Izvoz Motocikla iz RH u zemlju EU-a

Tornado11

New member
Evo da napišem par riječi o iznosu motocikla (skutera), s kojim sam se uputio u Njemačku i potom odlučio prebaciti pločice tj registrirati ga u Njemačkoj.

Prvo što su me tražili je Prometnu, Knjižicu vozila i COC certifikat. Ne traže račune i sl. kupoprodajne ugovore i sl.

Da zahvalim Yamahi u Zagrebu koja je promptno i odlično svoj dio posla odradila i odmah poslala traženi certifikat.

U njemačkoj su me tražili da napravim TÜv test koji košta oko 45€ i knjižica i prometna sa tablicom je oko 3,70€.

Dok je tablica cijelo bogatstvo 10€  :)

najkuplji je bio okvir 13,00 €.

Test je više nego prestrašno, ali ujedno i dobro. Sve gledaju od kočnica crijeva ulja curenja pločica lampe farove. Čak je budući sam zamijenio prednje crijevo (originalno) za opleteno (što bih svakome savjetovao) malo pogledavao radi atesta. Mjere i na valjcima, uglavnom jaaaako detaljno. I sada nema tehničkog 2 godine. I to je to.

Pozdrav svima forumašima
 
pa samo u ovoj banana republici treba kupoprodajni ugovor ovjeren kod javnog biljeznika za kruh i mlijeko iz Konzuma


ti mater i drzavi...

danke Deutschland
 
Sa adresom sam sada u Njemačkoj, nitko ne pita za ugovore i račune jer je Knjižica vozila i ok. Da kada čovjek vidi kako i koliko je to jednostavno. no i osiguranje za 250 ccm kreće od 44€ :) do 180  za 100 kasko. No može se uzeti recimo i kvartalno kasko za recimo 2 kvartala od od 4-9 mj kada se prevali najveći broj kilometara. 
 
Jesi ti prenio svoj motor u Njemačku ili tuđi? Koliko znam treba ugovor ali to moze bit doslovno napisano i na salveti sa potpisom kupca i prodavača.
 
Tornado11 said:
Sa adresom sam sada u Njemačkoj, nitko ne pita za ugovore i račune jer je Knjižica vozila i ok. Da kada čovjek vidi kako i koliko je to jednostavno. no i osiguranje za 250 ccm kreće od 44€ :) do 180  za 100 kasko. No može se uzeti recimo i kvartalno kasko za recimo 2 kvartala od od 4-9 mj kada se prevali najveći broj kilometara.

ma samo sam pitao jer sam ja u engleskoj i ovdije je isto samo sto jos treba certifikat da se moze vozit na krivoj strani ceste, (zbog prednjeg fara), ali mi je nekako jednostavnije prodat motor u hr i kupit  drugi ovdje.
 
alfa75 said:
Jesi ti prenio svoj motor u Njemačku ili tuđi? Koliko znam treba ugovor ali to moze bit doslovno napisano i na salveti sa potpisom kupca i prodavača.
u njemackoj ti ziher netreba nikakav ugovor...
 
alfa75 said:
znaci nikakav papir izmedu kupca i prodavaca  :misli:  zvuci gotovo nevjerovatno.
u normalnom svijetu zvuči normalno, samo smo se mi nazadni istočnoeuropljani dovinuli kako zaobići i najpažljivije sročenu stavku bilo kojeg propisa...
 
speed attack said:
pa samo u ovoj banana republici treba kupoprodajni ugovor ovjeren kod javnog biljeznika za kruh i mlijeko iz Konzuma


ti mater i drzavi...

danke Deutschland

Ako motor jos nije na tebi. Gore covjek pise da prevodi svoj motor u njemacku. Ovjeren ugovor ti treba samo ako si kupio od privatne osobe i vjeruj, ne samo u Hrvatskoj.
 
pa motor je njegov, njegovo ime je na HR knjižicama, kakav ugovor onda?!?

ugovor ti treba ako uvoziš/unosiš u D, a motor nije na tebe. Onda ti treba, ali netreba niki javni bilježnik i slično
 
joya said:
pa motor je njegov, njegovo ime je na HR knjižicama, kakav ugovor onda?!?

ugovor ti treba ako uvoziš/unosiš u D, a motor nije na tebe. Onda ti treba, ali netreba niki javni bilježnik i slično
i samo u tom slucaju ti treba... ili neki racun, ko za kruh u Konzumu...

kupi u D motor il auto i ide ga na sebe prebaci...
netreba ti ništ,,osim 30min vremena....