Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

Kaže mudrica ovako "uvesti mehanizam objektivne odgovornosti (kaznu prvenstveno plaća vlasnik vozila)". Dakle ako ti maznu auto i naprave XY prekoračenja brzine pred kamerama, ti platiš. Do jaja.
 
Da uz idiota dodam i govnara, a sad i lazova:

- To su područja gdje je ujutro velika magla i u ovim godišnjim dobima nije konstantna već je u segmentima. Vozači ulijeću u maglu i zbog tog je izuzetno opasna. Ovdje vidimo da su se oba vozila kretala velikim brzinama i da se dogodio klasičan sudar gdje je jedno vozilo djelomično prešlo u suprotni trak, a koje vozilo je prešlo to nam do sada nije poznato, ali su to izuzetno opasni sudari jer u takvima vrlo često pogibaju upravo vozači jer se sudaraju s dvije lijeve strane, vozačeve strane automobila - kaže Husinec.


 
Kamere po gustoj magli????
Ne cjepidlaci. Kamere i samo kamere!!!!! Nije magla valjda otegotna okolnost za kamere? :mrgreen: Idealno, lezeci policajci svakih 50 metara (i na autocestama), a na svakom kamera.
 
  • Like
Reactions: DuroDu
prvo i najvaznije je rekao da bi trebalo ceste premrezit kamerama :D

Ali barem se nije ogradio od ovog slucaja nego ga javno osudio. Inace ga ne postujem ni kao covjeka, a jos manje kao strucnjak, ali za ovo 👍
 
Proteći će puno vode rijekama dok naši vrli stručnjaci ne utvrde što se uistinu dogodilo.A onda će sjećanje i utvrđeni dokazi ispariti kao i ova jutarnja magla.Ipak je to ministar ,viša kasta u našem društvu.😉😎
 
Ali barem se nije ogradio od ovog slucaja nego ga javno osudio. Inace ga ne postujem ni kao covjeka, a jos manje kao strucnjak, ali za ovo 👍
je, jer mu je to soul buddy, doktor za maglu i profesor mlaćenja *cem po praznoj slami
 
1. Jel bi tak bilo i za ostala vozila, ili samo za nas divljake na motorima?
2. Slažem se (u jbte, idem si sad izmjeriti temperaturu), ali mi nije jasno zašto baš 24g, zašto ne 25, ili 30? I još mi je manje jasno, di je uzeo ovih 27ks? A veliki steučLJak bi trebao znati da je problem u ccm odnosno u momentu, a ne u vršnoj snazi.
3. Ideja kao takva ok, ali neće zaživjeti u praksi, jer osiguravatelji gledaju statistiku, a po ljeti opet ima puno više nesreća i rizik je puno veći. Ali da se uvede rega za 6mj i time pojeftini sama rega, možda bi bilo više reganih (a valjda i tehnički ispravnijih) prometala?
4. Klasična njegova rigotina.
5. Ovo čak i podržavam. Zna se (a nije HDZ) zakaj se tablica skida, sigurno ne zato jer se vozi po ograničenju. No za ovo već ima tema na forumu, otprilike je 50:50.
 
  • Like
Reactions: diesel power
1. Jel bi tak bilo i za ostala vozila, ili samo za nas divljake na motorima?
2. Slažem se (u jbte, idem si sad izmjeriti temperaturu), ali mi nije jasno zašto baš 24g, zašto ne 25, ili 30? I još mi je manje jasno, di je uzeo ovih 27ks? A veliki steučLJak bi trebao znati da je problem u ccm odnosno u momentu, a ne u vršnoj snazi.
3. Ideja kao takva ok, ali neće zaživjeti u praksi, jer osiguravatelji gledaju statistiku, a po ljeti opet ima puno više nesreća i rizik je puno veći. Ali da se uvede rega za 6mj i time pojeftini sama rega, možda bi bilo više reganih (a valjda i tehnički ispravnijih) prometala?
4. Klasična njegova rigotina.
5. Ovo čak i podržavam. Zna se (a nije HDZ) zakaj se tablica skida, sigurno ne zato jer se vozi po ograničenju. No za ovo već ima tema na forumu, otprilike je 50:50.
Policija bi trebala početi ozbiljnije obuzdavati i kažnjavati teške brzinske prekršaje motociklista, a usto bi se dodatnim i progresivnim premijama obveznog osiguranja za rizične okolnosti (vozač-vozilo-prometnica) demotivirale nerezonske zimske vožnje sportskih motocikala na istrošenim ljetnim gumama.

:ROFLMAO:



On bi sad A2 smanjio na 27ks za ove do 24godine ali dobili bi A kategoriju bez polaganja kad navrse 24godine. Ja imam A2 ali moram 200e odrjesiti i 5h voznje ako cu A kategoriju. Ali zato s 25 položis i odmah gixxer 1000....
 
Ja imam Shinko M plus S ali nikako vulkanizera ulovit da premontira, pa sam danas na istrosenoj ljetnoj gumi bez M plus S isao napuniti rezervar da ne kondenzira vlagu. Kad sam došao na asfalt nekontrolirano je proklizavala u drugom stupnju prijenosa dok se nije očistila od blata.
 
Policija bi trebala početi ozbiljnije obuzdavati i kažnjavati teške brzinske prekršaje motociklista, a usto bi se dodatnim i progresivnim premijama obveznog osiguranja za rizične okolnosti (vozač-vozilo-prometnica) demotivirale nerezonske zimske vožnje sportskih motocikala na istrošenim ljetnim gumama.

:ROFLMAO:



On bi sad A2 smanjio na 27ks za ove do 24godine ali dobili bi A kategoriju bez polaganja kad navrse 24godine. Ja imam A2 ali moram 200e odrjesiti i 5h voznje ako cu A kategoriju. Ali zato s 25 položis i odmah gixxer 1000....
JA te vozacke i tko sto treba polozit i kad tko sto dobija i sa koliko kw ne razumijem ima jedno 10g.
Ovako ko laik bi reko da se zakon po tom pitanju i zahtjevi mjenjaju svako 3g cca.