Ing-kart ne priznaje jamstvo?!?!

Moj ti savjet da ponovo odeš u Ing Kart i polako ispočetka, lijepim ćeš više i prije postići. Ne vidim razlog zašto bi izbjegavali to riješiti u garanciji, bez obzira da li je relej anlasera krepao ili je samo pukla opruga na jednosmjernom ležaju anlasera. To su dva kvara koje sam dosada uočio na apriliinim anlaserima. I jedno i drugo su kvarovi koji se lako otklone. Relej pogotovo, samo staviš drugi!!! Za provjeriti oprugu ležaja potrebno je ipak malo više posla i pokoji specijalni alatić, ali sve u svemu cca 2,5 sati rada. Mislim da bi ti to napravili samo ako ih lijepo zamoliš, nadam se barem. A nije i neka suma u pitanju cca 250 kn, ali ako ne treba platiti, ne treba. Pokušaj ponovo popričati sa Karlom ili sa Mariom direktno, ako uspiješ do njega. Vjerujem da im nije do loše reklame radi takve sitnice. Sretno
 
250 kn :?: Ja sam načuo da je u pitanju skoro 6000 kn :shock:
 
GussRadWixer said:
Ima ako garancijski uvjeti eksplicitno ne zabranjuju ucestvovanje na utrkama.:misli:

Ti bi bio los pravnik :mrgreen: Kakav explicit, implicit je dovoljan ;) Eksplicitno se navodi samo ono sto je prodavac duzan uciniti. Tako je lakse zajebat kupca. Ista stvar s osiguravajucim drustvima.

Dovoljna je recenica u stilu "garancija se ne priznaje ako se vozilo nije koristilo u skladu s namjenom". I to je dovoljno. Na zalost...

Ono sto veli mms - u ingkart, i fino, polako. Samo tako moze nesto napravit.

ib
 
Da je tomu tako nebi Honda eskplicitno napisala u garancijske uvjete "nema utrkivanja". A i sto je to "namjena vozila"? Maverick ga je i koristio u skladu s namjenom - vozio se sam, nije vozio teret (cak ni sator), isao je od tocke A do tocke B, ponekad i od tocke A do tocke A ali nigdje ne pise da A mora biti razlicito od B. Po tvome bi bilo dovoljno da u garancijskom listu pise "za vozit se". Sve pizdarije bi se podrazumijevale i iskljucile iz garancije.

Ja bi bio los pravnik, ti nebi bio nikakav. :mrgreen:
 
GussRadWixer said:
Ja bi bio los pravnik, ti nebi bio nikakav. :mrgreen:

Ti bi pokusao biti pravnik potlacenih, ja bi ti vadio mast kao pravnik bogatih :mrgreen:

To ti jos mogu objasniti na ovaj nacin. Jel bolje postaviti zastitu na firewallu kojom ces implicitno zabranit sve a dopustiti samo eksplicitne zahtjeve, ili ces velikodusno implicitno odobriti sve a zabraniti ekplicitne zahtjeve? :mrgreen:

Zato ne ljuti admina ;)
 
ib said:
Eladio said:
i pista je asfalt kao i cesta i jednako mozes voyiti

Takve su razlike da se garancija ne priznaje.

Proizvodjac ne daje garanciju za vrstu eksploatacije za opterecenja koja su normalna za piste/utrke. Za racing strojeve se daju servisni intervali u satima rada...

ib

Lipo je čovjek rekao da mu u Servisnoj knjižici ne piše da garancija prestaje važiti ako se motor upotrebljava na stazi pa prema tome ING-KART bi trebao priznati garanciju :!: :!: :!:
 
MA-Zvone said:
Lipo je čovjek rekao da mu u Servisnoj knjižici ne piše da garancija prestaje važiti ako se motor upotrebljava na stazi pa prema tome ING-KART bi trebao priznati garanciju :!: :!: :!:

Super onda. Imas pravo. Nek mu poprave motor.

ib
 
pokusavam ih urazumiti i napomenuti da nigdje u jamstvu ne pise da se nesmije voziti na utrkama, a cak i da se "neprikladno" vozi, stoji u jamstvu da se izuzimaju samo kvarovi na dijelovima uzrokovanih tom "nprikladnom"moznjom?!
Dakle, nema sanse da je alnaser tj. bendix pokvaren od takve vrste voznje, pa alnaser se koristi samo za paljenje i to je to....
:evil:
 
Urazumi ih inspekcijom tj. odi na tržnu i objasni im stanje pa vidi s njima dali će što poduzeti ili ne.... :x
 
Tek toliko, da vidim jasniju sliku problema tvog problema, zanima me koliko motor ima kilometara, gdje su rađeni redovni servisi i koje si ulje koristio, zanima me gradacija, a ne marka ulja.
 
Ja sam s njima imao problema prije dvije godine, na novon pegasu na oko 2000 km rasipao se zadnji lager na kotacu, ja i cura skoro sletili s ceste, i nazovem ti ja njih onako ljut kaj je to, oni se ispricavaju i kazu da ce sutra doc kombijem po motor i popravit ga, rekoh ok, al prolaze dani i nakon tri dana zove mene tip iz Ing karta i kaze da mi oni nisu duzni dovest motor na servis i da sam ja za taj kvar mozda kriv to kao oni trebaju utvrdit al ja nesmim ulazit u servisni prostor ( na ulazu u servis njima pise "zabranjen razgovor sa djelatnicima servisa"), nakon toga sam pukao, stigao iz Like s tutacem u Zg za kojih sat i pol, i da prostite j.... im mater svima, prijetio novinarima, al nista. Sutra dan sam vec pisao mail upravi Aprilije u Italiju, kad zvoni mobitel, zove tip pita gdje je motor da ode po njega, a da ne kazem da im je trebalo deset dana da promjene taj lager.....
 
Uopće nije bitno (osim pravno) šta piše u knjižici. Ako Ing Kart želi priznati garanciju što bi bilo sasvim logično s obzirom da je Mavrick njihov dugogodišnji klijent, onda će to i učiniti. Oni bi trebali stati uz kupca a ne uz tvornicu! To sam im već objašnjavao prije 5 godina kada je na mojoj RSV Mile procurio rezervar pa mi je ovlašteni serviser rekao da mi neće priznati garanciju jer sam stavio drugi auspuh :zid: Srećom, onda je Kec bio u Ing Kartu pa nakon što sam njega kontaktirao, više nisam imao problema sa garancijom a znao je da se vozim po pisti. Čak su mi i taj pendex promjenili u garanciji :cool:
 
i da jos nesto kazem..

zakon vam garantira troskove prijevoza ako je nesto uistinu neispravno i imate pravo na jamstvo .

dakle, nazovete HP expres , overseas ili neke druge , i oni ce prevest njima na njihov trosak..


tako da kad zovete , recite ima da ako ne dodju danas, da cete im poslati vec po nekome na njihov trosak 8)
 
Eladio said:
i da jos nesto kazem..

zakon vam garantira troskove prijevoza ako je nesto uistinu neispravno i imate pravo na jamstvo .

dakle, nazovete HP expres , overseas ili neke druge , i oni ce prevest njima na njihov trosak..


tako da kad zovete , recite ima da ako ne dodju danas, da cete im poslati vec po nekome na njihov trosak 8)

Ovo je stvarno dobro znat!Hvala
 
Eladio said:
i da jos nesto kazem..

zakon vam garantira troskove prijevoza ako je nesto uistinu neispravno i imate pravo na jamstvo .

dakle, nazovete HP expres , overseas ili neke druge , i oni ce prevest njima na njihov trosak..


tako da kad zovete , recite ima da ako ne dodju danas, da cete im poslati vec po nekome na njihov trosak 8)

A ONI ĆE POTROŠITI 5 PUTA VEĆU LOVU (OD TROŠKA OTKLANJANJA KVARA) ZA DOKAZIVANJE DA JE VAŠA GREŠKA I TO IZ SAMO NJIMA ZNANIH RAZLOGA :cry: