hornet model 07 i 08 owners- da vidimo koliko nas ima

Status
Not open for further replies.

harakiri

New member
malo nas je al smo za ništa.
Kad postoji tema za onaj stariji hornet, zašto ne i za noviji  :jesus:
 
SaleKT said:
ta tema se trebala odavno spojit i promjenit joj ime
Imam osjećaj da nas ovi stariji baš ne vole previše...Naglasili su u temi da ne ovi od 07
 
ajde pogledaj malo bolje, niko nije protjeran samo malo zezan na racun izgleda, sta je je ruzan je izgubija je car golotinje i posta metromotorcic :mrgreen:
 
2blackhonda said:
ma volimo vas buraz, samo kaj su nam malo ružni ovi noviji "svemirci" (čitaj od 2007.)
Ne kužim kaj je tak ružno???
Taj metro motorčić vas opere ko ništa
 
harakiri said:
Taj metro motorčić vas opere ko ništa
nisam baš siguran, vozio ga u nekoliko navrata (frend ga ima), a čuo iz iskustava drugih ljudi da je slabiji od starog (ostavi se ti tog kaj piše u papirima)
a od cca 15 kolko sam ih vidio do sad, samo jedan nije bio na podu (a i taj je prodan, a mislim da sam ga nedugo nakon toga ponovo vidio u oglasniku..)
to govori o:
- ciklistiki
- mentalitetu ljudi koji ga kupuju
 
MOONSHIELD said:
nisam baš siguran, vozio ga u nekoliko navrata (frend ga ima), a čuo iz iskustava drugih ljudi da je slabiji od starog (ostavi se ti tog kaj piše u papirima)
a od cca 15 kolko sam ih vidio do sad, samo jedan nije bio na podu (a i taj je prodan, a mislim da sam ga nedugo nakon toga ponovo vidio u oglasniku..)
to govori o:
- ciklistiki
- mentalitetu ljudi koji ga kupuju

ciklistika mu je puno bolja od starog, ja sam ga vozio i motor ne mjesi, ide kud ga postaviš, a ja imam 2 m i 100 kg.
sa starim to nije slučaj. motor nije ružan jer ukusi se razlikuju. meni je samo trebalo malo da se priviknem.

a ovo drugo boldano, baš ti nije točno, pogledaj što ti voziš npr. isto ok motorić a ružan i preskup. radi se o tome da je mnogo ljudi kupilo motore te klase , akoji nemaju veze o motorima ni iskustva, zato i padaju. sad svatko može kupit motor
 
Nemojte jebat da cete sad imat pet tema kad tamo ionako pisu svi...  :eek:hne:
 
meni je motor u nekim segmentima ljepši od starog, pogotovo to famozno prednje svijetlo
ali od iza mi je stariji model ljepši

ja sam svjestan toga kaj ja vozim, ali ne raspravljamo o tome kaj ja vozim, no kad već napadaš, vozim ga samo zato jer sam ga dobio u pola cijene s par kilometara, tj mijenjao sam ga za motor na izdahu, inače nikad nebi kupio taj motor :wink:

kaj se tiče vožnje, meni se ne sviđa način vožnje i položaj za volanom, možda se to da riješiti širim i nižim volanom, a možda je samo stvar u naviki..
a druga stvar je kolko je motor trom do 7-8 hiljada i dok to usporedim s recimo gsr-om kojeg sam vozio i koji ima čak i manje snage po papirima, a vuče od nule ko blesav, to je kao nebo i zemlja
 
MOONSHIELD said:
meni je motor u nekim segmentima ljepši od starog, pogotovo to famozno prednje svijetlo
ali od iza mi je stariji model ljepši

ja sam svjestan toga kaj ja vozim, ali ne raspravljamo o tome kaj ja vozim, no kad već napadaš, vozim ga samo zato jer sam ga dobio u pola cijene s par kilometara, tj mijenjao sam ga za motor na izdahu, inače nikad nebi kupio taj motor :wink:

kaj se tiče vožnje, meni se ne sviđa način vožnje i položaj za volanom, možda se to da riješiti širim i nižim volanom, a možda je samo stvar u naviki..
a druga stvar je kolko je motor trom do 7-8 hiljada i dok to usporedim s recimo gsr-om kojeg sam vozio i koji ima čak i manje snage po papirima, a vuče od nule ko blesav, to je kao nebo i zemlja
A baš je svugdje naglašeno da bolje vuče u srednjim okretajima. :misli: Pogledaj si test od moto pulsa od gsr-a. citiram moto puls: Elastičnost agregata u vožnji znači da je moguće ležerno se kretati kroz grad u višim stupnjevima prijenosa u području između 4.000 i 6.000 okr/min. Poželite li tada eksplozivno ubrzati, trebat ćete motor dovesti u režim rada iznad 10.000 okr/min, za što će je nužno spuštanje kroz nekoliko stupnjeva prijenosa.
 
Tommee said:
Nemojte jebat da cete sad imat pet tema kad tamo ionako pisu svi...  :eek:hne:
Ja tražim u ovoj temi one koji imaju 07 i 08 model i kojima se sviđa. Nije mi uopće bitno a je jači ili slabiji od gsr, z 750, fz6 i slično. Meni se sviđa i šlus. Najbolje da sam išel kupovat stariji model ak sam imal para za novi.
 
MOONSHIELD said:
meni je motor u nekim segmentima ljepši od starog, pogotovo to famozno prednje svijetlo
ali od iza mi je stariji model ljepši

ja sam svjestan toga kaj ja vozim, ali ne raspravljamo o tome kaj ja vozim, no kad već napadaš, vozim ga samo zato jer sam ga dobio u pola cijene s par kilometara, tj mijenjao sam ga za motor na izdahu, inače nikad nebi kupio taj motor :wink:

kaj se tiče vožnje, meni se ne sviđa način vožnje i položaj za volanom, možda se to da riješiti širim i nižim volanom, a možda je samo stvar u naviki..
a druga stvar je kolko je motor trom do 7-8 hiljada i dok to usporedim s recimo gsr-om kojeg sam vozio i koji ima čak i manje snage po papirima, a vuče od nule ko blesav, to je kao nebo i zemlja

koliko okretaja ima jedan a koliko drugi. dok sam ga vozio treba razvrtit prvu i dalje sa snagom nema problema, ako kreneš sa prvom ili drugom tromo, svaka dalje ti je troma. treba malo okretaje vrtit, a ne se vozit na 2000 o/min
 
harakiri said:
A baš je svugdje naglašeno da bolje vuče u srednjim okretajima. :misli: Pogledaj si test od moto pulsa od gsr-a. citiram moto puls: Elastičnost agregata u vožnji znači da je moguće ležerno se kretati kroz grad u višim stupnjevima prijenosa u području između 4.000 i 6.000 okr/min. Poželite li tada eksplozivno ubrzati, trebat ćete motor dovesti u režim rada iznad 10.000 okr/min, za što će je nužno spuštanje kroz nekoliko stupnjeva prijenosa.
pa dobro, nije to v2 od 130 konja, naravno da nema trenutni šus i ne cuka na gasu na niskim i srednjim
ali po mojoj procjeni (gsr sam vozio samo jednom, hornet nekoliko puta..) gsr puno ljepše vuče i na nižim okretajima i nekako mi je puno vozniji..
ustvari si sam počeo sa tim da novi hornet opere stari, tu se nebi složio jednostavno
al imaš pravo bzvze je ta rasprava, neću više oftopičariti, svaki svojeg konja hvali (osim mene :LOL:) :)
 
pa bilo bi glupo kad nebi novi bil napredniji od prethodnog. Onda honda more komotno zatvorit tvornicu, jer nema smisla.  :jesus:
Ajde di su mi "novi" horneti?
 
Status
Not open for further replies.