Honda X-ADV

1250 ili 1300. Bolje uzet gs 1300. Puno bolje se vozi od gsa i laksi je. 1300 ako mozes. Ipak je novi. Samo ne gsa. Ne potreban i nadasve ruzan. Imho
Nema jos GSA 1300/1400, tek sljedece godine.
Ne svidja mi se ovaj novi GS1300, mozda ga treba malo prozvakati ali izgubio mi je ono sto je oduvijek GS imao.
Zelim bas Adventure zbog rezervara i jos par tih sitnica.
Vozio sam od prijatelja i bas smo si kliknuli.
Tezina i visina mi ne predstavljaju problem.
Sutra idem u Tomic platiti, dao sam si par dana samo za odluciti izmedju Triple Black i Trophy.
 

Attachments

  • IMG_7908.jpeg
    IMG_7908.jpeg
    2.5 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Author
Nema jos GSA 1300/1400, tek sljedece godine.
Ne svidja mi se ovaj novi GS1300, mozda ga treba malo prozvakati ali izgubio mi je ono sto je oduvijek GS imao.
Zelim bas Adventure zbog rezervara i jos par tih sitnica.
Vozio sam od prijatelja i bas smo si kliknuli.
Tezina i visina mi ne predstavljaju problem.
Sutra idem u Tomic platiti, dao sam si par dana samo za odluciti izmedju Triple Black i Trophy.
Pa di sad uzimat 1250 kad je izasa 1300
A iduce godine 1400😱😱😱😱😱

Ja mislia Lo juventino to mora da padne Multica V4 Rally…..a ono 😱😱😱😱
 
Pa di sad uzimat 1250 kad je izasa 1300
A iduce godine 1400😱😱😱😱😱

Ja mislia Lo juventino to mora da padne Multica V4 Rally…..a ono 😱😱😱😱
Ako bude ista sablona preskociti cu 1300/1400 GSA, ako bude bolji, onda se lako proda 1250 :)

A Talijane jedino volim u nogometu...😂
 
Nema jos GSA 1300/1400, tek sljedece godine.
Ne svidja mi se ovaj novi GS1300, mozda ga treba malo prozvakati ali izgubio mi je ono sto je oduvijek GS imao.
Zelim bas Adventure zbog rezervara i jos par tih sitnica.
Vozio sam od prijatelja i bas smo si kliknuli.
Tezina i visina mi ne predstavljaju problem.
Sutra idem u Tomic platiti, dao sam si par dana samo za odluciti izmedju Triple Black i Trophy.
Cek cek
Smeta ti kako salta DCT
Sa GSA ces bit odusevljen😂😂😂😂
 
Seki 'Prof Kumplung' 22
A jabate svi testovi kazu kod GS/GSA tj boxer agregata je neprecizan i grub mjenjac i da je QS neupotrebljiv od prve do trece(ulkjucujuci) brzine a i da inace nije nesto
A Milani….pardon Juventinu je DCT bia grub i statigajaznan…..a DCT ko vruc noz kroz meggle maslac😂😂😂😂😂
Najbolji izum u svitu motora nakon ABS-a😂😂😂
 
Jeste, samo da ga hoce jos i drugi proizvođači implementirati pa da ne moram Honde gledati.
Jel to stvarno istina za QS kod BMW-a? Nisam probao, ali kad ih vidim kako kreću po ovim moto-okupljalistima ovamo, bas i ne bih rekao da zapinju. A i ovi moji sto ih voze se ne zale na to.
 
Cek cek
Smeta ti kako salta DCT
Sa GSA ces bit odusevljen😂😂😂😂
Fula si cili balun 😂😂😂
DCT sam kritizirao da salta kad njemu prdne i da je grub. Kod BMW-a je isto dosta grubo prve dvije tri, ali barem ne salta kako njemu prdne.
Kao sto sam napisao da DCT ima buducnost ali u svijetu skutera -gdje se X-ADV gura ima i boljih i osobno mi ne lezi.
GSA ne spada u istu klasu sa X-ADVom pa to niti nema smisla usporedjivati.

Po onom sto sam vozio GSA, vecina toga mi je daleko bolje nego na X-ADV.
 
A jabate svi testovi kazu kod GS/GSA tj boxer agregata je neprecizan i grub mjenjac i da je QS neupotrebljiv od prve do trece(ulkjucujuci) brzine a i da inace nije nesto
A Milani….pardon Juventinu je DCT bia grub i statigajaznan…..a DCT ko vruc noz kroz meggle maslac😂😂😂😂😂
Najbolji izum u svitu motora nakon ABS-a😂😂😂


DCT je riješenje u potrazi za problemom.