Izrada konektora

bobi

New member
Na motoru mi stoji zamjenski kilometar sat, danas sam dobio originalni i zelim ga instalirati. Problem je sto je neki 'majstor' kod instalacije zamjenskog rezao original zice i prespajao ih na konektor od tog zamjenskog sata.. tako da sada nemam konektor za ovaj originalni.

Moze li se sloziti konektor od nekakvih komponenti, ili imate ideju kako to najbolje spojiti? Ebay sam pretrazio i uglavnom se nudi cijeli set kablova i to po dosta visokim cijenama.
 
Radi se o ovom konektoru: http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Wiring%20Diagrams_files/ER-6N%20Meter%20Pinout%20Cct.pdf

 
Ako ti je originalni konektor saliven u štampanu ploču... nemaš sriće.
Može se i to riješit (lemljenjem), ali trebaš imat puuuuuuno živaca.

Ako je pak na kabelima, probaj se snać sa npr. ISO konektorima od autoradija ili nekim sličnim.
Iskabliraš ih sa postojećom instalacijom i spojiš.

Ili zadnja opcija (možda i prva, ovisno o nofcima), pronać u oglasima skršenog.
 
Jedna "polovica" tog konektora sastavni je dio kilometar sata, njemu treba odgovarajući (originalni) konektor na žicama, koji točno odgovara tome satu. U ponudi postoji cijeli kabelski set, vjerojatno će se samo konektor pronaći jako teško.

Žice se mogu pospajati pojedinačno na sat, s odgovarajućim stopicama, ali to nije dobro rješenje.
 
ovako kad pogledam sliku..lici mi na konektor za autoradija( konektor koji se spaja na originalnu instalaciju u autu)...ima vise vrsti..oblika..rasporeda pinova....treba uzeti tablu u ruke i pravac audio shop ili kakav autoservis....uglavnom tesko ces to rijesiti osim kupnjom originalnog dijela instalacije...
 
Ovo je vrlo specifični konektor, sa nesimetričnim rasporedom pinova. U gornjem redu 3+4 pina sa razmakom, u donjem redu 4+5 sa razmakom. Ništa sličnoga nema među standardnim 16-pinskim konektorima.

Bojim se da ti jedino preostaje kupovina tog dijela instalacije, ili da ti raniji vlasnik pronađe taj konektor.
 
A sto mislite o spajanju zice po zicu s pinovima na ove igle na satu? Bi li to funkcioniralo, ne u voznji nego na mjestu, jer zelim sto prije bar vidjeti radi li sat uopce..

Kasnije cu morati ipak nabaviti original konektor, mada vidim da i v-strom ima takav konektor: http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=12103.0, mozda i neki drugi motori imaju slicno.
 
bobi said:
A sto mislite o spajanju zice po zicu s pinovima na ove igle na satu? Bi li to funkcioniralo, ne u voznji nego na mjestu, jer zelim sto prije bar vidjeti radi li sat uopce..
Preveliki je rizik da će se nešto dirat međusobno.
Jednostavnije bi bilo odlemit taj konektor s ploče i na ploču direktno polemit žice.

Evo baš gledam ove slike...

Znaš šta napravi... uzmi konektore napajanja od (nekoliko) floppy jedinica iz kompjutera, malo ih pobrusi (prema potrebi)  i mislim da će pasat. Kad ih svih uguraš u ovaj konektor na tabli, zalij sve sa plasti-pištoljem i mislim da si na konju.

Možeš čak iskoristit i one male konektore za spajanje PC kućišta sa matičnom pločom.
 
Shepa said:
Preveliki je rizik da će se nešto dirat međusobno.
Jednostavnije bi bilo odlemit taj konektor s ploče i na ploču direktno polemit žice.

Evo baš gledam ove slike...

Znaš šta napravi... uzmi konektore napajanja od (nekoliko) floppy jedinica iz kompjutera, malo ih pobrusi (prema potrebi)  i mislim da će pasat. Kad ih svih uguraš u ovaj konektor na tabli, zalij sve sa plasti-pištoljem i mislim da si na konju.

Možeš čak iskoristit i one male konektore za spajanje PC kućišta sa matičnom pločom.

E ako  nisu premali .. ali odlična ideja... bar da isproba sat
 
Možeš bez problema sa malim konektorima za probu. Ako sve radi sve dobro premaži sa nekim izolatorom (npr deterđent za suđe i nalij plastiku preko tih konektora. Kad se sve osuši pažljivo odvoji za buduće potrebe, zalijepi metalne dijelove konektora ako se odvajaju i imaš konektor. Pipavo i zajebancija je, ali se da napravit..
 
Hvala na savjetima, pokusat cu nesto napraviti pa cu javiti kako je proslo.. U medjuvremenu, ako tko ima jos kakvu ideju (ili slucajno takav konektor viska) nek slobodno napise.
 
Ako ikako možeš, nabavi originalni konektor, jer on ti osigurava da pojedinačni pinovi ne gube kontakt, i u slučaju potrebe možeš ga lagano odštekati sa sata.
 
Evo spajanjem zicu po zicu zakljucio sam da sat radi (ekran, kazaljka, lampice), to je to za sada.. I moj zakljucak na kraju je da tu treba ici originalni konektor i da mi to treba sloziti netko kome je to posao, do tada se vozim bez instrumenata.

p.s. ako nekome treba Koso RX1n, imam jedan za prodaju
 
jesi se pokušao obratiti originalnom dileru tvoje marke vozila ?  :misli:
 
strasilo said:
jesi se pokušao obratiti originalnom dileru tvoje marke vozila ?  :misli:

Sve sto sam do sada trebao sam prvo pitao originalnog dilera moje marke vozila, pa tako i za ovo.. i uvijek bih cuo lose vijesti (cijena) tako da na kraju ostaje ebay ili, manje vjerovatno, nasi oglasnici.
 
e jebiga stari, ako ti je to skupo, onda se igraš izmišljanja tople vode i odeš na prvi auto otpad i sa instalacije nekog auta skineš  oba konektora (muški i ženski) sa po 5-6 cm kabla sa svake strane i lagano spajaš ..... ako ti je to problem, donesi meni i za 50ak € dobiješ sve pospajano ...  (y)
 
strasilo said:
e jebiga stari, ako ti je to skupo, onda se igraš izmišljanja tople vode i odeš na prvi auto otpad i sa instalacije nekog auta skineš  oba konektora (muški i ženski) sa po 5-6 cm kabla sa svake strane i lagano spajaš ..... ako ti je to problem, donesi meni i za 50ak € dobiješ sve pospajano ...  (y)
bogami...skup si....za tu lovu ja mu napravim veliki servis...(bez materijala naravno)... :jesus:
 
ja nudim s materijalom ...  :jesus: :jesus:

oće neće...  :mrgreen:
 
strasilo said:
ja nudim s materijalom ...  :jesus: :jesus:

oće neće...  :mrgreen:
zavisi sta podrazumijevas pod materijalom...(cvarci...sunke...kobasice...kulen...vino...pivo)...onda je cijena skroz ok... :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
ja nudim s materijalom ...  :jesus: :jesus:

oće neće...  :mrgreen:

Ma nisi preskup, ali pokusat cu prvo doci do original dijelova, pa ako to ne ide po nekoj normalnoj cijeni, cujemo se.