hornet 250

wheelsurfer

New member
posto mi se ucinilo da ne forumu ima ekipe sta radi u hondi, zanima me, a vjerovatno i ostale, zasto se taj model ne uvozi u nas???

motoric je skroz ok, 4 cilindra, oko 50 konja, ono, skroz pristojno

mozda neko na forumu zna, a ne virujen da bi od sjor sage dobija odgovor

:) :) :)
 
I mene je to zanimalo,a saznao sam da se motor radi samo za japansko tržište preko 10g i to je u biti osnovni model koji je tamo veoma prihvaćen,pa su onda napravili za evropljane 600cm koji se sada proizvodi u Italiji,a zašto nam neće prodavati 250cm, neznam,valjda više kubika veća cijena.
 
Imaju japanci za svoje tržište "ubojice" 400 RR-e koji imaju performanse naših 600 i bolje, ali ih ne izvoze. Imal je prije jedno 15 godina kompić yamahu FZR 400 RR koju je kupil u njemačkoj (polovnu) i sjećam se da su ga mogli oprat samo motori od 750 i 1000 ccm. Inače japanci moraju proć liječnički pregled ravan pregledu pilota da bi dobili dozvolu za motore od 1000 ccm.
 
gigi said:
Inače japanci moraju proć liječnički pregled ravan pregledu pilota da bi dobili dozvolu za motore od 1000 ccm.

Što uopšte nije tako loša stvar :!:
 
bLuZoNdEr said:
gigi said:
Inače japanci moraju proć liječnički pregled ravan pregledu pilota da bi dobili dozvolu za motore od 1000 ccm.

Što uopšte nije tako loša stvar :!:

ma daj, pa muka mi je sto sad po novom zakonu moran cekat 2 godine za vozit nesto jace od 25 kw, samo nam jos i to fali...
:x :x :x :x
 
ali ima 50ks, pa dobro su izvukli iz njega za tu kubikažu...
 
gigi said:
Imaju japanci za svoje tržište "ubojice" 400 RR-e koji imaju performanse naših 600 i bolje, ali ih ne izvoze. Imal je prije jedno 15 godina kompić yamahu FZR 400 RR koju je kupil u njemačkoj (polovnu) i sjećam se da su ga mogli oprat samo motori od 750 i 1000 ccm. Inače japanci moraju proć liječnički pregled ravan pregledu pilota da bi dobili dozvolu za motore od 1000 ccm.
Tu FZR-ku sam vozio i htjeo kupit meni je to savsen motoric tako lagan za vozit i lijep cudo od motora vratio bi se sa klase 600 na 400 al da sebi nadjem kakvu dobru pcelicu....Isto am vozio Vfr400 ali ne moel s dva okrugla nego s jednim svjetlom.Super motori preljepa klasa
 
bLuZoNdEr said:
gigi said:
Inače japanci moraju proć liječnički pregled ravan pregledu pilota da bi dobili dozvolu za motore od 1000 ccm.

Što uopšte nije tako loša stvar :!:

Mislim da uopce niste svijesni koliko malo ljudi moze zadovoljit na testiranju za pilota (vojnog).
 
E pa zato i rade jurilice s malo kubika za svoje tržište
 
gigi said:
Imaju japanci za svoje tržište "ubojice" 400 RR-e koji imaju performanse naših 600 i bolje, ali ih ne izvoze.

nije ovo malo pretjerano? :wink:
Kolko sam ja videl tu FZRku, gravirana na 180 i ima 59 ks.. ja bi rekel da se moze mjerit s RS 250..
Neznam kak najnovije jer na yamahinim stranicama - jp verzija opce nema sportivi LOL.. utipkas pod search R1 i on nadje utrke... :mrgreen: :mrgreen:
 
wheelsurfer said:
posto mi se ucinilo da ne forumu ima ekipe sta radi u hondi, zanima me, a vjerovatno i ostale, zasto se taj model ne uvozi u nas???

motoric je skroz ok, 4 cilindra, oko 50 konja, ono, skroz pristojno

mozda neko na forumu zna, a ne virujen da bi od sjor sage dobija odgovor

:) :) :)

Samo za japansko tržište :cry:
 
Fire Breath said:
gigi said:
Imaju japanci za svoje tržište "ubojice" 400 RR-e koji imaju performanse naših 600 i bolje, ali ih ne izvoze.

nije ovo malo pretjerano? :wink:
Kolko sam ja videl tu FZRku, gravirana na 180 i ima 59 ks.. ja bi rekel da se moze mjerit s RS 250..
Neznam kak najnovije jer na yamahinim stranicama - jp verzija opce nema sportivi LOL.. utipkas pod search R1 i on nadje utrke... :mrgreen: :mrgreen:

Ne znam ja kakvu si ti FZR-ku vidio al znam kaj sam ja gledao dok si se ti još u pješčaniku igral :dobar:
 
gigi said:
Ne znam ja kakvu si ti FZR-ku vidio al znam kaj sam ja gledao dok si se ti još u pješčaniku igral :dobar:

da nisi ti gledao 750 FZRku LOL :mrgreen:

FZR 400 RR(r):mrgreen: 1990


:p :roll: