Hornet 600 2007 - vibracije volana (u/kroz volan)?

NikolaST

New member
Dobar dan,
nisam nasao istu temu  a ako je ima sorry.
***
Vozio sam od Ma do ST novog horneta, sve super, meni mozda malo prenizak (imam 190cm) ali ono sta me je zacudilo su vibracije u volanu negdi od 5-7000rpm. Dakle volan ne plese nego bas vibrira, kao vibrator u ruci  :jesus: (nije da sam ga imao ali...).
Je li zna ko sta je to i ima li ko kakva iskustva s tim. Motor ima 500km, mozda gume? (Battlax BT012).
Mislim se vec dugo izmedju Horneta i Z750 i svaki detalj mi je vazan.

Hvala!
 
Ako ti je važan svaki detalj, kako to da uspoređuješ ova dva motora po tehnici , neusprorediva je željezna i aluminijska zadnja vilica, željezna i aluminijska šasija.
Iako bi mei sve to bilo u drugom planu zbog Hornetnove "ljepote" :mrgreen:
 
Jesu li mu stavljani kakvi zamjenski (laksi) utezi volana?
 
joke said:
Ako ti je važan svaki detalj, kako to da uspoređuješ ova dva motora po tehnici , neusprorediva je željezna i aluminijska zadnja vilica, željezna i aluminijska šasija.
Iako bi mei sve to bilo u drugom planu zbog Hornetnove "ljepote" :mrgreen:
Aluminij i zeljezo nemaju istu funkciju u ovom slucaju pa usporedba nije moguca?
Pogotovo jos ako uzmemo vrlo slicnu namjenu oba motora?
 
NikolaST said:
Dobar dan,
nisam nasao istu temu  a ako je ima sorry.
***
Vozio sam od Ma do ST novog horneta, sve super, meni mozda malo prenizak (imam 190cm) ali ono sta me je zacudilo su vibracije u volanu negdi od 5-7000rpm. Dakle volan ne plese nego bas vibrira, kao vibrator u ruci  :jesus: (nije da sam ga imao ali...).
Je li zna ko sta je to i ima li ko kakva iskustva s tim. Motor ima 500km, mozda gume? (Battlax BT012).
Mislim se vec dugo izmedju Horneta i Z750 i svaki detalj mi je vazan.

Hvala!
Ja imam motor već nekih 2500 km, i nisam primjetio nikakve vibracije. Ni na volanu ni nigdje.. :misli:
Čak kad sam ga potegnuo do maksimalke (232km/h), sve pet! (y)

Nisam nikad vozio Z-a pa ti ne mogu dati neku usporedbu, ali meni je ovaj Hornet mrak! Imam ga već par mjeseci..
Ja ful zadovoljan. Snaga, težina, kočnice, udobnost, izgled.. Iako nekima nije lijep, zaboli me. Meni super! Pogotovo crna boja.  8)
Btw, brijem da ljudi ocijenjuju previše njegov izgled sa slika pa ga pljuju, jer u živo izgleda puno bolje. Kažem pogotovo CRNI  :twisted:
Motor je super za gradsku, a i vangradsku vožnjicu..
Meni bed kod Z-a što je 30kg teži, i čini mi se neudoban.. Kaj ja znam, sjedio sam na njemu u salonu, reko ok, valjda.. Sjeo na Hornya reko mrak! To je to! Odradio test vožnju u Top Moto-u, zaljubio se.
Kad se malo navikneš na njega ko bicikl je, šta se tiče okretnosti pri malim i velikim brzinama.
Motor je poprilično "kulturan"..

To su moji dojmovi.. 8)
 
Kad se malo navikneš
više ništa ne osjetiš bitno se
vozit šta više i nema straja :wink:
 
adizonevic said:
Aluminij i zeljezo nemaju istu funkciju u ovom slucaju pa usporedba nije moguca?
Pogotovo jos ako uzmemo vrlo slicnu namjenu oba motora?

Baš imaju identičnu funkciju, i to da budu što kruči, u oba slučaja. S tim da je željezo manje kruto od aluminija i dosta teže
 
joke said:
Baš imaju identičnu funkciju, i to da budu što kruči, u oba slučaja. S tim da je željezo manje kruto od aluminija i dosta teže
Upravo tako sam i mislio...
Kao sta sam vec rekao, uzevsi okolnosti u kojima ce se 99% strsljena, zeceva i ostalih nakeda voziti mislim da je aluminij vise stvar sminke i prestiza nego neke stvarne prednosti.
 
pomalo ljudi, kad sam rekao da mi svaki je detalj vazan, nisam rekao da se razumijem u sve detalje!  :mrgreen:
Joke hvala na info, dakle ispada osim po lipoti da je hornet kvalitetniji, ako sam dobro razumija?
Tvoj stari Hornet jos zivi mislim, onaj modri.

Motor je iz tvornice, dakle nista nije mijenjano pa ni utezi. 

2 turbo, ma sta se tice voznih osobina stvarno ej dobar, manje divlji od fazera i lakse leze u okuke, ka da sam zeli zalec, ali to je i do guma, na fazeru su bile BT020.
 
2 adozinevic

Ja se pak nebi složio, Hornet(stari) je pomakao granice nakeda prema streetfighter stilu upravo zbog svoje agresivnosti i agilnosti u odnosu na npr. Bandita u to vrijeme. S druge strane najbolnija točka Horneta bio je ovjes, i to primarno šasija u izvedbi jednostruke nosive grede.

Na stranu razmišljanje ja vozim X, pa je X najbolji, višak tehnike nikad ne škodi, i u situaciji kad nešto plačaš puno bolje je da plačaš novije i bolje stvari.
 
NikolaST said:
pomalo ljudi, kad sam rekao da mi svaki je detalj vazan, nisam rekao da se razumijem u sve detalje!  :mrgreen:
Motor je iz tvornice, dakle nista nije mijenjano pa ni utezi. 

Utezi kod Honde su specifični, dio koji vani viri u stvari i nije uteg u pravom smislu riječi, več se teški dio nalazi unutar cijevi upravljača i on ima "radnu" ulogu. E sad, postoji šansa da se taj unutrašnji(željezni) dio dodiruje nekim dijelom cijev upravljača te se to manifestira kao vibracija u određenim okretajima. Kad sam ja mijenjao upravljač na Hornetu(bio mi je uzak) te utege sam jedva izvadio i nisam ih mogao ubaciti u novi upravljač tako da ti nebi savjetovao oko toga petljati.
Rađe se raspitaj kod npr. Karla (Hondinog servisera) koji ima Horneta, da li primječuje istu vibraciju. Ukoliko ne primječuje, onda posavjetuj vlasnika tog "vibrirajučeg" Horneta da reklamira upravljač.

i da.... novi Fazer S2 je dosta drugačiji od tvog, nebi ga baš izbacivao iz izbora, upravo sam mekše razvijanje snage u odnosu na stariji model odmah primjetio. A tu su i nova kočiona kliješta, nova zadnja vilica, novi km/sat, crna šasija, novi oslonci nogu... Doduše tu je i činjenica da smo ih sve rasprodali i da mi je ostala samo plava boja u običnoj i abs verziji :mrgreen:
 
Joke  - ja sam mislio da su motor ostavili kakav je a ne "ugladili"?
Ma meni bi fazer i dalje bio izbor No1 od ponudjenih ALI....ma di cu opet isti  :shock:

E, a kad ce rasprodaja FZ1, npr 20-ak %  :mrgreen:

Javit cu prijatelju za te vibracije i volan.

hvala
 
NikolaST said:
Joke  - ja sam mislio da su motor ostavili kakav je a ne "ugladili"?
Ma meni bi fazer i dalje bio izbor No1 od ponudjenih ALI....ma di cu opet isti  :shock:

E, a kad ce rasprodaja FZ1, npr 20-ak %  :mrgreen:

Ugladili su oni njega zbog novih eco normi, a ne zbog uglađivanja kao potrebe. Tom prilikom izmjenjena je mapa paljenja i dodan je novi ispušni sustav tako da je slijedom toga i smekšana agresivnost starog modela.

Glede rasprodaje modela FZ1, i ako se šališ, najavljena nam je mogučnost akcijskih cijena za FZ1 modele u skoroj budučnosti. (y)
 
ne salim se sidija sam na njemu i kod vas i u piccila i super mi je (lipsi bez maske ali...), al iskreno nemam 88,000kn..., ipak je 28,000kn veeeelika razlika od klase 600-750.
No svakako necu $ od osig dobit prije 9/2007 pa...cujemo se. (y)
 
NikolaST said:
ne salim se sidija sam na njemu i kod vas i u piccila i super mi je (lipsi bez maske ali...), al iskreno nemam 88,000kn..., ipak je 28,000kn veeeelika razlika od klase 600-750.
No svakako necu $ od osig dobit prije 9/2007 pa...cujemo se. (y)

Otišli smo u off glede naslova teme, ali ne glede tvojih potreba :mrgreen:

FZ1 je naime "uškopljena" R1 sa ravnim upravljačem, i kao takav možeš ga gledat i kao 30000 kn jeftinijim od R1,a u biti je "isti motor".
Jedno je sigurno, svaki motor ima svoje prednosti i mane, a na nama je da odredimo što nam između toga najviše odgovara za naše potrebe ili želje, i to je to.
S druge strane gledajuči opčenito, FZ1, ili bilo koji drugi litreni motor izveden iz R klase, ali s ravnim upravljačem i donekle bolje aerodinamičke zaštite, je u biti najviše što možeš od motora tražiti i dobiti da bi zadovoljio večinu potreba, kao "normalan" vozač, racer, putnik,...u isto vrijeme, i to je činjenica
 
joke said:
2 adozinevic

Ja se pak nebi složio, Hornet(stari) je pomakao granice nakeda prema streetfighter stilu upravo zbog svoje agresivnosti i agilnosti u odnosu na npr. Bandita u to vrijeme. S druge strane najbolnija točka Horneta bio je ovjes, i to primarno šasija u izvedbi jednostruke nosive grede.

Na stranu razmišljanje ja vozim X, pa je X najbolji, višak tehnike nikad ne škodi, i u situaciji kad nešto plačaš puno bolje je da plačaš novije i bolje stvari.
OK - evo moj kontra-argument:
Dvije cinjenice o celicnim/aluminijskim sasijama (okvirima)
Celik se vise uvija, aluminij puno manje.
Govorimo o motorima nizeg cjenovnog razreda (mini/midi naked klasa) gdje se u nacelu koriste jeftinije komponente ovjesa (amortizeri, opruge, vece neovjesene mase itd.) Samim tim je tesko postici idealan setup ovjesa za odredjeni motor i vozaca.
Zakljucak - zeljezna sasija u kombinaciji sa masinom kao aktivnim dijelom ovjesa vise prasta lose postiman (ili uopce los) ovjes jer na sebe preuzima dio absorbcije udara i gibanja, dok kruca aluminijska sasija to ne tolerira na isti nacin. Rezultat je nervoznija i generalno manje ugodna voznja.
Sve ovo se odnosi na normalnu uoptrebu motora na "nasim" cestama.
Po meni aluminij u ovoj klasi motora jedino doprinosi smanjenju tezine.
 
joke said:
Doduše tu je i činjenica da smo ih sve rasprodali i da mi je ostala samo plava boja u običnoj i abs verziji :mrgreen:
1. Plava je najlepsa  8)
2. Kak je ostal abs ?? meni je receno da ih nema u europi vise  :shock:
 
Fire Breath said:
1. Plava je najlepsa  8)
2. Kak je ostal abs ?? meni je receno da ih nema u europi vise  :shock:

Mi(Yamaha Split) smo Evropska tvtka, ali smo zemljopisno na Balkanu a ne u Evropi :mrgreen:
 
adizonevic said:
OK - evo moj kontra-argument:

Izgleda da nisi do kraja pročitao moju poruku.
U istoj klasi i za sličnu cijenu normalno je imati što više tehnološki naprednijih rješenja.Možda ih ti nečeš koristiti, ali definitivno če biti + u eventualnoj daljnjoj prodaji, ljepši su sponzorušama na pogled, lakše se peru ........itd.
 
joke said:
Izgleda da nisi do kraja pročitao moju poruku.
U istoj klasi i za sličnu cijenu normalno je imati što više tehnološki naprednijih rješenja.Možda ih ti nečeš koristiti, ali definitivno če biti + u eventualnoj daljnjoj prodaji, ljepši su sponzorušama na pogled, lakše se peru ........itd.
I jos imaju Yamaha natpis na rezervoaru...  :mrgreen:
Samo neka fancy Nokia N serije fali u svemu tome...