Honda XL scrambler

Kad će prerada u pogon?


  • Total voters
    21
Branko-ST said:
ako je dobro smixano i nema kemije nebi tribalo nista :misli:

bogami Honda napreduje (y)

Brijem da će opet sjebat rokove do Bendura  :mrgreen:
 
Koristio si regenerat za sic? Odlican izbor!
...svidja mi se sta radis i kako radis.  (y)
 
I meni se jako sviđa što i kako radiš!  (y)
Žao mi je da BST ne paše..... :palacdolje:
 
makazica said:
Žao mi je da BST ne paše..... :palacdolje:
I meni  :(
Sinoć sam dok je real ispada iz lige prvaka stavija keihina i upalija motor  :banana:
 
Alera Dugi said:
Koristio si regenerat za sic? Odlican izbor!
...svidja mi se sta radis i kako radis.  (y)
Valjda se tako zove  :misli:  :mrgreen:
Odličan je za oblikovanje i dosta je tvrdji od obične spužve  (y)

:bananapivo:
 
Alera Dugi said:
Koristio si regenerat za sic? Odlican izbor!
...svidja mi se sta radis i kako radis.  (y)

Daj koju informaciju o istom, pls
 
clox said:
Daj koju informaciju o istom, pls
taj regenerat izgleda kao da su spajani komadici razlicitih spuzvi. Komad 2mx1m, debljine 1,5cm platija sam 100kn. vjerojatno imas u zg u kakvom ducanu sa tkaninama uzet. Poslije cu postat sliku
 
Pletikosa34 said:
taj regenerat izgleda kao da su spajani komadici razlicitih spuzvi. Komad 2mx1m, debljine 1,5cm platija sam 100kn. vjerojatno imas u zg u kakvom ducanu sa tkaninama uzet. Poslije cu postat sliku

aha, to je gotovi materijal sličan spužvi?
ja sam nekako zabrijao da se radi o nečem što oblikuješ u tekućem stanju pa sušiš
a taj 1.5 cm je dovoljan ili si išao u više slojeva?
 
Pletikosa34 said:
taj regenerat izgleda kao da su spajani komadici razlicitih spuzvi. Komad 2mx1m, debljine 1,5cm platija sam 100kn. vjerojatno imas u zg u kakvom ducanu sa tkaninama uzet. Poslije cu postat sliku
(y)
Samo da dodam da je standardna spuzva (cak i ona koju zovu tvrda) koju mozes kupiti u trgovini premekana za izradu sica. Regenerat je jedina "spuzva" koja ima potrebnu tvrdocu.
To je s mog stanovista jer ja vjerujem u tvrd sic. Mekan sic je dobar od birtije do birtije, tvrd sic s tankom mekanom presvakom je dobra kombinacija za cjelodnevno sjedenje. Najbolja kombinacija je tvrd sic s mekanim zonama najveceg pritiska, ali to je vec perverzija.  :mrgreen:
Pogledaj malo ovaj link dosta studiozno je obradjen "problem" moto sica i prerade!  (y)
http://www.diymotorcycleseat.com/comfort.htm
 
Alera Dugi said:
(y)
Samo da dodam da je standardna spuzva (cak i ona koju zovu tvrda) koju mozes kupiti u trgovini premekana za izradu sica. Regenerat je jedina "spuzva" koja ima potrebnu tvrdocu.
To je s mog stanovista jer ja vjerujem u tvrd sic. Mekan sic je dobar od birtije do birtije, tvrd sic s tankom mekanom presvakom je dobra kombinacija za cjelodnevno sjedenje. Najbolja kombinacija je tvrd sic s mekanim zonama najveceg pritiska, ali to je vec perverzija.  :mrgreen:
Pogledaj malo ovaj link dosta studiozno je obradjen "problem" moto sica i prerade!  (y)
http://www.diymotorcycleseat.com/comfort.htm

studija o guzici  :mrgreen:
 
clox said:
studija o guzici  :mrgreen:
To te ja pitam!
...nije samo o guzici ima tu i nagiba tijela za komotno sjednje. Pogledaj cijeli site.

Vjerujem da su ovo udobni sicevi, ali izgledaju odvratno!  :mrgreen:
 
clox stavija sam 2 sloja ove spužve i još dva sloja spužve za plažu iliti spužve za vježbanje
i između slojeva sam brusio sa brusilicom sa polirkom sa ganulacijom 120 lako i vrlo jednostavno se obrađuje  (y)

  :misli: pa ti uopće nepratiš šta ja radim


  :mrgreen:
 
makazica said:
Ovo o guzicama je več hard enduro..... :0648:  :mrgreen:
Studiram siceve godinama. Nedavno sam kupio treci sic za svoj motor.
Navodno ce taj biti dobar, ali ja se ne pouzdajem u to. Na kraju ce i on pod noz!  :mrgreen:
Za hard enduro i cross zadnji krik tehnike je presvlaka s naborima da ne klizis prema nazad. Navodno radi dobro!

Pletikosa34 said:
Samo jedan detalj  :0648:
Lijepo!  (y)
 
Alera Dugi said:
Studiram siceve godinama. Nedavno sam kupio treci sic za svoj motor.
Navodno ce taj biti dobar, ali ja se ne pouzdajem u to. Na kraju ce i on pod noz!  :mrgreen:
Za hard enduro i cross zadnji krik tehnike je presvlaka s naborima da ne klizis prema nazad. Navodno radi dobro!
Lijepo!  (y)

Ja radim motor da bude u stilu "hard endura" iz 70-etih  :mrgreen:
i sicevi na svim tim motorima su imali nabore i
sad odjedanput ispada da je to posljednja riječ tehnike u izradi siceva  :LOL:


:mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
Ja radim motor da bude u stilu "hard endura" iz 70-etih  :mrgreen:
i sicevi na svim tim motorima su imali nabore i
sad odjedanput ispada da je to posljednja riječ tehnike u izradi siceva  :LOL:


:mrgreen:
Nabori se razlikuju od onih iz 70-tih iako sam i ja na prvu rekao da mi se svidja stara skola, ali da ja to ne bi stavio na motor. Ovdje se ne radi samo o prosivenoj presvlaki. Pogledaj kako nabori imaju smijer. Na kocenju klizis napred, ali kod otvaranja gasa tamo i ostajes zbog nabora koji su napravljeni po sistemu riblje kosti. Ljudi koji su probali kazu da stvar radi!
Villopolo je malo pretjerao i nabori i grba. Kad zasjedne nigdje ne mrda!  :mrgreen:

...izvini Pletikosa malo sam se zaigrao, uneredio sam ti temu.
 
Alera samo ti piši  (y)
Ovo je korisni info,
ko zna šta će mi past napamet radit sljedeću zimu  :mrgreen:

A jel neko zna šta je u kutiji  :jesus:
 
Kutija vas baš i nezanima  :mrgreen:
Al evo možda neko iskoristi ideju. Kutija je služila kao komora za dijelove.
oblijepija sam sve spojeve na kutiji, ostavija rupu za fen i upalija 30ak min.
dok se kutija nije ukrijala i napuvala, skinija sam fen i začepija rupu.

A sad ozbiljno, motor vozi!  :ples: