Iskustva sa Motorkotači Igor u Zagrebu?

FFBikerSar

Well-known member
Pozz,

Zanimalo bi me da čujem vaša iskustva sa BMW servisom Motorkotači Igor u zagrebu - pogotovu vlasnika K 100, 1100 i 75? Da li Igor može pronaći i rabljene dijelove (sa slupanih motora ili kupljenih na licitacijama)?
 
Ukratko, cijene skoro iste kao kod Tomica a nije ovlasten.
Dijelove (nove) opet kupuje na istom trzistu pa nisu jeftiniji.

Za rabljene dijelove on nema vremena tako da ti je solucija malo prekopati ebay i jos neke druge sajtove sa rabljenim BMW dijelovima.

Ako mu dodjes da ti popravi npr. prednji far, uvjeravat ce te da ti pola motora nije kako treba i da treba popraviti jos 10 stvari.
I ako ti kaze da ce sve biti gotovo sutra, dodji tjedan dana poslije i jos ce mu trebati samo jedan dan jer je bas bio u guzvi.

U svakom slucaju, Tomicu se masovno vracaju razocarani Igorovom uslugom ali ljudi idu i u Sloveniju.

I ne, Nisam clan obitelji Tomic, samo prenosim iskustva  :mrgreen:

Postoji jos jedna varijanta ali nju na zalost ne mogu dijeliti jer bi covjek najebao  :lipsrsealed:
 
Ne znam za K seriju, al Tibor s foruma se jako dobro snalazi na RR-u.

Garazica je mala i nimalo pretenciozna, al on je jako pedantan i predan poslu. Rekli bi picajzla :)
 
  • Love
Reactions: MOONSHIELD
radio sam u tibora štošta i stvarno nemam prigovora na cijenu ili kvalitet onog što je rađeno...ali,
kad sam ostavio motor rekao mi je da će mu trebati 3 dana. kažem ok 3 dana nije strašno, no za dva dana me zove ''čuj znam da sam rekao za tri dana al bi li mogao danas preuzet motor, gotovo je sve''
reko stani malo pajdo, nismo se tako dogovorili, ali ajde prešao preko toga.
 
  • Like
Reactions: hrvoje_marin
Ja inace sve radim kod Zlatka u Solinu (ex Kastela) - nije mi mrsko potegnuti iz Sarajeva - ali bih volio ipak imati i alternativu, za zlu ne trebalo. Zlatko moze jako puno toga naci i rabljeno... Ostalo narucujem kod Motorworksa ili preko eBay-a
 
Igor je za svaku preporuku. Iz vlastitog iskustva znam da se jednako dobro snalazi i sa vodenim i uljnim bokserom i sa serijom K. Cijene su više nego u Tomiću ZG (koji jednako cijenim i preporučam). Mislim da ne radi sa polovnim dijelovima. Rokove i termine dogovaraš i drži ih se.  Jedan od razloga zašto je dobro voziti BMW.
 
Maestral said:
Ukratko, cijene skoro iste kao kod Tomica a nije ovlasten.
Dijelove (nove) opet kupuje na istom trzistu pa nisu jeftiniji.

Za rabljene dijelove on nema vremena tako da ti je solucija malo prekopati ebay i jos neke druge sajtove sa rabljenim BMW dijelovima.

Ako mu dodjes da ti popravi npr. prednji far, uvjeravat ce te da ti pola motora nije kako treba i da treba popraviti jos 10 stvari.
I ako ti kaze da ce sve biti gotovo sutra, dodji tjedan dana poslije i jos ce mu trebati samo jedan dan jer je bas bio u guzvi.

U svakom slucaju, Tomicu se masovno vracaju razocarani Igorovom uslugom ali ljudi idu i u Sloveniju.

I ne, Nisam clan obitelji Tomic, samo prenosim iskustva  :mrgreen:

Postoji jos jedna varijanta ali nju na zalost ne mogu dijeliti jer bi covjek najebao  :lipsrsealed:

+1  :wink:
 
Tomic je u Splitu, kao i u Sarajevu, katastrofa. Jedino kad im odvezem motor je u slucaju nekakve nezgode, da od njih dobijem predracun popravki za osiguranje. A i to ne znaju napraviti kako treba, ne snalaze se dobro u katalogu rezervnih dijelova za starije motore nego im ja moram sve pokazati
 
FFBikerSar said:
Tomic je u Splitu, kao i u Sarajevu, katastrofa. Jedino kad im odvezem motor je u slucaju nekakve nezgode, da od njih dobijem predracun popravki za osiguranje. A i to ne znaju napraviti kako treba, ne snalaze se dobro u katalogu rezervnih dijelova za starije motore nego im ja moram sve pokazati

Tomic u Sarajevu su generalno super ekipa i dobri ljudi  (y), ali nazalost nemaju puno iskustva sa motorima kada je u pitanju sarafanje koje je malo slozenije od redovnih servisa (zamjena ulja i sl.). Nemaju ni alata za takve stvari.
Meni npr na vodenom boxeru nisu mogli uraditi kontrolu/podesavanje ventila jer nisu imali alat za zakljucavanje bregastih (u slucaju da se moraju skidati radi zamjene plocica). To je, po meni, banalan zahvat koji se na boxeru moze raditi bez ikakvih specijalnih alata, i neprihvatljivo je da to nisu u stanju raditi...

Nisu mi mogli uraditi ni zamjenu ulja u viljuskama - opet nemaju alat (za sabijanje opruga). Napominjem da je u oba slucaja motor jos uvijek bio u garanciji.
Na kraju sam i viljuske i ventile odradio ja, u svojoj garazi i bez specijalnog alata...
Sljedeci BMW koji kupim cu za slozenije servise (ako bude u garanciji pa ne mogu sam sarafati) voziti u Zagreb ili u Sloveniju, ko se pokaze pouzdaniji i sposobniji.
 
esso_sa said:
Tomic u Sarajevu su generalno super ekipa i dobri ljudi  (y), ali nazalost nemaju puno iskustva sa motorima kada je u pitanju sarafanje koje je malo slozenije od redovnih servisa (zamjena ulja i sl.). Nemaju ni alata za takve stvari.
Meni npr na vodenom boxeru nisu mogli uraditi kontrolu/podesavanje ventila jer nisu imali alat za zakljucavanje bregastih (u slucaju da se moraju skidati radi zamjene plocica). To je, po meni, banalan zahvat koji se na boxeru moze raditi bez ikakvih specijalnih alata, i neprihvatljivo je da to nisu u stanju raditi...

Nisu mi mogli uraditi ni zamjenu ulja u viljuskama - opet nemaju alat (za sabijanje opruga). Napominjem da je u oba slucaja motor jos uvijek bio u garanciji.
Na kraju sam i viljuske i ventile odradio ja, u svojoj garazi i bez specijalnog alata...
Sljedeci BMW koji kupim cu za slozenije servise (ako bude u garanciji pa ne mogu sam sarafati) voziti u Zagreb ili u Sloveniju, ko se pokaze pouzdaniji i sposobniji.


Kako uopce onda mogu prodavati te motore, a ni alata nemaju?
Da se ti ne kuzis u to, vjeroj bi ti uzeli motor i naplatili cijeli servis, a nista odradili? I sutra da sta zasteka zbog toga, rekli bi “desi se”??


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Što se tiće SLO, mislim da sa Avtovalom se ne može pogriješiti  (y)
Nije mi jasno zašto platiti iste novce nekome drugome a ne ovlaštenome. Drugo, ako je jeftiniji. Ako nešto zaj.... mogu ih davit, ovako tko mi je kriv.
 
markotornic said:
Što se tiće SLO, mislim da sa Avtovalom se ne može pogriješiti  (y)
Nije mi jasno zašto platiti iste novce nekome drugome a ne ovlaštenome. Drugo, ako je jeftiniji. Ako nešto zaj.... mogu ih davit, ovako tko mi je kriv.

Zato sto je moje vrijeme neprocjenjivo i ne zelim ga gubiti na natezanje sa servisom. Kad mi dodje volja voziti, zelim dati kontakt, upaliti motor i ici gdje hocu, a ne izgubiti taj dan na reklamaciju servisa.
 
Getriba said:
Kako uopce onda mogu prodavati te motore, a ni alata nemaju?
Da se ti ne kuzis u to, vjeroj bi ti uzeli motor i naplatili cijeli servis, a nista odradili? I sutra da sta zasteka zbog toga, rekli bi “desi se”??


Sent from my iPhone using Tapatalk

E zato iz Sarajeva tko god ima BMW, na kraju zavrsi kod Zlatka u Solinu, za bilo sto kompliciranije (promjenu lamele, faznog lanca, opravke vodene pumpe i sl.), a Zlatku salju turiste sa motorima i iz Splitskog Tomic servisa
 
esso_sa said:
Tomic u Sarajevu su generalno super ekipa i dobri ljudi  (y), ali nazalost nemaju puno iskustva sa motorima kada je u pitanju sarafanje koje je malo slozenije od redovnih servisa (zamjena ulja i sl.). Nemaju ni alata za takve stvari.
Meni npr na vodenom boxeru nisu mogli uraditi kontrolu/podesavanje ventila jer nisu imali alat za zakljucavanje bregastih (u slucaju da se moraju skidati radi zamjene plocica). To je, po meni, banalan zahvat koji se na boxeru moze raditi bez ikakvih specijalnih alata, i neprihvatljivo je da to nisu u stanju raditi...

Nisu mi mogli uraditi ni zamjenu ulja u viljuskama - opet nemaju alat (za sabijanje opruga). Napominjem da je u oba slucaja motor jos uvijek bio u garanciji.
Na kraju sam i viljuske i ventile odradio ja, u svojoj garazi i bez specijalnog alata...
Sljedeci BMW koji kupim cu za slozenije servise (ako bude u garanciji pa ne mogu sam sarafati) voziti u Zagreb ili u Sloveniju, ko se pokaze pouzdaniji i sposobniji.

Mene cudi da nemaju alata za boxere, jer ih MUP ima i morali su proci obuke i nabaviti alate kako bi ih odrzavali za MUP (premda MUP ima i vlastitu radionicu, ali vjerojatno rade samo jednostavnije opravke i zamjenu ulja, filtera i sl).

Kako BH policija uopce nije imala motore K serije, kod Tomica o njima pojma nemaju - ocito nikada nisu prosli nikakve obuke ni za K 100, 1100, 1200. Zato - pravac Split
 
Getriba said:
Kako uopce onda mogu prodavati te motore, a ni alata nemaju?
Da se ti ne kuzis u to, vjeroj bi ti uzeli motor i naplatili cijeli servis, a nista odradili? I sutra da sta zasteka zbog toga, rekli bi “desi se”??

Vjeruj da ne znam. I mene je iznenadilo, posebno što im najmanje 70% prodaje čine upravo motori sa boxer mašinama... Nazvali me sat vremena nakon što sam ostavio motor na servisu i saopštili da ne mogu uraditi provjeru ventila jer nemaju alat za to... Ni nakon mog ubjeđivanja da im ne treba alat i da će se sve vjerovatno završiti samo na provjeri (prva kontrola ide na 20.000km, a još nisam čuo da su nekome na toj kilometraži ventili otišli van tolerancije), a čak i da se treba štelovati, umjesto "specijalnog alata" može poslužiti obični lenjir sa kojim se provjeri jesu li bregaste u fazi, ali jok ! Kao, nije praksa da rastave, kontrolišu, pa ako ispadne da moraju štelovati - nemaju alat. Dakle, ako nemaš sav alat za štelovanje, ne možeš raditi ni kontrolu, to je ta logika  :shock: 
Tako se i evidentiralo u bazi odrađenih servisa na motoru - nisu navodili da su radili nešto što nisu. Ja sam sebi kontrolisao i zapisao u tabelicu izmjerene zazore na ventilima  :mrgreen:

FFBikerSar said:
Mene cudi da nemaju alata za boxere, jer ih MUP ima i morali su proci obuke i nabaviti alate kako bi ih odrzavali za MUP (premda MUP ima i vlastitu radionicu, ali vjerojatno rade samo jednostavnije opravke i zamjenu ulja, filtera i sl).

Kako BH policija uopce nije imala motore K serije, kod Tomica o njima pojma nemaju - ocito nikada nisu prosli nikakve obuke ni za K 100, 1100, 1200. Zato - pravac Split

Ne znam na koji MUP misliš, ali policija u Sarajevu nema motore sa boxer mašinama, voze one F800 sa rednim dvocilindarskim masinama i C seriju skutere ... Za ove u RS-u znam da imaju par starih RT-ova sa zrakom hladjenim boxerima, a za njih ni ne treba nikakav specijalni alat.
 
esso_sa said:
Ne znam na koji MUP misliš, ali policija u Sarajevu nema motore sa boxer mašinama, voze one F800 sa rednim dvocilindarskim masinama i C seriju skutere ... Za ove u RS-u znam da imaju par starih RT-ova sa zrakom hladjenim boxerima, a za njih ni ne treba nikakav specijalni alat.

Meni Dragan (sad je u penziji) koji im je odrzavao motore za MUP jednom rece da su prosli obuku za zrakom hladjene boksere, moguce da su ih imali u planu nabaviti pa odustali, ja nisam bas ni obracao paznju na policijske, tek im sad pogledah na stranici i vidjeh da su stvarno F800GS, a ne neki R1200GS. GS-ovi svakog tipa su mi tolko ruzni da okrenem glavu kad koji prolazi  :jesus:

mup_header.jpg


Onda je jos veca vjerojatnoca da kod Tomica u Sarajevu pojma bas nemaju ni o zracno ni vodeno hladjenim boxerima... Ma njihova je orijentacija prevashodno na BMW automobile, mi s motorima dodjemo im samo kao smetnja
 
FFBikerSar said:
Meni Dragan (sad je u penziji) koji im je odrzavao motore za MUP jednom rece da su prosli obuku za zrakom hladjene boksere, moguce da su ih imali u planu nabaviti pa odustali, ja nisam bas ni obracao paznju na policijske, tek im sad pogledah na stranici i vidjeh da su stvarno F800GS, a ne neki R1200GS. GS-ovi svakog tipa su mi tolko ruzni da okrenem glavu kad koji prolazi  :jesus:

mup_header.jpg


Onda je jos veca vjerojatnoca da kod Tomica u Sarajevu pojma bas nemaju ni o zracno ni vodeno hladjenim boxerima... Ma njihova je orijentacija prevashodno na BMW automobile, mi s motorima dodjemo im samo kao smetnja

Znam kak ti je . Tak se ja osjecam kada vidim ove K modele. Kak to uopce nekome moze biti lijepo  :shock: :mrgreen:
 
FFBikerSar said:
Bar nema farove kao Geberit ugradbeni vodokotlici...

geberit-taster-samba-hrom-ii-samba-hrom_51472c461f277.jpg


:LOL:

Al na njemu ima plastike za napraviti takvih 50 kotlica  :mrgreen: