izrada rezervara

Status
Not open for further replies.
jolly the roger said:
dakle, koliko je to "teško" za izvest od stakloplastike recimo?

Nevalja curi gorivo nakon nekog vremena , Karbonski s folijom između slojeva već bolje , aluminijski najbolje rješenje . kalup par vrsta čekića i majstor koji zna variti aluminij.
 
jota said:
Nevalja curi gorivo nakon nekog vremena , Karbonski s folijom između slojeva već bolje , aluminijski najbolje rješenje . kalup par vrsta čekića i majstor koji zna variti aluminij.

    ...evo Jolly, a ja ti mogu davati savjete u vezi čekičanja, savijanja peglanja aluminija.
 
bila je neka tema gdje je neki tip sa stranog ofruma radio karbonski za SV650.

Zajebano pun k. pa još toliko, samo za one sa dobrom potkovom znanja i puno volje
 
jednom mi dao grga ovaj link:

http://www.clubchopper.com/forums/showthread.php?t=38128
 
FZR_1000 said:
Mene također ova tema zanima jako, jer se mislim bacit u pothvat neki takav samo od karbona


Evo ti za carbon
http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=145975
 
ok, odustajem od stakloplastike
"That's the one concern with composite/fiberglass tanks, you don't want to go down hard and have it dump five gallons of Nutec on your shiny new leathers next to a sparking titanium metal slider"
 
jolly the roger said:
ok, odustajem od stakloplastike
"That's the one concern with composite/fiberglass tanks, you don't want to go down hard and have it dump five gallons of Nutec on your shiny new leathers next to a sparking titanium metal slider"

U kompozitne materijale spada i karbon, ak ćemo sitničarit. Po meni navedeno nije nikakav razlog da odustaneš od stakloplastike, s tim da umjesto poliesterske smole koristiš epoksidnu.
 
Icek said:
Evo ti za carbon
http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=145975
Haahahaha znam taj link, mislim da sam ga ja tebi ili nekome poslo na forumu prije koji mjesec...svejedno hvala!
 
little bastard said:
U kompozitne materijale spada i karbon, ak ćemo sitničarit. Po meni navedeno nije nikakav razlog da odustaneš od stakloplastike, s tim da umjesto poliesterske smole koristiš epoksidnu.
a cuj, najbolje bi bilo da nadjem nekog s puhalom/injektorom pa da mi napravi iz plastike...samo to košta :mrgreen:
 
jolly the roger said:
a cuj, najbolje bi bilo da nadjem nekog s puhalom/injektorom pa da mi napravi iz plastike...samo to košta :mrgreen:

      ...daj sliku tog rezervoara. Više njihda nešto procijenim, ako ti nije problem.
 
OldBoy said:
      ...daj sliku tog rezervoara. Više njihda nešto procijenim, ako ti nije problem.
prvo ga moram smisliti :mrgreen:
al recimo nešto slično rezervaru od lc4 adventure, tj da mi najviše goriva bude što niže
 
jolly the roger said:
a cuj, najbolje bi bilo da nadjem nekog s puhalom/injektorom pa da mi napravi iz plastike...samo to košta :mrgreen:

nadam se da se šališ  :wink:
 
Jesi razmišljao o tome da kupis neki zamjenski rezervar npr acerbis
 
jolly the roger said:
JESAM, i odustao jer bi tu bilo puno previše pripasavanja. a ovako lijepo napravim po mjeri i mirna bosna

Tu ti ima dosta zajebancije Trebas prvo napravit model Njega isplastificirati običnim poliesterom Model treba pripremiti kao da je spreman za lakiranje Sa njega treba skinuti kalup i onda u kalupu saliti rezervar sa epoksidnom smolom Kalup ti mora biti iz dva djela
 
jolly the roger said:
JESAM, i odustao jer bi tu bilo puno previše pripasavanja. a ovako lijepo napravim po mjeri i mirna bosna

samo kučište oblikuj od Al lima i daj povarit, na njega povarit  pipice, čepove, nosače... => kompletnog ga presvuci i oblikuj u purpen pjeni => obuci u poliester po željenoj formi => armatur kit => za sitne neravnine meki kit => filer => baza => bezbojni => lagano prođi sa vodobrusnim 2000 => ispoliraj => raspali
 
File1_1.jpg


26 litara na WR-ki 8)
 
Status
Not open for further replies.