Imam osjećaj da nas ovi stariji baš ne vole previše...Naglasili su u temi da ne ovi od 07SaleKT said:ta tema se trebala odavno spojit i promjenit joj ime
Ne kužim kaj je tak ružno???2blackhonda said:ma volimo vas buraz, samo kaj su nam malo ružni ovi noviji "svemirci" (čitaj od 2007.)
Slažem se, malo se prenaglio. Zake je ružan?2blackhonda said:čuja sad tebe?! - ti bi se odmah utrkivao, polako dečko, tek si ga kupio...
nisam baš siguran, vozio ga u nekoliko navrata (frend ga ima), a čuo iz iskustava drugih ljudi da je slabiji od starog (ostavi se ti tog kaj piše u papirima)harakiri said:Taj metro motorčić vas opere ko ništa
MOONSHIELD said:nisam baš siguran, vozio ga u nekoliko navrata (frend ga ima), a čuo iz iskustava drugih ljudi da je slabiji od starog (ostavi se ti tog kaj piše u papirima)
a od cca 15 kolko sam ih vidio do sad, samo jedan nije bio na podu (a i taj je prodan, a mislim da sam ga nedugo nakon toga ponovo vidio u oglasniku..)
to govori o:
- ciklistiki
- mentalitetu ljudi koji ga kupuju
A baš je svugdje naglašeno da bolje vuče u srednjim okretajima. :misli: Pogledaj si test od moto pulsa od gsr-a. citiram moto puls: Elastičnost agregata u vožnji znači da je moguće ležerno se kretati kroz grad u višim stupnjevima prijenosa u području između 4.000 i 6.000 okr/min. Poželite li tada eksplozivno ubrzati, trebat ćete motor dovesti u režim rada iznad 10.000 okr/min, za što će je nužno spuštanje kroz nekoliko stupnjeva prijenosa.MOONSHIELD said:meni je motor u nekim segmentima ljepši od starog, pogotovo to famozno prednje svijetlo
ali od iza mi je stariji model ljepši
ja sam svjestan toga kaj ja vozim, ali ne raspravljamo o tome kaj ja vozim, no kad već napadaš, vozim ga samo zato jer sam ga dobio u pola cijene s par kilometara, tj mijenjao sam ga za motor na izdahu, inače nikad nebi kupio taj motor :wink:
kaj se tiče vožnje, meni se ne sviđa način vožnje i položaj za volanom, možda se to da riješiti širim i nižim volanom, a možda je samo stvar u naviki..
a druga stvar je kolko je motor trom do 7-8 hiljada i dok to usporedim s recimo gsr-om kojeg sam vozio i koji ima čak i manje snage po papirima, a vuče od nule ko blesav, to je kao nebo i zemlja
Ja tražim u ovoj temi one koji imaju 07 i 08 model i kojima se sviđa. Nije mi uopće bitno a je jači ili slabiji od gsr, z 750, fz6 i slično. Meni se sviđa i šlus. Najbolje da sam išel kupovat stariji model ak sam imal para za novi.Tommee said:Nemojte jebat da cete sad imat pet tema kad tamo ionako pisu svi... hne:
MOONSHIELD said:meni je motor u nekim segmentima ljepši od starog, pogotovo to famozno prednje svijetlo
ali od iza mi je stariji model ljepši
ja sam svjestan toga kaj ja vozim, ali ne raspravljamo o tome kaj ja vozim, no kad već napadaš, vozim ga samo zato jer sam ga dobio u pola cijene s par kilometara, tj mijenjao sam ga za motor na izdahu, inače nikad nebi kupio taj motor :wink:
kaj se tiče vožnje, meni se ne sviđa način vožnje i položaj za volanom, možda se to da riješiti širim i nižim volanom, a možda je samo stvar u naviki..
a druga stvar je kolko je motor trom do 7-8 hiljada i dok to usporedim s recimo gsr-om kojeg sam vozio i koji ima čak i manje snage po papirima, a vuče od nule ko blesav, to je kao nebo i zemlja
pa dobro, nije to v2 od 130 konja, naravno da nema trenutni šus i ne cuka na gasu na niskim i srednjimharakiri said:A baš je svugdje naglašeno da bolje vuče u srednjim okretajima. :misli: Pogledaj si test od moto pulsa od gsr-a. citiram moto puls: Elastičnost agregata u vožnji znači da je moguće ležerno se kretati kroz grad u višim stupnjevima prijenosa u području između 4.000 i 6.000 okr/min. Poželite li tada eksplozivno ubrzati, trebat ćete motor dovesti u režim rada iznad 10.000 okr/min, za što će je nužno spuštanje kroz nekoliko stupnjeva prijenosa.