Mr J
New member
Evo u ovoj temi cu Vam dati postupak dimenzioniranja auspuha za sve 2t masine...
Izrada bi bila iz vise dijelova lima koji bi bili izrezani na mjeru te savijeni tako da im se krajevi dodiruju formirajuci kruznicu, treba ih popikati sa MIG/MAG-om (najbolji nacin zavarivanja takvih limova i najprakticniji) i onda komad po komad popikati i kada se dobije konacna forma onda sve zavariti...
Poslije toga se pricvrsti na cilindar tako da nema nikakvih naprezanja (dakle potrebno ga je drzati) i druga osoba uzme komad lima i vidi od prilike gdje bi bile rupe za nosac, oznaci se, izbuse provrti i zavari...
Dakle na slici imate sve formule i varijable koje su vam potrebne da sami izracunate dimenzije auspuha za svoj serijski, tuning ili portirani cilindar.
Treba se malo poigrati sa pretvaranjem dimenzija...
1inch = 2.54cm
Za sva ostala pitanja mi se slobodno mozete obratiti...
Najbitnija stvar je na kojim okretajima zelite max snagu, kraci difuzor pod vecim kutem daje vecu snagu na visljim okretajima dok duzi difuzor sa manjim kutem daje vise snage na nizim okretajima...
Izrada bi bila iz vise dijelova lima koji bi bili izrezani na mjeru te savijeni tako da im se krajevi dodiruju formirajuci kruznicu, treba ih popikati sa MIG/MAG-om (najbolji nacin zavarivanja takvih limova i najprakticniji) i onda komad po komad popikati i kada se dobije konacna forma onda sve zavariti...
Poslije toga se pricvrsti na cilindar tako da nema nikakvih naprezanja (dakle potrebno ga je drzati) i druga osoba uzme komad lima i vidi od prilike gdje bi bile rupe za nosac, oznaci se, izbuse provrti i zavari...
Dakle na slici imate sve formule i varijable koje su vam potrebne da sami izracunate dimenzije auspuha za svoj serijski, tuning ili portirani cilindar.
Treba se malo poigrati sa pretvaranjem dimenzija...
1inch = 2.54cm
Za sva ostala pitanja mi se slobodno mozete obratiti...
Najbitnija stvar je na kojim okretajima zelite max snagu, kraci difuzor pod vecim kutem daje vecu snagu na visljim okretajima dok duzi difuzor sa manjim kutem daje vise snage na nizim okretajima...