Izdržljivost MAXI skutera na dužim relacijama

bubimir92

New member
Pozdrav svima,

Novi sam na ovom forumu, znam da je forum namijenjen motoristima, a ja postavljam pitanje o skuterima... ali opet nadam se da ce netko iskusan napisati koji kvalitetan odgovor.
Radi se o tome da sam jedno vrijeme vozio Versys-a kojeg sam nazalost prodao zbog dobre ponude, a i zbog toga sto ga nisam koristio koliko sam mislio da cu ga moci koristit. Zbog poslovnih obaveza, putovanje si mogu priuštit svako 2. ili 3. vikend ili u 7 dana godišnjeg odmora, tako da sam ga većinom vozio po gradu. Zbog takve situacije planiram uzeti neki MAXI skuter tipa Burgmana ili Kymco Downtown sa minimalno 300 kubika.
Planiram uzeti skuter najviše zbog prostora, jer bi ga koristio cjelu godinu, A ISTO TAKO planiram taj svako 2. ili 3. vikend zaputit se na malo dalje putovanje npr 500-700kilometara u jednom pravcu, pa me zanima koliku izdržljivost ili kvalitetu izdržljivosti ima skuter da podnese toliko dalek put, mislim na mehanizam prenosa, cilindar itd...
 
Zato kj je skuter ne znaci da nije za dalja putovanja...
Ako je onaj sa yt-a Slavko, isao do Rusije i natrag na starijoj Yamahici 250, i sad vozi CRF-a 250, isao u Ukrajinu, Moldaviju, Gruziju itd (okej, nisu to skuteri, motori su al ipak 250ccm), onda sumnjam da ce biti ikakvi problem putovat i na skuteru 300-500ccm.
Frend je imao nekakvog starog kymca 50ccm, napravio s njim 45soma km bez ikakvog kvara, tak da mislim da ce bilokakvi skuter vece kubikaze biti ekstra za takve stvari.
 
Možeš se vozit bez problema i sa dobrim prosjekom brzine. Izbjegavaj autoput jer je dosadno i monotono i biraju lokalne ceste. Ja sam 2002 sa beverly 200 putovao 600km u danu bez problema, ruksak na leđa neke bisage sa strane, šator i putuješ gdje te želja vodi
 
Ma samo vozi. Gledaj čim udobniji sic, neki naslom nije na odmet. Nisam još "odradio" 500 u komad sa skuterom, ali nakon 300-350 siđem kao novi s njega.
 
U mlađima danima sa runnerom 125, kojeg sam slozio sam na 209ccm, kit, bregasta, opruge ventila, getriba, sekundari i svasta nesto radio po cca 400km u komadu...tako da sa serijalom, pogotovo novom nema straha...a bilo je i po 150/200km na tuniranim 50icama
 
Kako reče Mate, preporuka je samo da je 400 ccm ili koji iznad, ali ne previše jer onda postanu rastrošni... u današnjoj tehnologiji mi se čini da je 400 ccm nekako najoptimalnije - dovoljno snage i momenta uz zadovoljavajuću potrošnju... kvalitativno samo izbjegavaj Baotiane i slične kineske umotvorine nastale kao legalna krađa tehnologije nad kojom više nema licencnih prava...
 
Kupio novog Xmaxa 250 i s njim u 2 sezone napravio 17000 km, od toga barem pola udvoje. Putna brzina cca 100 km/h, udobnost nije na razini npr. Versysa, ali nije ni puno lošije. Razlika je u tome što na Versysu "tu i tamo" stisneš gas na nekoj ravnici pa brže prođeš taj "dosadni" dio. Napraviti u komadu cca 500km i na jednom i na drugom je isto, ovisno o tome koliko pauzi uzmeš.
Vozio sam i Xmax 400, osjeti se da je jači, ali njemu je putna brzina cca 120 km/h, potrošnja nekih litru više, nije tolko bitno zbog troška, više možda zbog dometa jer je tank isti ko i na 250. Udobnost, stabilnost i osjećaj vožnje mi je bio potpuno isti. S obzirom na cijenu baš npr Xmax 400, po meni se ne isplati.
Ako ti 250/300 neće biti dovoljno, onda ćeš ionako uvijek "žaliti" za pravim motorom.

Što se tiče izdržljivosti, ako nećeš biti sad natovaren pa da s punim gasom jedva voziš 100, mislim da nećeš imati nikakvih problema dok god održavaš kako treba. Naravno, ko i svako drugo vozilo.
 
Može se bez ikakvih problema, par puta sam išao za Zagreb sa Vespom GTS.

Jednom se vraćao iz Zagreba, ja na Vespi, a prijatelj na Shiveru, dok on skine kacigu i rukavice na benzinskoj, ja sam tu, na skuteru putna 100-110, njemu 120-140.

Iako, što se skutera i putovanja tiče, nekako sam najzadovoljniji bio na Bevu 350, uredno drži putnu brzinu 120-130 bez mučenja.
 
Imam Burgmana 650 i izuzetno je udoban i praktičan za putovanja. Vožnja u dvoje skoro kao da sam sam, težište skutera je vrhunski pogođeno tako da se može fantastično voziti.Ima i pwr tipku i u tom modu je življi, brži odaziv na gas, a ima i manual opciju, pa možeš sam šaltati i npr pri konstantnoj brzini 110 kmh u manualnoj opciji imaš overdrive za smanjenje broja okretaja, što u automatskoj opciji nema, odnosno mjenjač sam ne prebaci. Btw, ja svojeg prodajem jer kupujem noviji. Kad sam kupovao ovog, teško mi je bilo naći bolji omjer cijene i kvalitete, tj. nisam mogao naći "više" skutera za manje novaca.
 
Last edited:
Planiram uzeti skuter najviše zbog prostora, jer bi ga koristio cjelu godinu, A ISTO TAKO planiram taj svako 2. ili 3. vikend zaputit se na malo dalje putovanje npr 500-700kilometara u jednom pravcu, pa me zanima koliku izdržljivost ili kvalitetu izdržljivosti ima skuter da podnese toliko dalek put, mislim na mehanizam prenosa, cilindar itd...
ne razumim ovo da bi uzeo skuter "zbog prostora"....
na motor stane puno više prtljage nego na skuter... ajd na one tipa ADV, Integra, imaju bočne nosače kufera... al to su skuteri od 750 kubika, sa tim možeš nakraj svita.... al što se tiče komoda i prostora, naročito za 2 osobe... motor skutera će izdržat nije problem... nije baš lako satrat te mašine... održavaju skuteri 250-400ccm bez problema putnu brzinu 100kmh, čak i po AC ako nema uspona tipa oko Sv roka ili Ravne gore....
 
ne razumim ovo da bi uzeo skuter "zbog prostora"....
na motor stane puno više prtljage nego na skuter... ajd na one tipa ADV, Integra, imaju bočne nosače kufera... al to su skuteri od 750 kubika, sa tim možeš nakraj svita.... al što se tiče komoda i prostora, naročito za 2 osobe... motor skutera će izdržat nije problem... nije baš lako satrat te mašine... održavaju skuteri 250-400ccm bez problema putnu brzinu 100kmh, čak i po AC ako nema uspona tipa oko Sv roka ili Ravne gore....
Ne stane.
 
  • Like
Reactions: DA-IM and WraGG
Imam Burgmana 650 i izuzetno je udoban i praktičan za putovanja. Vožnja u dvoje skoro kao da sam sam, težište skutera je vrhunski pogođeno tako da se može fantastično voziti.Ima i pwr tipku i u tom modu je življi, brži odaziv na gas, a ima i manual opciju, pa možeš sam šaltati i npr pri konstantnoj brzini 110 kmh u manualnoj opciji imaš overdrive za smanjenje broja okretaja, što u automatskoj opciji nema, odnosno mjenjač sam ne prebaci. Btw, ja svojeg prodajem jer kupujem noviji. Kad sam kupovao ovog, teško mi je bilo naći bolji omjer cijene i kvalitete, tj. nisam mogao naći "više" skutera za manje novaca.
650 je getriba za kurac. I pripazi na nju. Svaki ima problem s njom. Pogotovo ako se motor saltat rucno a ne pazi kako saltas. Ti dijelovi su im plasticni umisto od alu, zeljeza ili vec cega su trebali bit. Zato se vise ne proizvodi 650. Samo 400. A udoban je bez premca.
 
ne razumim ovo da bi uzeo skuter "zbog prostora"....
na motor stane puno više prtljage nego na skuter... ajd na one tipa ADV, Integra, imaju bočne nosače kufera... al to su skuteri od 750 kubika, sa tim možeš nakraj svita.... al što se tiče komoda i prostora, naročito za 2 osobe... motor skutera će izdržat nije problem... nije baš lako satrat te mašine... održavaju skuteri 250-400ccm bez problema putnu brzinu 100kmh, čak i po AC ako nema uspona tipa oko Sv roka ili Ravne gore....
Bas si uboa dva najlosija skutera po pitanju mista. Kacigu ne mos ispo sica stavit.
 
Vidija san i Burgija sa bočnim kuferima. Meni je i ovo šta stane u SW ok.
 
Ne stane.
a ne znan kako može na skuter više prtljage stat... ja imam na motoru 130 l kufera, na kuferu raštele za poveći ruksak, i imam 2 crash bar torbe od 20l... skuter ako nema opciju bočnih kufera ne znam kako može više stat.
ADV sam vidio da ima opciju za 3 kufera, bočne i centralni, integra isto, zato sam ih napomenuo... Integru je i imao jedan prijatelj što je putovao sa nama, sa bočnim kuferima...
 
  • Like
Reactions: DuroDu
Idu u na Burgmanai bocni koferi i topcase, a imas jos 42l ispod sica.
1704353812115.jpeg
 
super. eto i Burgman ima opciju bočnih... to je to, sidi i piči...
neznam još samo kolika je nosivost, jel može izdržat 2 putnika i toliku prtljagu... ovo je vidim "setup" za jednog putnika.