Husaberg TE300 i 2t modeli općenito

makazica

Guest
Nedavno sam imao priliku probati TE300 i jako mi se svidio.....čak mi se i previše svidio (  :mrgreen: ) pa me sad zanimaju random razmišljanja Vas, uvaženih članova foruma.....pogotovo onih koji su imali ili imaju bilo koji 2t enduro model.....

M.

Za  :slinavac: :

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Husaberg%20TE300%2010.jpg

http://p2m.mbike.com/000/003/558/18101963_d.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=TEFg3YVU-R8

http://www.youtube.com/watch?v=-2zQiq-EAh4

 
kupi slijedeči broj Motopulsa  :mrgreen:
 
makazica said:
Možda i budem ali daj i ti neko svoje mišljenje.....

Mogu ja  :misli:
 
makazica said:
Nedavno sam imao priliku probati TE300 i jako mi se svidio.....čak mi se i previše svidio (  :mrgreen: ) pa me sad zanimaju random razmišljanja Vas, uvaženih članova foruma.....pogotovo onih koji su imali ili imaju bilo koji 2t enduro model.....

Evo imaš ovdje jedan!

http://www.auto-moto-salon.de/index.php?id=5444
 
2T zahtjevaju malo drugačiju tehniku vožnje od 4T i u principu ih je malo teže voziti nego 4T.
2T je lakši, jeftiniji za održavanje, teže zakuha, ali ima dosta manji grip na zadnjem kotaču i nema kočenja mašinom...

300 ide puno bolje od 250, i na niskim i na visokim okretajima...  300 je prilično jak, za prosječnog vozaća
 
.:Lovre:. said:
2T zahtjevaju malo drugačiju tehniku vožnje od 4T i u principu ih je malo teže voziti nego 4T.
2T je lakši, jeftiniji za održavanje, teže zakuha, ali ima dosta manji grip na zadnjem kotaču i nema kočenja mašinom...

300 ide puno bolje od 250, i na niskim i na visokim okretajima...  300 je prilično jak, za prosječnog vozaća

uf kako mi miriši moram pod hitno jedan dan probat :LOL: :LOL: :LOL:
 
.:Lovre:. said:
300 ide puno bolje od 250, i na niskim i na visokim okretajima...  300 je prilično jak, za prosječnog vozaća

E, pa zapravo sam tebe čekao da se oglasiš jer znam da imaš 250.....

Neki dan, u nekom kratkom razgovoru s Matom je rekao da njega 2t ne pali nego da misli da je optimalan izbor FE450....
Vjerujem da ima pravo.....

Međutim, nedavno sam vidio kak se dva jebača voze na 2t.....  :shock:
I siguran sam da se kroz, recimo 20-30 sati jedan početnik poput mene može prešaltati s 4t na 2t i postići jednaku razinu vožnje.....a 2t je jeftiniji za održavanje, lakši i ima dovoljno snage za svakog vozača.....

Uh, baš sam se napalila na 2t..... :mrgreen:
 
makazica said:
E, pa zapravo sam tebe čekao da se oglasiš jer znam da imaš 250.....

Neki dan, u nekom kratkom razgovoru s Matom je rekao da njega 2t ne pali nego da misli da je optimalan izbor FE450....
Vjerujem da ima pravo.....

Međutim, nedavno sam vidio kak se dva jebača voze na 2t.....  :shock:
I siguran sam da se kroz, recimo 20-30 sati jedan početnik poput mene može prešaltati s 4t na 2t i postići jednaku razinu vožnje.....a 2t je jeftiniji za održavanje, lakši i ima dovoljno snage za svakog vozača.....

Uh, baš sam se napalila na 2t..... :mrgreen:

Neman ja cvaju, ja iman sxf 450( al se nadam u skoroj budućnosti EXC-u 200), al imamo u ekipi exc 125, 250 i 300... pošto san vozia sve pa ti znam reći...
i ja stojim iza toga da je 450 optimalan izbor, i možda najbolji za nekog rekreativca, a i profesionalca također...
a i izbor motora dosta ovisi o konfiguraciji terena, za tu di se mi vozimo u lici, je 2T zakon..jer je teren dosta kamenit, i vozi se malom brzinom..neki djelovi više liče na trial, nego na enduro  :D

uglavnom ako si zapea na cvaju,  250 ti je najbolji izbor  (y).....   a ako ga prerasteš, lako pukneš kit 300 za nekih 5tkn (klip,cilindar, struja..)
 
Pošto sam većinom vozio 4t a isto sam bio na velikoj kušnji uzeti jedan 2t 250 ili 300 ali sam ipak odustao i opet si uzeo 4t. 2T ima manju težinu i okretniji je u vožnji kao bicikl mašina nema razvodni lanac i te gluposti i jeftijnije je održavanje u par navrata sam vozio 250 2t i prva stvar koja me jako mučila ne koči mašinom i to zna biti kod prelaska sa 4t veliki problem česta izljetanja i padovi druga stvar na malim okretajima nema snage a kad se klapna otvori hop na zadnji teško je dozirati i pošto je motor lagan nema mi nekako grip kao 4t. Da skratim nakon nekoliko pokušaja zakljućio sam da se ja na 2t neznam vozit i to nije za mene i opet kupio 4t  (y)
 
sdc12757.jpg



:mrgreen:
 
Evo ja kupia exc 200 2010g., pa čisto par dojmova...  Motor me oduševia, pre pre lagan je, ko bicikla je okretan, snage ima dovoljno ( s tim da ja imam 75 kg), ima kompletan fmf auspuh...ma šou program....  (y)  ali stvarno ima dosta manji grip u odnosu na 4T motore, koji idu ko traktori uzbrdo, nizbrdo i stalno su našpanani zbog motornog kočenja...
ali uz sve to 3X je veći adrenalin i zanimljivije vozit cvaju, pogotovo po ovom ličkom kamenu  (y)

bemm beem beeeem  :mrgreen:
 
.:Lovre:. said:
Evo ja kupia exc 200 2010g., pa čisto par dojmova...   Motor me oduševia, pre pre lagan je, ko bicikla je okretan, snage ima dovoljno ( s tim da ja imam 75 kg), ima kompletan fmf auspuh...ma šou program....  (y)  ali stvarno ima dosta manji grip u odnosu na 4T motore, koji idu ko traktori uzbrdo, nizbrdo i stalno su našpanani zbog motornog kočenja...
ali uz sve to 3X je veći adrenalin i zanimljivije vozit cvaju, pogotovo po ovom ličkom kamenu  (y)

bemm beem beeeem  :mrgreen:

Jel ti pofali snage kadkad na bRRžim dionicama ???  :misli:
 
mi nemamo bržih dionica u lici  :jesus:

a gle vozia san ga nekidan 130 kmh, išao bi još..... do 120 dođe dosta brzo jer su mu dosta kratke brzine... jedino kad ga ubaciš u 6., se osjeti da je duža malo i da fali snage.....  što se mene tiče teško da ću se voziti negdi priko 80 kmh na terenu, jer to onda za mene nije enduro.... :?

vjerojatno da ga je uvalit u neko blato da bi mooožda malo pofalilo snage,al ću to sa sigurnošću reć tek kad probam...
  isto kad smo bili u Klanjecu se Mesić sa svojm popea na sva brda po blatu...
 
Ma ja mislim da taj 200 apsulutno zadovoljava sve ljudske "primarne" potrebe, 250 je po meni najbolji optimum a 300 je čisto pretjerivanje jer je prejak čim dođe do mokre i skliske podloge.

Obratite pažnju kak se dečki voze, motori su manje-više konstantno na ler gasu...  (y)

http://www.youtube.com/watch?v=66iAWgtdras