I opet Bocko napravio motor !

zvonko situm

New member
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc015177uv.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015180nn.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc015191jc.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc015200oe.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015215rx.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc015228ow.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015234lg.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015249fo.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015258wh.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015271kq.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015286dt.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015294wl.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015303ix.jpg
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dsc015302ve.jpg
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015310kq.jpg
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dsc015327tx.jpg
 
Bocko se nabockao stvarno puno.  :shock:

Ajde, pošto ga znam dat ću mu 5 iz zalaganja......... :D




Gosp. Šitum hvala na trudu za prikaz slika, ali do sada ste trebali naučiti kako staviti slike na forum puno-puno lakše.  :mrgreen:
 
stroj i po...
neda mi se pisat sta mi se posebno svidja jel toga ima puno  :D pa cu bacit koju jednu kritiku: nadam da ce doc i neki zadnji kraj (neke plastike, oko, ispod sica) i ono zguzvano sjedalo se ponovo presvuc, ili bar nategnuti tu kozicu :)) ..ovako mi se cini ne dovrsen... a bilo bi steta  :wink:

Btw. prigodan patriotski airbrush, taman za svjetsko, tko ga je radio ak se smije znati ?  :D
 
vrlo simpičantno zamišljeno...  (y)
jel to maska od NRG-a ?
 
Je ima dosta dobrih rješenja,posebno mi je interesantna rama. (y)
 
i zadnja vilica je  (y)
Izgleda skoro kao serijski motor a to znaci da je motor dobro napravljen, bar po meni
Možda bih samo rub rezervara promjenio i  sic kvalitetnije tepecirao te ga malo modernizirati npr u dvije razine , prošiti žutim koncem.....
 
Motor je mrak osim sica i istrumenata ! (y)
 
Motor je gotov i nije gotov.  :misli:  
Ja sam radio airbrush, pa sam upoznat s nekim detaljima. Neke stvari su popreko napravljene zbog zurbe da bude gotov do odredjenog datuma i naknadno ce biti promjenjene. Tako da je sic tapaciran bez ostatka motora i u crnu kozu, pa je rezultat takav kakav je. Biti ce drugaciji tapacirung. Isto tako sam trebao staviti par natpisa, a kako nije bilo vremena da zavrsim, nisam se htio ni potpisati na rad dok sve ne napravim.  :mrgreen:
Koliko znam auspuh je gore samo privremeno, u planu je da Sile napravi nesto u inoxu po mjeri.
Gorivo ne ide kroz ramu to je odusak od rezervoara (Sile bi vjerovatno sada rekao da se tu rama "podmazuje" da ne zavrsi kao Ducati).
Kada sam motor prvi put vidio s masinom gore iznenadila su me crijeva od hidraulike koja idu s masine u zadnju vilicu.  :shock:
http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc015271kq.jpg
Ja nikad ne bi pogodio...
 
Prejebeno!  :shock:

Čoeče, pala mi ladica do poda kad vidjeh fotke!
Perimetrijska custom rama, zadnja vilica od Dukca, izvedba.. ma zlo!  (y)
I meni zapeli za oko lajtunzi... jel zadnja vilica možda služi kao rezervoar / hladnjak ulja?
Ili to kroz nju prolaze lajtunzi zadnje kočnice?
 
Ima sustav protiv proklizavanja kvacila koji "pritisce" lamele pomocu hidraulike.
Ima malu elektricnu pumpu koja cijelo vrijeme nabija tlak. Kad stisne rucicu kvacila pumpa se gasi i lamele se mogu odvojiti klasicnim putem. Cijeli sustav se moze i ugasiti, pa kvacilo radi na klasican nacin, a ukljucuje se po potrebi.  Zadnja vilica je iskoristena kao rezervar ulja da ne pravi extra spremnik ulja koji bi narusavao estetiku.  (y)
Krajnje elegantno rijesenje.
Inace ima u planu znatno povecanje snage motora, pa smatra da bi ovo sve moglo zatrebati  :shock:
 
Jeeeeebeno!  :D
Znam za centrifugalne lock-up kitove kvačila, ali ovo je nadasve hi-tech!  (y)
Sad kad bolje proučim ovu fotku,
primjećujem da jedan lajtung ide iz pumpe u cilindar koji pritišće lamele, a drugi iz cilinda vjerojatno u rezervoar / vilicu.
Koja pumpa je korištena?
Standardna visokotlačna za gorivo, ili neka posebne namjene?
Kako je reguliran tlak u cilindru?
Ima malu kalibriranu rupu prema odvodnom cilindru, elektroventil, ili nešto treće?

Eh, da; nekak mi je sumnjiv onaj plenum frgića, na koji su nabijeni filteri zraka... a i oko ispušne grane je nekak ostavljeno
podosta mjesta...  :misli:
Jel to već stoji kakav turbo-charger doma na polici, a?  :mrgreen:
 
Igormeister said:
Jeeeeebeno!  :D
Znam za centrifugalne lock-up kitove kvačila, ali ovo je nadasve hi-tech!  (y)
Sad kad bolje proučim ovu fotku,
primjećujem da jedan lajtung ide iz pumpe u cilindar koji pritišće lamele, a drugi iz cilinda vjerojatno u rezervoar / vilicu.
Koja pumpa je korištena?
Standardna visokotlačna za gorivo, ili neka posebne namjene?
Kako je reguliran tlak u cilindru?
Ima malu kalibriranu rupu prema odvodnom cilindru, elektroventil, ili nešto treće?

Eh, da; nekak mi je sumnjiv onaj plenum frgića, na koji su nabijeni filteri zraka... a i oko ispušne grane je nekak ostavljeno
podosta mjesta...  :misli:
Jel to već stoji kakav turbo-charger doma na polici, a?  :mrgreen:
Coswort kovani klipovi 1339 ccm,joshy bregaste stage 5,karburatori 42mm,glava s kanalima kroz koje prolazi dječija glava, kpt kvačilo za gsxr(uljni) dragstere i koješta još stiglo je iz amerike...  Motor još nije završen tako da nije postavljena još jedna nosiva cijev ispod sjedala a na njoj su ujedno i nogostupi za suvozačicu,sjedalo se mijenja,instrument tabla se mijenja kad se budu postavljali pokazivači tlakova,izrada grana i ostatka auspuha čeka da se Bocko odluči hoče li stavljat turbinu ili ne!!! Rama je izrađena od CrMo čeličnih cijevi  40X 1,5 mm a kompletna geometrija je preuzeta sa ducatija 999(kao i kotači,vilica prednja i zadnja i kočnice)  ali skračenog međuosovinskog razmaka za 24 mm. Obzirom da našem Bocku razmještaj trajno mu imputiranih gelera u tijelu-diktira položaj sjedenja na motoru-udaljenost i visinu sjedala i položaj nogostupa je naravno odradio po svojim potrebama i željama! Na zadnjim susretima u Orašju se pojavio i prethodni Bockov proizvod ali zlatno obojane rame i mislim da ga je neko uslikao pa pogledaj među slikama sa susreta....
 
Dugi said:
Ima sustav protiv proklizavanja kvacila koji "pritisce" lamele pomocu hidraulike.
Ima malu elektricnu pumpu koja cijelo vrijeme nabija tlak. Kad stisne rucicu kvacila pumpa se gasi i lamele se mogu odvojiti klasicnim putem. Cijeli sustav se moze i ugasiti, pa kvacilo radi na klasican nacin, a ukljucuje se po potrebi.  Zadnja vilica je iskoristena kao rezervar ulja da ne pravi extra spremnik ulja koji bi narusavao estetiku.  (y)
Krajnje elegantno rijesenje.
Inace ima u planu znatno povecanje snage motora, pa smatra da bi ovo sve moglo zatrebati  :shock:
majstore jel moze jedna gola teta na tanku ali da je lezbejka  i pojavi se vise na skypu trebam te