjetra nisam ocekivao.

Na kraju kad sam podvukao crtu, imao sam vise nezadovoljstva kod X-ADVa nego zadovoljstva.

Bilo je zabavno saltanje i igranje sa brzinama, malo skakutanje po sljunku i to je u globalu to.
Izvan grada nedostaje snage, kao i kod Tmaxa, ali za 750ccm ocekivao sam ipak vise
U dvoje sa frendom je masina toliko cvilila da je to bilo ruzno za slusati.
Mozda je tih 210kg bilo i previse.

Nije mi odgovaralo nikako toliko manje mjesta za noge, pozicija sjedenja mi je bila izrazito losa jer sam klizio prema volanu kad sam imao noge na fuzicima, maleni rezervar buduci da je 750ccm, dosta vibracija, glasno i grubo saltanje brzina i ono najgore, saltanje brzina u zavoju.
I da, sjedalo sa suvozaca je kriminalno malo, prakticki se svi zakelje za ledja.

Izrada materijala i sitnice mi nisu bile na razini Yamahe.

Koliko god da je Honda na glasu kao naj Japanac, iskreno nisam se odusevio.

Poseban minus servisu u Rijeci, decki serviseri kao da rade na bausteli a ne u ovlastenom Honda servisu.

Nekomunikativni, nezainteresirani...
Jedina pozitivna stvar je sto je trenutno X-ADV nedobavljiva pa se prodala u roku keks.

Probao sam, ali je meni osobno Tmax ipak bolje pogodjena stvar.

Puno srece novom vlasniku.
Kad ne ide ne ide……
Ako cemo samo u skuter prici bit onda je Tmax majka
Ja osobno bi prije isa na Forzu 750 nego na Xadv….na Xadv san sia i ne pase mi polozaj nikako…..
 
A dobro, neznam niti sam sta sam u X-ADVu trazio, da li motor ili skuter -na kraju nisam dobio nista.
Izgleda da je ipak istina ono da niti jedan majstor nije majstor ako radi vise stvari.
Skuter je skuter, motor je motor a X-ADV je nekako izmedju pa se treba naci netko tko bas to trazi.

Ima potencijala za razvoj ali po meni ima jos dosta toga da poboljsaju.

U ponedjeljak djir do Tomica i zatvaram pricu.
 
Last edited:
Nakon pocetne euforije i "zadovoljstva" sa novom masinom, u zadnjih par dana je to zadovoljstvo preslo u nekakav neutralan teren da mi je na kraju postalo neodgovarajuci.

Jucer sam bio u Rijeci na prvom servisu i poludio sam koliko puse preko 110kmh.
Istina da imam 190cm sa 100kn, istina da sam vozio od 130-160kmh ali bilo je uzasno.
Na sve strane su prolazili udarci vjetra, ramena, ruke, noge, kaciga, ispod volana -katastrofa.
Znam da to nije cisti skuter ali da je bas takav fail oko zastite vjetra nisam ocekivao.

Na kraju kad sam podvukao crtu, imao sam vise nezadovoljstva kod X-ADVa nego zadovoljstva.

Bilo je zabavno saltanje i igranje sa brzinama, malo skakutanje po sljunku i to je u globalu to.
Izvan grada nedostaje snage, kao i kod Tmaxa, ali za 750ccm ocekivao sam ipak vise
U dvoje sa frendom je masina toliko cvilila da je to bilo ruzno za slusati.
Mozda je tih 210kg bilo i previse.

Nije mi odgovaralo nikako toliko manje mjesta za noge, pozicija sjedenja mi je bila izrazito losa jer sam klizio prema volanu kad sam imao noge na fuzicima, maleni rezervar buduci da je 750ccm, dosta vibracija, glasno i grubo saltanje brzina i ono najgore, saltanje brzina u zavoju.
I da, sjedalo sa suvozaca je kriminalno malo, prakticki se svi zakelje za ledja.

Izrada materijala i sitnice mi nisu bile na razini Yamahe.

Koliko god da je Honda na glasu kao naj Japanac, iskreno nisam se odusevio.

Poseban minus servisu u Rijeci, decki serviseri kao da rade na bausteli a ne u ovlastenom Honda servisu.

Nekomunikativni, nezainteresirani...
Jedina pozitivna stvar je sto je trenutno X-ADV nedobavljiva pa se prodala u roku keks.

Probao sam, ali je meni osobno Tmax ipak bolje pogodjena stvar.

Puno srece novom vlasniku.
Brutalno, iskreno, svaka čast.👍
 
Nakon pocetne euforije i "zadovoljstva" sa novom masinom, u zadnjih par dana je to zadovoljstvo preslo u nekakav neutralan teren da mi je na kraju postalo neodgovarajuci.

Jucer sam bio u Rijeci na prvom servisu i poludio sam koliko puse preko 110kmh.
Istina da imam 190cm sa 100kn, istina da sam vozio od 130-160kmh ali bilo je uzasno.
Na sve strane su prolazili udarci vjetra, ramena, ruke, noge, kaciga, ispod volana -katastrofa.
Znam da to nije cisti skuter ali da je bas takav fail oko zastite vjetra nisam ocekivao.

Na kraju kad sam podvukao crtu, imao sam vise nezadovoljstva kod X-ADVa nego zadovoljstva.

Bilo je zabavno saltanje i igranje sa brzinama, malo skakutanje po sljunku i to je u globalu to.
Izvan grada nedostaje snage, kao i kod Tmaxa, ali za 750ccm ocekivao sam ipak vise
U dvoje sa frendom je masina toliko cvilila da je to bilo ruzno za slusati.
Mozda je tih 210kg bilo i previse.

Nije mi odgovaralo nikako toliko manje mjesta za noge, pozicija sjedenja mi je bila izrazito losa jer sam klizio prema volanu kad sam imao noge na fuzicima, maleni rezervar buduci da je 750ccm, dosta vibracija, glasno i grubo saltanje brzina i ono najgore, saltanje brzina u zavoju.
I da, sjedalo sa suvozaca je kriminalno malo, prakticki se svi zakelje za ledja.

Izrada materijala i sitnice mi nisu bile na razini Yamahe.

Koliko god da je Honda na glasu kao naj Japanac, iskreno nisam se odusevio.

Poseban minus servisu u Rijeci, decki serviseri kao da rade na bausteli a ne u ovlastenom Honda servisu.

Nekomunikativni, nezainteresirani...
Jedina pozitivna stvar je sto je trenutno X-ADV nedobavljiva pa se prodala u roku keks.

Probao sam, ali je meni osobno Tmax ipak bolje pogodjena stvar.

Puno srece novom vlasniku.
A kad sam ti pricao prije koju g, da je t max najbolji, i da sam se odmah rijesio xadv, onda nisi virova. Al bar si ga proda odmah.
 
Hvala na iskrenom osvrtu. Ja otkad sam probao Forzu750 po autobahnu isti tren sam odustao od xadv kojeg sam na istoj ruti vozio. Zastita od vjetra i udobnost su neusporedivi. Nisam bio vlasnik xadv pa ne mogu toliko negativno pisati ali dosao sam do zakljucka ako je vec skuter onda neka je skuter u pravom smislu te rijeci.

Vozio sam i rebela1100 sa dct i tamo ta tehnologija skroz drugacije radi. Iako je limitiran na nekih 160 kmh, osjecaj ubrzanja od 0-100 je odlican.
 
Forzu nisam imao prilike probati iako mi je X-ADV kao koncept bio zanimljiviji.
Vjerojatno je na Forzi zastita od vjetra puno bolja ali shvatio sam da mi DCT kod njih ne odgovara.
Za sad idem na pravi motor pa cemo vidjeti kroz par godina kako ce se situacija sa DCT-om razvijati.