Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

ako je nešto legalno i dozvoljeno u matičnoj zemlji stranca, onda mu ti to ne možeš uzeti ili osporiti kao pravo...
Baš sam htio napisati i onda sam došao do dna stranice (y)
 
  • Like
Reactions: Village
Ja koliko se sjecam kad se uvelo to ogranicenje za kw kod nas nasi vrli kreteni bez mozga dosli do zakljucka da im mladi policajci nisu mogli voziti sluzbena auta 🤣🤣🤣🤣🤣

Mislim da to nije bio problem nikada, jer se određene stvari iz ZSPC ionako ne odnose na policijske službenike, kao i na još neke druge hitne službe...
 
To se ionako ne može procijeniti, osim u slučajevima koji su bili očgledni i dokazani i koje je i Herr Adolf htio riješiti, pa je sve poremećene, psihički bolesne itd jednostavno skurio u peći... a glede tih misli, svatko zdrav bi trebao imati djecu, no to ne znači da će djeca biti u redu ili da neće, jer kakovo će dijete biti je kao i kod pasa - nema loših, opasnih ili ne znam kakovih pasmina, pas je onakav kakovog odgojiš, jednako kao i dijete... odgojiš ili ne odgojiš, sluša ili ne sluša, ima kulture ili nema... na žalost, gledajući ove roditelje danas, nisam baš optimističan...
Imaš npr dva brata. Jedan OK drugi kriminalac. Isti roditelji isti odgoj.
Znači nije samo do odgoja. Ima tu puno faktora: geni, društvo, generacija...
Mate nije mislio na to. Nego da bi trebalo "preispitati" tko može bit roditelj tko ne.
Imaš slučajeva gdje partneri štancaju djecu i prosljeđuju ih u dom il im ih država oduzima jer su na margini društva i nemogu djeci pružiti osnovne potrebe. A nitko ih ne može "uškopiti" kao ni Brazilce.
 
Imaš npr dva brata. Jedan OK drugi kriminalac. Isti roditelji isti odgoj.
Znači nije samo do odgoja. Ima tu puno faktora: geni, društvo, generacija...

Društvo ponajviše.

Mate nije mislio na to. Nego da bi trebalo "preispitati" tko može bit roditelj tko ne.
Imaš slučajeva gdje partneri štancaju djecu i prosljeđuju ih u dom il im ih država oduzima jer su na margini društva i nemogu djeci pružiti osnovne potrebe. A nitko ih ne može "uškopiti" kao ni Brazilce.

OK, ali to je rijetkost. Problem je što ne postoji nikakav test koji bi mogao išta garantirati, ili čak i dati točnu dijagnozu po pitanju tko je "zaslužio" biti roditelj, a ne bi ti se dopalo ni to da tebi netko veli da si na listi onih koji ne bi trebali biti roditelji jer tako veli neki fakin algoritam...
 
Imaš npr dva brata. Jedan OK drugi kriminalac. Isti roditelji isti odgoj.
Znači nije samo do odgoja. Ima tu puno faktora: geni, društvo, generacija...
Mate nije mislio na to. Nego da bi trebalo "preispitati" tko može bit roditelj tko ne.
Imaš slučajeva gdje partneri štancaju djecu i prosljeđuju ih u dom il im ih država oduzima jer su na margini društva i nemogu djeci pružiti osnovne potrebe. A nitko ih ne može "uškopiti" kao ni Brazilce.
upravo skroz krivo

dvoje djece u istoj obitelji NIKAD nemaju isti odgoj, svakom je to potpuno drugačija obitelj

geni nemaju ništa sa tim, čak se na prste jedne ruke mogu nabrojati bolesti koje su nasljedne

ono što ti naravno ne možeš znati, a to laici tumače po birtijama, je razlika između predispozicije i nasljeđivanja. google is your friend, iako u vrijeme TLDR mozgova nisam siguran da će puno pomoći🤣

čovjek postaje ono što je u prvih 3 god života, do 7 je još moguće utjecati, a nakon toga si debil kojeg je mater stvorila (NE rodila)😁




Srki
 
  • Like
Reactions: Village
A1 ni A2 ne utiču na statistiku nesreća ipizdarija koje se događaju. čisto bacanje magle nesposobnog zakonodavstva sudstva i policije. ne postoji ni jedan dokaz da takva kategorizacija ima igdje u svijetu ikakav pozitivan učinak

a idiota poznamo malo duže, imao je masu prilika pokazat da nije idiot. jbga, nije iskoristio ni jednu



Srki
Evo ti jedan primjer utjecaja na statistiku u svijetu , konkretno SG
Postoje vozacke redom 100 do 200cc (50 cc su zabranjeni) zatim od 200 do 400cc i preko 400cc.
Sa auto vozackom ne smijes voziti nikakav motor.
Od cca 140 000 dozvola godisnje oko 100 000 su dozvole za motore ispod 200 cc. Prema tome , vecina prodaje ide na male motore u toj kubikazi.
Logicno je da kada je velika vecina na malim motorima ogranicava se automatski i max brzina jer rijetki idu brze od 110kmh. Ne kazem da su manji motori sigurniji, niti da je njihov sistem genijalan , ali IMO njihova struktura polaganja i financijski i vremenski ogranicava ljude da odmah sjedaju na vece i skuplje motore a to sigurno utjece i na divljanje po cesti i takodjer na statistiku
>>
random slika prometa kod prelaza granice kad se napravi kaos i slika svakodnevnice prepune autiju di se motori provlace i moraju jako paziti tokom voznje *meni je to bila svakodnevnica.. I neusporedivo je voziti tamo motor i kod nas.. Ovdje kod nas je naravno puno veci gust.


1705782241175.png

1705782385362.png

Getting a licence​


Aspiring motorcyclists in Singapore must undertake a number of theory and practical training and tests[3] before obtaining a Class 2B license that allows them toride 200cc orlower capacity motorcycles. This process is likely to take three months or more, involving numerous theory andpractical lessons, tests and a Traffic Police practical test.


After one year with a 2B license, riders over 19 who have not accumulated more than 12 demerit points under theDriver Improvement Point System (DIPS), can enroll to obtain a class 2A license, for 201cc-400cc motorcycles,which involves theory and practical lessons, as well as passing a Traffic Police test.


After one year with a Class 2A license, riders over 20 who have not accumulated more than 12 demerit points underDIPS, can enroll to obtain a Class 2 license for motorcycles exceeding 400cc, which involves practical lessonsand passing a Traffic Police test.
 
  • Like
Reactions: Village
... ako je nešto legalno i dozvoljeno u matičnoj zemlji stranca, onda mu ti to ne možeš uzeti ili osporiti kao pravo... druga je stvar u prekršajnim normama gdje kršiš zakon koji postoji posvuda, npr. brzinu, crveno svjetlo, pogrešno parkiranje...
Ovo mi ne drzi vodu 😁, jel to znaci da nizozemac moze pusit travu legalno u HR
 
  • Like
Reactions: pikacu79
A možemo ići u krajnost pa reći zakaj ja nemrem nositi revolvere ko' Doc Holliday, a onaj u Arizoni može. Kod nas ne moraš imati jednokratne dragere u Francuskoj moraš.

Lolo
 
  • Like
Reactions: Village
U vrijeme fićeka, yuga ili unića ginulo se punooo više nego danas uz punoo manje automobila na cestama.

Lolo
razlog toga vjerovatno lezi u cinjenici da su auti bili nesigurniji, bilo je vise pijanih na cestama a i onih koji su vozili bez dozvole, s neregistriranim vozilima i slično.
puno toga se promijenilo a i na cestama su počeli razmišljati o sigurnost nekad ni rasvjete nije bilo..
 
  • Like
Reactions: hondimir
Referirao sam se na ''divljake'', tada ih je bilo puno više uz puno manje vozila. Danas za 100kn ''postaneš'' novinar zato kaj si nekaj snimil u DU, ST ili OS i ja to saznam u ovom mom selu isti tren, a onda nisi imal pojma kaj se zbiva u drugom selu, a kamo li na drugom kraju države. Naravno automobili i motori su bili puno lošijih karakteristika nego ovi današnji.

Lolo
 
Ovo mi ne drzi vodu 😁, jel to znaci da nizozemac moze pusit travu legalno u HR

Ne, to se odnosi na prometne zakone i prava, ne na sve, osobito jer je prometni zakon reguliran za sve od same EU, a pušenje trave je u zoni nacionalnog zakonodavstva (ne postoje odredbe koje se toga tiču na razini EU). Ustvari, mogao bi pljugati i u Hrvatskoj - da Hrvatska ima ijedan coffee-shop, no nema... a on i u Nizozemskoj smije pušiti samo u prostoru tog shopa...
 
U vrijeme fićeka, yuga ili unića ginulo se punooo više nego danas uz punoo manje automobila na cestama.

Iskreno, nakon mali milijun postova koje ti lajkam i sa kojima se slažem, ovdje se baš i ne bih složio, jer mislim da bi te statistike demantirale... Jasno, statistike možemo gledati iz više aspekata, pa bi - recimo - prvo mlin na tvoju vodu bio ako velim da bi tvoja tvrdnja mogla biti točna ako uzmemo kao osnovu tadašnji broj automobila u odnosu na tadašnji broj prometnih nesreća, ili broj nesreća na neku jedinicu broja stanovnika (tu smo već na vrlo tankom ledu i vrlo diskutabilni), dok bi meni u prilog išlo bilo kakvo ukupno zbrajanje i apsolutne vrijednosti...
 
Iskreno, nakon mali milijun postova koje ti lajkam i sa kojima se slažem, ovdje se baš i ne bih složio, jer mislim da bi te statistike demantirale... Jasno, statistike možemo gledati iz više aspekata, pa bi - recimo - prvo mlin na tvoju vodu bio ako velim da bi tvoja tvrdnja mogla biti točna ako uzmemo kao osnovu tadašnji broj automobila u odnosu na tadašnji broj prometnih nesreća, ili broj nesreća na neku jedinicu broja stanovnika (tu smo već na vrlo tankom ledu i vrlo diskutabilni), dok bi meni u prilog išlo bilo kakvo ukupno zbrajanje i apsolutne vrijednosti...
Slobodno, evo pregled/statistika tvoje firme od 1970g. od strane 8.


Lolo
 
Jebeno, nisam znao, stvarno si u pravu... tko bi rekao, znači da je danas mila majka naspram vremena kada je auto imao tek svaki stoti građanin...
 
Jebat ga starimo, mnoge stvari izgledaju ružičastije s godinama u odnosu na mladost :ROFLMAO: plus kak sam napisal da danas u trenu imaš informaciju o bilo čemu napose ak' je nešto ''brutalno, katastrofalno, užasno''.

Lolo
 
Referirao sam se na ''divljake'', tada ih je bilo puno više uz puno manje vozila. Danas za 100kn ''postaneš'' novinar zato kaj si nekaj snimil u DU, ST ili OS i ja to saznam u ovom mom selu isti tren, a onda nisi imal pojma kaj se zbiva u drugom selu, a kamo li na drugom kraju države. Naravno automobili i motori su bili puno lošijih karakteristika nego ovi današnji.

Lolo
Samo par stavki koje nekad vozila nisu imala : zračni jastuci , ABS i ostala današnja tehnologija ,današnje gume. već su to ogromni su pomaci u sigurnosti.
 
  • Like
Reactions: TNT
Bilo je već u temi, bili su predložili ograničenje brzine u EU za motore po klasama ali su srećom odbili.
  • Riders with A1 licenses could not exceed a speed of 90 kilometers per hour (or 55 miles per hour)
  • Riders with A2 licenses could not exceed a speed of 100 km/h (or 62 mph)
  • Riders with A licenses could not exceed a speed of 110 km/h (or 68 mph)

prihvatili su 2 godine probne dozvole te digitalne dozvole (na mobitelu).

članak