isplati li se???

POWER_NRG

Member
dakle isplati li se mijenjati yamahu virago 125 1998 god (koja je u odlicnom stanju) za aprilliu rs 125 2001, lik koji ima rs-a se ocajnicki zeli mijenjati za motocikl zato mi je malo i sumnjiv, unaprijed hvala na odgovorima
 
heeeheee...

citirat cu frenda pod nickom bike me:

"125-icu (rs) mozes voziti samo ako imas jaaaako puno para!"
 
POWER_NRG said:
dakle isplati li se mijenjati yamahu virago 125 1998 god (koja je u odlicnom stanju) za aprilliu rs 125 2001, lik koji ima rs-a se ocajnicki zeli mijenjati za motocikl zato mi je malo i sumnjiv, unaprijed hvala na odgovorima


Definitivno aprilia Rs 125 vrijedi više.
Čak i da su isto godište vrijedila bi aprilia više, a ovako 2001. pogotovo.
Ali ti trebaš vidit dali je sa tom aprilijom sve u redu...
 
Pivi said:
Definitivno aprilia Rs 125 vrijedi više.
Čak i da su isto godište vrijedila bi aprilia više, a ovako 2001. pogotovo.
Ali ti trebaš vidit dali je sa tom aprilijom sve u redu...
pa zato i kazem da mi je nekako cudno da bi lik mijenjao rs-a za nekog viraga koji ima 11 ks i oko 170 kg, sutra odem i vidim sta je sa tom apriliom
 
POWER_NRG said:
ne mislim ti ja to dugo zadrzati

A možda se "oženiš" za taj motor ko i ovaj prije tebe pa buš i ti ne svakakve kombinacije pristajal  :misli:
 
moje iskustvo sa rs125 vallerossi 2001god je više nego razočaravajuće, na 9 000km mi se raspala getriba i probilo mi blok motora, na kraju otiđem do ing-karta i trgovac mi kaže djelovi 17 000kn  :shock: :shock: :shock: :shock:
i popravim ja to i onako sretan što se opet vozim kad ono nakon 1200km opet getriba u rasulu (garancije naravno nema)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

kasnije saznam da nisam jedini ja imao taj problem, getriba je inače od nekog matrijala tipa PLASTIKE (3,4,5,6,brzina) :palacdolje:

nikom ne bi preporučio taj motor, samo ako kupuješ novi novcati i onda se voziti samo do nekih 10 000km maximalno
 
Točno tak sve ti se na njoj raspada, zato u prvenstvu hrvatske u klasi 125SP i voze samo aprilije!  :mrgreen:
 
U svakom slučaju je zamjena ok. ali RS 125 je kao i svaki trkaći motor od 125 kubika jako nabrijan za svoju kubikažu pa su tako i skloni kvarovima. Ne bi ti preporučio taj motor, jedino da ga možeš kupiti novog ili da ti ovog dobro neko pregleda.
 
Pitbull said:
Točno tak sve ti se na njoj raspada, zato u prvenstvu hrvatske u klasi 125SP i voze samo aprilije!  :mrgreen:

pa kad sam kupovao rs mogao sam za 7 000DEM kupit novog novcatog rs250 zašto :misli: :misli: :misli:
onda je bilo ako želiš vozit utrke dobiješ motor debelo ispod cijene 8)

nemojte me krivo shvatit da je aprillia loš motor, ali da su rs125 imale puno boljki jesu
 
Imao sam dosta Aprilija 125,etx,af-1 i rs extremu i mogu potvrdit da imaju problema sa mjenjačem.Doduše meni se nijedna nije raspala,ali bilo je tu klapanja i tvrdog šaltanja.Na tim se motorima koriste Rotax mašine koje inače imaju bučne prijenose bilo kod motora ili skutera(poslušaj variomat u Leonarda).Svaki sam od tih motora otvara i primjetio sam da imaju teflonske umetke između ležajeva getribe i dekla motora,vjerovatno da bi ublažili te čudnovate zvukove.
Inače ta simfonija zvukova se javlja oko 25000 km,a drugih problema nisam imao.Treba im mjenjat klipne prstenove svakih 12-14000 km kao i na svakom sličnom motoru,a radilica i cilindar traju dugo ako se lije uredno ulje i pazi na to da je pumpa od ulja milimetar više otvorena od zazora.
Ja bi uzeo taj motor sa 10-15000 km,ako dobro pali i ide.Samo odmah promjeni prstenove. (y)