hornet 2006

bubson

New member
imam hornet 600, 2006 god. ima li kakav "trik" jeftin , a dobar da ide malo bolje? kratio sam prenose, naručio Matris-a naprijed i nazad, ali stvarno je spor motor, volio bi čuti nekakav savjet od iskusnih mehaničara
 
Pa najjeftiniji trik si več ispucao skračivanjem prijenosa.Svi drugi "trikovi" nisu jeftini.  :mrgreen:
 
Dakle popis je poduži.Stavljanje zamjenskog protočnijeg lonca,otvoreni filter zraka,mijenjanje dizni u karbovima,mijenjanje svijećica.  :mrgreen:
 
imao sam prije KAWASAKI zr 7, i provao sam se (na ravnici) sa frendom koji je imao dizne ,iglice i auspuh i nije bio niti malo brži, čak suprotno,ali nije loš savjet,a vozio sam hornet-a kao moj samo ima Leo Vince auspuh i nisam osjetio neku razliku, da budem iskren, najveću razliku sam vidio na ER-6 samo sa auspuhom isto Leo Vince, možda zato što je Kawa 2 cil.ne znam stvarno
 
Prvo i osnovno kod stavljanja karb seta i minjenjanja auspuha je da bi trebalo poštelati smjesu.pitanja je jeli ti prijatelju to učinjeno.Drugo,nema izmjena lonca na svakom motoru isti učinak.Na nekima dobiješ pun kurac na nekima malo a na nekima izgubiš.Ovisi o loncu i o motoru. :mrgreen:
 
nije ništa štelovano na hondi , ali objasni mi gdje je Kawa zapela  (y)
 
Pitanje je da li se sve to isplati. Bolje je kupiti jaci motor nego bacati novac u vjetar slazuci motor na kojem na kraju ipak neces biti zadovoljan rezultatima.
Skracivanjem prijenosa dobio si na ubrzanju, a izgubio na max. brzini, sve ostalo poput protocnijeg filtera i auspuha neces puno profitirati, jedino mozda da ugradis dynojet, ali to ti nije bas jeftina opcija.
Ionako hornet nije sportak pa je malo iluzorno ocekivati da ide kao neki motor R-tipa. Za ono sto je konstruiran mislim da pruza ok vozna svojstva.
Ipak, na kraju svega,  sve ovisi o tebi i tvojim ocekivanjima naspram motora.
 
kruntas said:
Pitanje je da li se sve to isplati. Bolje je kupiti jaci motor nego bacati novac u vjetar slazuci motor na kojem na kraju ipak neces biti zadovoljan rezultatima.
Skracivanjem prijenosa dobio si na ubrzanju, a izgubio na max. brzini, sve ostalo poput protocnijeg filtera i auspuha neces puno profitirati, jedino mozda da ugradis dynojet, ali to ti nije bas jeftina opcija.
Ionako hornet nije sportak pa je malo iluzorno ocekivati da ide kao neki motor R-tipa. Za ono sto je konstruiran mislim da pruza ok vozna svojstva.
Ipak, na kraju svega,  sve ovisi o tebi i tvojim ocekivanjima naspram motora.
  (y)
 
Pa da dobro sam ti rekao.Prilikom stavljanja gore navedenog morao bi uštelati smjesu odnosno tvoj frend je to morao učiniti.Imali smo isti problem kod mog frenda na Golfu G60.Stavili manju remenicu na kompresor i logično je da kad staviš manju remenicu isti postiže više okretaje odnosno upuhuje više zraka= više snage.Krivo.Motor treba poštelovati jer samim ubacivanjem više zraka ili više goriva nemoraš uvijek dobiti više snage odnosno dok nije pravilno podešen odnos gorivo-zrak čak češ i izgubiti snagu.
 
bubson said:
imam hornet 600, 2006 god. ima li kakav "trik" jeftin , a dobar da ide malo bolje? kratio sam prenose, naručio Matris-a naprijed i nazad, ali stvarno je spor motor, volio bi čuti nekakav savjet od iskusnih mehaničara
šta je sporo??? ne kužim?
hornet 600 nije spor osim ako se ne voziš ko baba
 
dođi majstore da ti baba da maze  :jesus: :jesus: :jesus:
 
Jesi ti onaj što je bio danas u bube. E ja sam onaj drugi što je bio tamo
:mrgreen: drago mi je  :mrgreen:
 
daj bubsone objasni pučanstvu kako ti je hornet spor?? ide preko 230 na sat.
jesi mislio fali snage u niskim ili ti je spor???
 
fali snage, konačna brzina me ne interesira :misli:
 
bubson said:
fali snage, konačna brzina me ne interesira :misli:
A hebiga, to ti je klasa 600 neked.
drugi put ciljaj na R-a