GIXER said:Zvao sam ih i tip mi je faksirao u vjete, uglavnom, treba imati papire on neke maine odnosno od motora sa kojeg je maina skinute ( mislim da bi upalio i račun sa nekog otpada ili servisa ),dalje, za ramu treba potvrda da ju atestiraniog varioca.
Zaboravio sam na početku reći da prije svega treba elaborat sa proračunom osnovnih naprezanja ( tip mi je rekao da je najbitnije prikazati naprezanja u glavi rame ),...........
jolly the roger said:GIXER said:Zvao sam ih i tip mi je faksirao u vjete, uglavnom, treba imati papire on neke maine odnosno od motora sa kojeg je maina skinute ( mislim da bi upalio i račun sa nekog otpada ili servisa ),dalje, za ramu treba potvrda da ju atestiraniog varioca.
Zaboravio sam na početku reći da prije svega treba elaborat sa proračunom osnovnih naprezanja ( tip mi je rekao da je najbitnije prikazati naprezanja u glavi rame ),...........
jel taj proracun mora bit potpisan od nekog vjestaka(ing strojarstva s jos nekim dodatnim ispitom) ili ga moze napraviti itko sa malo znanja o naprezanju?
DonRot said:Slucajno sam nedavno imao priliku traziti dozvolu za preradu jednog vozila (konkretno kombi u kamper). Posto ce novo vozilo imati novu sasiju (uradi sam!) trebalo mi je par savjeta kako to napraviti. Najbolja stvar je otici u Veliku Goricu - Centar za vozila i direktno se konzultirati sa njima. Sta se tice same konstrukcije nemora biti napravljena od strane ovlastene osobe, dovoljno je da im predocis svoju ideju (napravi nacrt) i dobiti ces misljenje hoce li tvoj motocikl moci pristupiti atestiranju. Postoje neki odredeni gbariti kojih se moras pridrzavati. Bitna stvar je i teziste.
Super stvar je sto tu u CZV mogu pomoci sa dokumentacijom prema slicnim primjerima iz svoje arhive!