Evo probam ja nekako. Jest da bi to puno bolje znao objasniti uz cevape al' dobro
Mislim da ono sto tebe zanima je ili rezonantna komora ili regulator brida.
Ako malo promotrimo 2-T motore vidjeti ce mo super stvari. Radni takt je svaki okretaj, znaci snaga mora biti i duplo veca u odnosu na 4-T. Realno veca je za 30 %. E sad zasto je tome tako.
Pogledajmo samu konstrukciju i rad. 2-T motor radi na principu otvorene smjene plinova. Znaci svjeza goriva dolazi, ispusni plinovi odlaze. Kod toga neminovno dolazi do gubitka goriva u ispuh. Zbog toga se prave onakvi cudni ispusi koji reflektiraju ispusne plinove nazad.
Tako i ovdje kako bi se sto vise poboljsala iskoristivost 2-T motora radi se na ogranicavanju izlazenja ispusnih plinova. U jednom trenutku je pozeljni malo prigusiti, a u drugom potpuno otvoriti.
Ima tu jos svasta za napisati, ali pogledaj slike mozda ti bude malo jasnije.