Hyosung GT125R

m1losh99

New member
Nova 125-ica...predvidja se da ce se pojaviti 1.2006 kod nas 3900 eur...
http://www.moto-station.com/article1358-news-2006-hyosung-gt-125-r.html
jeee...napred dupli disk....
 
Caractéristiques principales :
Moteur : 4 Temps, 8 soupapes
Type : 2 cylindres en V :misli: WTF
Cylindrée : 124,7 cm3
Refroidissement : liquide
Puissance : 14,58 ch (10.6 Kw) à 10 500 tr/min
Couple : 0,97 daN.m à 10 000 tr/min
Vitesse maxi : 110 km/h
Démarrage : électrique
L x l x h : 2080 X 760 X 1120mm
Empattement : 1 445mm
Garde au sol : 180mm
Poids à sec : 150 kg
Nombre de vitesses : 5
Freins avant/arrière : disque/disque
Pneus : avant 110/70-17, arrière 150/70-17 69H
Capacité du réservoir : 17 litres


Hyosung_GT125R_st1pz.jpg

Hyosung_GT125R_compteur_stpz.jpg
 
GT125 obican ide 135 km/h i po kolima i po njegovom satu pa sto ne bi i ovaj ...I za onog je pisalo 115 km/h u prospektu pa ide vise..Bar ovaj od frienda...
 
Dali Hyosung ima svoje masine ili ih preuzima od neke druge marke?
 
m1losh99 said:
Nova 125-ica...predvidja se da ce se pojaviti 1.2006.
http://www.moto-station.com/article1358-news-2006-hyosung-gt-125-r.html ....

pa zar se nije već pojavio :wink:
 
Ovo će bit CBR 125 killer :mrgreen:

4rijeke, jel uzimaš već kapare za ovaj stroj :twisted:
 
jokezakon said:
Ovo će bit CBR 125 killer :mrgreen:

Neznam čemu smajli...cbr izgleda smješno a ovo bar sliči na nešto alavija. Zadnja guma 150 a ni auspuh nije baš mal, sprijeda 2 diska, da nema natpisa na oklopu čisto sumnjam da bi itko pogodio da se radi o 125ccm :idea: :idea:
 
aurellie said:
jokezakon said:
Ovo će bit CBR 125 killer :mrgreen:

Neznam čemu smajli...cbr izgleda smješno a ovo bar sliči na nešto alavija. Zadnja guma 150 a ni auspuh nije baš mal, sprijeda 2 diska, da nema natpisa na oklopu čisto sumnjam da bi itko pogodio da se radi o 125ccm :idea: :idea:

Smiješno mi je slovo R kod 125 kubika i 4 takta od bilo kojeg proizvođača.
Možda korjeni toga leže u mojoj mladosti provedenoj na 2T motorima koji su bili puno "papreniji", imali PUNO više snage na PUNO više okretaja, ali i PUNO su više trošili i dimili :oops: u "istoj " toj klasi od 125 ccm.

Od svega toga što si nabrojio važnija je upside-down vilica i V2 agregat tog Hyosunga
 
Ove slike su fotoshop 650-ice 100%, ono promjenili su brojke na oklopima :mrgreen:

Ako to i izadje nema sanse da ce biti tako krupan. Pa nebi se mogao s mjesta pomaknut

Evo slika naked 125ice za usporedbu

700_normal.jpg
 
jokezakon said:
Smiješno mi je slovo R kod 125 kubika i 4 takta od bilo kojeg proizvođača.
Možda korjeni toga leže u mojoj mladosti provedenoj na 2T motorima koji su bili puno "papreniji", imali PUNO više snage na PUNO više okretaja, ali i PUNO su više trošili i dimili :oops: u "istoj " toj klasi od 125 ccm.

I ja bih još dodao: Puno se više kvarili!
Ali nažalost njihovo vrijeme je prošlo!
 
Medo said:
jokezakon said:
Smiješno mi je slovo R kod 125 kubika i 4 takta od bilo kojeg proizvođača.
Možda korjeni toga leže u mojoj mladosti provedenoj na 2T motorima koji su bili puno "papreniji", imali PUNO više snage na PUNO više okretaja, ali i PUNO su više trošili i dimili :oops: u "istoj " toj klasi od 125 ccm.

I ja bih još dodao: Puno se više kvarili!
Ali nažalost njihovo vrijeme je prošlo!

Nisu se oni toliko kvarili, koliko naši ljudi nisu poštovali servisne intervale(npr. izmjena klipnjače na Cagivi Mito 125 svakih 7000 km)
 
Pugsley Adams said:
Ove slike su fotoshop 650-ice 100%, ono promjenili su brojke na oklopima :mrgreen:

Ako to i izadje nema sanse da ce biti tako krupan. Pa nebi se mogao s mjesta pomaknut

Evo slika naked 125ice za usporedbu

700_normal.jpg
Izgledace bas tako kao sto je na gornjim slikama..Ovlasceni prodavac je u mom mestu tako da sam vidio katalog proizvoda za 2006....150 kg,dupli disk V2 sve isto samo konacna malo veca nego sto je u prospektu...negde oko 135 km/h!Izgleda jedno milion puta bolje nego CBR 125!!!! :D :D :D
 
sviđaju mi se obje mada mi se neked manje sviđa jer se vidi taj mali i smijesni motor :roll:
 
Ma dajte, kaj se uopće zamarate oko tih Kineskih sranja! :shock:
Pogledaj kak to jeftino zgleda, Ak to ide 135kmh. ja sam Batman! :twisted:
 
Jeftino izgleda? Pa sami pogled na prednju stranu na diskove sa četveroklipnim kliještima (bar mi se čini na slici) i uspide down vilica kao da gledam rotu od nekog motora od 600ccm...
 
toldi said:
Ma dajte, kaj se uopće zamarate oko tih Kineskih sranja! :shock:
Pogledaj kak to jeftino zgleda, Ak to ide 135kmh. ja sam Batman! :twisted:
E onda jesi Batman...ide 135 km/h....A i koja 125-ica ima dupli dik napred..Iste velicine ko na cometu 650....I tacno je ima upside down viljusku sa modela od 250...Rezervoar 17 L...Izgleda strava najverovatnije cu ga poruciti....
 
Pa to ništa ne znači, da je i 4 diska sa osmeroklipnim čeljustima,
to NE VALJA!! :shock:
Bolje jedan talijanski nek sto kineskih! :evil:

A sigurnost?
A euro norme?
A gubitak cijene?
A loša servisna mreža?
A zastarijelost?
A to što su ih mala deca sklapala? :poke:

Uostalom, neću se zamarat. Ako hoćete poginut, ili u najmanju ruku
dobro popušit, šta ću vam ja? :twisted:







A do tada ću se pelat na svom odraslom GT-u!!!!!!!! :mrgreen:
:peace:



joj kaj bu gužve :skriven:
 
Pa dobro mos ti mislit sta oces al budemo vidli kad zabrane 2T koji ce motori da se prodaju....Je*ote kako po gabaritima moz da se porede RS,mito i ovaj....Iste je velicine ko tvoj od 650....Onda ni tvoj ne valja posto je na njima sve isto sem masine...I nemoz sudit po necemu sto nikad nisi probao mozda ni vido i da kazes kako ne valja i da je sranje....To je moje misljenje! :( :(