Pec said:Hyosung je dio jedne od največih južno korejskih tvrtki-konglomerata koja se primarno bavi kemijskom industrijom. Motocikle proizvode već dvadesetak godina a proizvodnju su razvijali radeći dijelove za Suzukija. Prvi je pravi korejski proizvođač motocikla i među motociklima će uskoro vjerojatno zauzeti ono mjesto koje su u tehnici već zauzeli ostali korejski proizvodi kao što su Samsung, LG, Hyundai, Kia, ... . Odnos cijene i kvalitete je izrazito povoljan. Pametna kupnja za sve one koji ne pate od zvučnih imena nego za svoje novce žele dobiti najviše. Ovaj model još nije u serijskoj proizvodnji.
Je li bilo kakvih kvarova i kako si se snalazio za djelove :misli:Hornet_Fan said:ima san ja 2 Hyosunga XRX 125 (RX125) i GF125. I bia san skroz zadovoljan.
kubik said:Hyosung je jako dobar motor, glede pogonskog agregata, to je nepoderivo......ali je cijeli motor recimo poluproizvod. Nikakvi ozbiljni problemi, tko se imalo razumije u tehniku, može znatno poboljšati stvari. Iz osobnog iskustva znam.....npr, stopice otpadnu sa žica - nije problem, riješi se stvar za 5 kuna, ali da se dogodilo u putu bilo bi ozbiljno. I sa novim stopicama radi predobro. Onda svi prekidači su loše napravljeni, i koreanci još ne znaju napraviti ovijes kako treba, a ja sam malo osjetljiv na tu temu.......bolje ću voziti downhill bicikl koji ima OVIJES, nego neki motor sa lošim ovijesom...... ali je zato npr. Hyoso GT650 10 000 kuna jeftiiji od SV 650 iako dijele isti pogonski agregat !
Znači za motor općenito i za firmu samo
A za uvoznika alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: to su muke isusove sa dijelovima, i da živim bliže zagrebu, ili da znam da mi blizu negdje u susjednim državama ima uvoznik, vjerujte tamo bih išao po rezervne dijelove !!!!!
Pretpostavljam da ne misliš na seriju GT650 jer izvrnuta vilica s tih motocikla u brojnim testovima proglašena neuobičajeno dobrom a uz to se da namještati zategnutost, kompresija i povrat što i kod puno skupljih motora nije slučaj.kubik said:Hyosung je jako dobar motor, glede pogonskog agregata, to je nepoderivo......ali je cijeli motor recimo poluproizvod. Nikakvi ozbiljni problemi, tko se imalo razumije u tehniku, može znatno poboljšati stvari. Iz osobnog iskustva znam.....npr, stopice otpadnu sa žica - nije problem, riješi se stvar za 5 kuna, ali da se dogodilo u putu bilo bi ozbiljno. I sa novim stopicama radi predobro. Onda svi prekidači su loše napravljeni, i koreanci još ne znaju napraviti ovijes kako treba, a ja sam malo osjetljiv na tu temu.......bolje ću voziti downhill bicikl koji ima OVIJES, nego neki motor sa lošim ovijesom...... ali je zato npr. Hyoso GT650 10 000 kuna jeftiiji od SV 650 iako dijele isti pogonski agregat !
Znači za motor općenito i za firmu samo
A za uvoznika alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: to su muke isusove sa dijelovima, i da živim bliže zagrebu, ili da znam da mi blizu negdje u susjednim državama ima uvoznik, vjerujte tamo bih išao po rezervne dijelove !!!!!
Pa nista ozbiljno, sve su bile neke sitnice tako da se nemogu na nista odredjeno pozalit.Pec said:Je li bilo kakvih kvarova i kako si se snalazio za djelove :misli:
Od ove godine zastupnik je Eurorent pa mi se ćini i da će logistički problemi ako ne nestati onda biti makar bitno umanjeni (tim više što je tehnologija slična Suzukijevoj pa time i alati i servisne rutine).Hornet_Fan said:Pa nista ozbiljno, sve su bile neke sitnice tako da se nemogu na nista odredjeno pozalit.
A najveca mana kod Hyosunga je uvoznik, npr. za filter ulja moras cekat tjedan do 2 sta je jako bezobrazno od uvoznika. neznam jel se sad sta promjenilo.
Ja san sam u italiji uzima djelove tako da ja nisan ima problema.
e i kod gf-a su mi bile problem gume, ima neku divlju dimenziju pa san iz njemacke uzima gume (neko plasticno shranje), a xrx (rx) nije ima problema sad gumama.
je masine su identicne ka u suzukija al opet nisu iste tako da... :wink:Pec said:Od ove godine zastupnik je Eurorent pa mi se ćini i da će logistički problemi ako ne nestati onda biti makar bitno umanjeni (tim više što je tehnologija slična Suzukijevoj pa time i alati i servisne rutine).
Pec said:Hyosung je dio jedne od največih južno korejskih tvrtki-konglomerata koja se primarno bavi kemijskom industrijom. Motocikle proizvode već dvadesetak godina a proizvodnju su razvijali radeći dijelove za Suzukija. Prvi je pravi korejski proizvođač motocikla i među motociklima će uskoro vjerojatno zauzeti ono mjesto koje su u tehnici već zauzeli ostali korejski proizvodi kao što su Samsung, LG, Hyundai, Kia, ... . Odnos cijene i kvalitete je izrazito povoljan. Pametna kupnja za sve one koji ne pate od zvučnih imena nego za svoje novce žele dobiti najviše. Ovaj model još nije u serijskoj proizvodnji.