Izbacivanje iz brzine

patkica18

New member
Pozdrav,odmah u startu da kazem da sam laik sta se tice motora,nes malo znam ali ne previse,zamolio bih da mi netko da odogovor na moj problem-naime ponekad (pogotovo kad je motor hladan) motor mi sam od sebe izbaci iz brzine,pogotovo ako je na malo visim okretajima,i onda za sekundu opet ubaci u tu istu,u pitanju je Suzuki GS 500,ima 15 000 km,i otkad sam ga kupio napravio sam cca 4 000 km i to mi je napravilo nekih 5-6 dosad...unaprijed hvala!
 
Odlučnije šaltaj, to je Suza, a ne Bagat. :mrgreen:
I preporučam ulje Motorex polu-sint 10W-50.
S njim se šalta k'o puding.
(y)

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
pitanje je neprecizno..dali izbacuje iz odredjene brzine ili iz svih brzina? U prvom slučaju(dakle ako je iz odredjene,uvijek iste brzine)onda je došlo do oštečenja ii zubčanika ili vilice ili je sj..i  jedno i drugo.Lijek..zubčanici imaju po tri zuba ili kanđe sa kojima se zakvače,oni se obično poližu i više ne drže.privremeno se daju pobrusiti u konus,ali o je teško izvedivo točno,jer ako nije 100% onda drži samo 1 zub(što nije dovojno) i ponovo če doči do istih simptoma nakon odredjenog vremena..dakle izmjena je jedini lijek.U drugoj varijanti,dakle da izbacuje iz svih brzina,vjerojatno je krivo posloženo polužje ili poluga mjenjača...uhvatiš prvog šrafcigeru vičnog motoristu i to ti sredi.(kad pritisneš polugu mjenjača,ona mora bez fizičkih prepreka doći do kraja i vratiti se u početni položaj,ako nije dobro pozicionirana,onda obično zapne za neki k...c i ne ubaci u brzinu do kraja)
 
a da napises iz koje brzine izbaci ili ako vec neznas onda pri kojoj brzini?? Hmm al nije mi bas jasno kako to da opet sam ubaci u brzinu??  :mrgreen:
 
ace_of_spades said:
a da napises iz koje brzine izbaci ili ako vec neznas onda pri kojoj brzini?? Hmm al nije mi bas jasno kako to da opet sam ubaci u brzinu??  :mrgreen: