Hyosung rx 450sm

Bajkeer

New member
Bok!
Vidio sam u motopulsu da je za 2008.g. najavljen dolazak ovog modela pa me stoga zanima kolika mu je cijena i dali se to isplati uopće kupit
 
Hyosung je dio jedne od največih južno korejskih tvrtki-konglomerata koja se primarno bavi kemijskom industrijom. Motocikle proizvode već dvadesetak godina a proizvodnju su razvijali radeći dijelove za Suzukija. Prvi je pravi korejski proizvođač motocikla i među motociklima će uskoro vjerojatno zauzeti ono mjesto koje su u tehnici već zauzeli ostali korejski proizvodi kao što su Samsung, LG, Hyundai, Kia, ... . Odnos cijene i kvalitete je izrazito povoljan. Pametna kupnja za sve one koji ne pate od zvučnih imena nego za svoje novce žele dobiti najviše. Ovaj model još nije u serijskoj proizvodnji.
 
Pec said:
Hyosung je dio jedne od največih južno korejskih tvrtki-konglomerata koja se primarno bavi kemijskom industrijom. Motocikle proizvode već dvadesetak godina a proizvodnju su razvijali radeći dijelove za Suzukija. Prvi je pravi korejski proizvođač motocikla i među motociklima će uskoro vjerojatno zauzeti ono mjesto koje su u tehnici već zauzeli ostali korejski proizvodi kao što su Samsung, LG, Hyundai, Kia, ... . Odnos cijene i kvalitete je izrazito povoljan. Pametna kupnja za sve one koji ne pate od zvučnih imena nego za svoje novce žele dobiti najviše. Ovaj model još nije u serijskoj proizvodnji.

Ovo je odličan opis renomiranog Hyosunga (y)
 
ima san ja 2 Hyosunga XRX 125 (RX125) i GF125. I bia san skroz zadovoljan.
 
Istina motor ne izgleda loše i isplati se kupit jer nije loš kao što neki kažu... (y)
 
Kako ti netko moze dati suvisao odgovor kad ga jos nitko nije vozio?  :misli: vjerojatno ni vidio u zivo. Navodno dolazi u 9 mj kad i bit se povoljan. Meni je dizajn dosta upitan  :?
 
Hornet_Fan said:
ima san ja 2 Hyosunga XRX 125 (RX125) i GF125. I bia san skroz zadovoljan.
Je li bilo kakvih kvarova i kako si se snalazio za djelove  :misli:
 
Hyosung je jako dobar motor, glede pogonskog agregata, to je nepoderivo......ali je cijeli motor recimo poluproizvod. Nikakvi ozbiljni problemi, tko se imalo razumije u tehniku, može znatno poboljšati stvari. Iz osobnog iskustva znam.....npr, stopice otpadnu sa žica - nije problem, riješi se stvar za 5 kuna, ali da se dogodilo u putu bilo bi ozbiljno. I sa novim stopicama radi predobro. Onda svi prekidači su loše napravljeni, i koreanci još ne znaju napraviti ovijes kako treba, a ja sam malo osjetljiv na tu temu.......bolje ću voziti downhill bicikl koji ima OVIJES, nego neki motor sa lošim ovijesom...... ali je zato npr. Hyoso GT650 10 000 kuna jeftiiji od SV 650 iako dijele isti pogonski agregat !

Znači za motor općenito i za firmu samo  (y)

A za uvoznika  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: to su muke isusove sa dijelovima, i da živim bliže zagrebu, ili da znam da mi blizu negdje u susjednim državama ima uvoznik, vjerujte tamo bih išao po rezervne dijelove !!!!!
 
kubik said:
Hyosung je jako dobar motor, glede pogonskog agregata, to je nepoderivo......ali je cijeli motor recimo poluproizvod. Nikakvi ozbiljni problemi, tko se imalo razumije u tehniku, može znatno poboljšati stvari. Iz osobnog iskustva znam.....npr, stopice otpadnu sa žica - nije problem, riješi se stvar za 5 kuna, ali da se dogodilo u putu bilo bi ozbiljno. I sa novim stopicama radi predobro. Onda svi prekidači su loše napravljeni, i koreanci još ne znaju napraviti ovijes kako treba, a ja sam malo osjetljiv na tu temu.......bolje ću voziti downhill bicikl koji ima OVIJES, nego neki motor sa lošim ovijesom...... ali je zato npr. Hyoso GT650 10 000 kuna jeftiiji od SV 650 iako dijele isti pogonski agregat !

Znači za motor općenito i za firmu samo  (y)

A za uvoznika  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: to su muke isusove sa dijelovima, i da živim bliže zagrebu, ili da znam da mi blizu negdje u susjednim državama ima uvoznik, vjerujte tamo bih išao po rezervne dijelove !!!!!

ovjes..... :LOL:


Meni ovaj izgleda o.k., a inače čujem da vlasnici hvale Hyosung, sitnih nedostataka ima, ali u kompletu dobar motor.
 
kubik said:
Hyosung je jako dobar motor, glede pogonskog agregata, to je nepoderivo......ali je cijeli motor recimo poluproizvod. Nikakvi ozbiljni problemi, tko se imalo razumije u tehniku, može znatno poboljšati stvari. Iz osobnog iskustva znam.....npr, stopice otpadnu sa žica - nije problem, riješi se stvar za 5 kuna, ali da se dogodilo u putu bilo bi ozbiljno. I sa novim stopicama radi predobro. Onda svi prekidači su loše napravljeni, i koreanci još ne znaju napraviti ovijes kako treba, a ja sam malo osjetljiv na tu temu.......bolje ću voziti downhill bicikl koji ima OVIJES, nego neki motor sa lošim ovijesom...... ali je zato npr. Hyoso GT650 10 000 kuna jeftiiji od SV 650 iako dijele isti pogonski agregat !

Znači za motor općenito i za firmu samo  (y)

A za uvoznika  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: to su muke isusove sa dijelovima, i da živim bliže zagrebu, ili da znam da mi blizu negdje u susjednim državama ima uvoznik, vjerujte tamo bih išao po rezervne dijelove !!!!!
Pretpostavljam da ne misliš na seriju GT650 jer izvrnuta vilica s tih motocikla u brojnim testovima proglašena neuobičajeno dobrom a uz to se da namještati zategnutost, kompresija i povrat što i kod puno skupljih motora nije slučaj.
 
Pec said:
Je li bilo kakvih kvarova i kako si se snalazio za djelove  :misli:
Pa nista ozbiljno, sve su bile neke sitnice tako da se nemogu na nista odredjeno pozalit.
A najveca mana kod Hyosunga je uvoznik, npr. za filter ulja moras cekat tjedan do 2 sta je jako bezobrazno od uvoznika. neznam jel se sad sta promjenilo.
Ja san sam u italiji uzima djelove tako da ja nisan ima problema.

e i kod gf-a su mi bile problem gume, ima neku divlju dimenziju pa san iz njemacke uzima gume (neko plasticno shranje), a xrx (rx) nije ima problema sad gumama.
 
Hornet_Fan said:
Pa nista ozbiljno, sve su bile neke sitnice tako da se nemogu na nista odredjeno pozalit.
A najveca mana kod Hyosunga je uvoznik, npr. za filter ulja moras cekat tjedan do 2 sta je jako bezobrazno od uvoznika. neznam jel se sad sta promjenilo.
Ja san sam u italiji uzima djelove tako da ja nisan ima problema.

e i kod gf-a su mi bile problem gume, ima neku divlju dimenziju pa san iz njemacke uzima gume (neko plasticno shranje), a xrx (rx) nije ima problema sad gumama.
Od ove godine zastupnik je Eurorent pa mi se ćini i da će logistički problemi ako ne nestati onda biti makar bitno umanjeni (tim više što je tehnologija slična Suzukijevoj pa time i alati i servisne rutine).  :D
 
Pec said:
Od ove godine zastupnik je Eurorent pa mi se ćini i da će logistički problemi ako ne nestati onda biti makar bitno umanjeni (tim više što je tehnologija slična Suzukijevoj pa time i alati i servisne rutine).  :D
je masine su identicne ka u suzukija al opet nisu iste tako da...  :wink:
ja san vozija hyosunga prije nekih 7 godina ako se dobro sican.
al uglavnom moj opci dojam je da je Hyosung skroz dobra marka samo je lose zastupljena (i sigurno je 3 klase vise od zong senga i tih cudnih marki)
zaj mi je sta nisan ima prilike vozit gt650 jer ga dosta hvale, a i dosta je povoljniji od konkurencije.
 
izgleda kul...jedino bi masku promjenio...i deri...8)
 
Pec said:
Hyosung je dio jedne od največih južno korejskih tvrtki-konglomerata koja se primarno bavi kemijskom industrijom. Motocikle proizvode već dvadesetak godina a proizvodnju su razvijali radeći dijelove za Suzukija. Prvi je pravi korejski proizvođač motocikla i među motociklima će uskoro vjerojatno zauzeti ono mjesto koje su u tehnici već zauzeli ostali korejski proizvodi kao što su Samsung, LG, Hyundai, Kia, ... . Odnos cijene i kvalitete je izrazito povoljan. Pametna kupnja za sve one koji ne pate od zvučnih imena nego za svoje novce žele dobiti najviše. Ovaj model još nije u serijskoj proizvodnji.


dovoljno je rec da je vrlo visoko po prodaji u americi koja je uvijek posebno i zahtjevno trziste za sve, pogotovo kosooke strance..
meni se dopadaju i aquila nova i gtr novi.. samo nas distributer je bio teska banana i nikad nisi mogo nista cut dozna pitat nista.. sad ce preuzet eurorent dok se ne nadje distributer (a mozda i preuzmu za stalno)
 
:wink: Eurorent je od beznačajnog udjela Suzukija na hrvatskom tržištu motocikla od prije recimo 4 godine, postavio Suzukija na poziciju sličnu kao u drugim državama. Velika su i odlično organizirana tvrtka koja uspješno prezentira Subaru, Nissana, Renaulta, a u zadnje vrijeme i Adly-a. Prihvativši se Hyosunga, koji ima enormnu ekspanziju u mnogim državama pa i spomenutom SAD-u, garancija su svima onima koji za najmanje novaca žele kupiti najviše. Koreja nam je preko Hyundaia, Kia-e, Daewoo-a, Samsunga poznata po visokoj kvaliteti za malo novaca. Hyosunga na mnogim tržištima nazivaju Japan-killer. I ja se nadam od proljeća uživati na simpatičnom nakedu GT650 - motociklu s najjačim V agregatom srednje klase ćiju sliku možete vidjeti dolje.  (y)
 
sto je najbolje ekipa ih godinu dana stare prodaje u bescjenje jer misli 'a korejsko smece, nemrem to prodat'.. imas za 3k€ u oglasniku..

meni se comet isto dopadao kao dobra i jeftinija verzija nakeda.. s obzirom da ni rabljeni hornet tesko mozes nac a kamoli po nizoj cijeni..
al one dve cijevi mi tak cudno zgledaju, na ovom su crne, al kad su sive na starim modelima.. onda mi je drazi gtr, sa svijetlima po uzori na benelli
 
Te dvije cijevi daju veliku krutost i odličnu upravljivost jer je jak okvir (kao u ovom slučaju GT650) uvjet dobre upravljivosti. Radi toga je nešto veća težina ali je zato okvir krut i otporan. Rabljeni su jeftini zato što ih se kod nas do sada nije moglo kupiti pod garancijom pa ih i nije bilo moguće prikladno održavati. No 3.000 eura nije ni malo za stari rabljeni motor koji kao novi košta oko 5.700 eura. Gubitak cijene od 2.700 eura za par godina star motor i nije puno s obzirom da nisu prikladno održavani. Pri tome valja reči da su verzije od 2003-2006 imale "dječjih mušica" što je sada otklonjeno.