Ninja
Well-known member
gastajbarter said:ocito nikad nisi vidio mazdu rx 8 :misli:
i NSU RO80,Mazda RX7..
gastajbarter said:ocito nikad nisi vidio mazdu rx 8 :misli:
gastajbarter said:ocito nikad nisi vidio mazdu rx 8 :misli:
Sve RX mazde su na Wankelu.gastajbarter said:ocito nikad nisi vidio mazdu rx 8 :misli:
mazda garantira 100 000 kmFronius said:Sve RX mazde su na Wankelu.
A jel ko zna koliki je radni vijek motora? Da je tak dobar, bi se koristil malo vise.
Wankelov motor koji je stavljen u prvu Mazdu bio je motor iz NSU-a RO-80 koji je tada u NSU-RO-80 bio konceptom i kvalitetom odličan (NSU je bio pred gašenjem) i Japanci su istu mašinu ubacili u Mazdu i samo promijenili nazovimo ih leptire usisa koji su bili malo nesavršeni pri ispitivanju-njihovom,a znam za NSU-a koji je opalija skoro 400 000 i prodan je prije rata a nije ima kvarova,sad ne mora značiti da su svi bili bez mane ali jednostavno Wankel-mašine ne odgovaraju današnjem režimu proizvodnje a onda kada su ga pokrenuli jednostavno je nastupila slična kriza pa su ugašene velike ikone i auto i moto industrije,neki su se vratili, neki pali u zaborav i danas se zato i razglaba o pojedinim projektima-da li su bili isplativi i da li su bili funkcionalni a sve je stvar kad i u koje vrijeme je koji koncept zaživio :wink:Fronius said:Sve RX mazde su na Wankelu.
A jel ko zna koliki je radni vijek motora? Da je tak dobar, bi se koristil malo vise.
Wankel ko koncept motora nije toliko los, da me ne bi neko krivo shvatil. Ima puno manje komplementarnih gibanja nego klasican motor (sam rotor okrece radilicu, mada to zapravo nije radilica, pa nema klipnjaca, itd.) al nazalost ima nekih djecjih bolesti koje vjerojatno nece nikad bit rijesene. Vjerojatno se ne da nikom ulupavat neku enormnu lovu u razvoj necega kaj postoji u drugoj prokusanoj i pouzdanijoj izvedbi. Mazda to drzi valjda zbog prestiza (isto ko i Ducati desmodromiku).papillon said:Wankelov motor koji je stavljen u prvu Mazdu bio je motor iz NSU-a RO-80 koji je tada u NSU-RO-80 bio konceptom i kvalitetom odličan (NSU je bio pred gašenjem) i Japanci su istu mašinu ubacili u Mazdu i samo promijenili nazovimo ih leptire usisa koji su bili malo nesavršeni pri ispitivanju-njihovom,a znam za NSU-a koji je opalija skoro 400 000 i prodan je prije rata a nije ima kvarova,sad ne mora značiti da su svi bili bez mane ali jednostavno Wankel-mašine ne odgovaraju današnjem režimu proizvodnje a onda kada su ga pokrenuli jednostavno je nastupila slična kriza pa su ugašene velike ikone i auto i moto industrije,neki su se vratili, neki pali u zaborav i danas se zato i razglaba o pojedinim projektima-da li su bili isplativi i da li su bili funkcionalni a sve je stvar kad i u koje vrijeme je koji koncept zaživio :wink:
Cemu usavrsavat Wankel, kad je Otto dotjeran skoro do savrsenstva, duze traje i pouzdaniji je.MOONSHIELD said:a zašto nikome nije u interesu usavršiti tu tehnologiju?? o kojoj se potrošnji ulja govori?? npr na rx8, i kolko goriva to čudo troši??
Fronius said:Cemu usavrsavat Wankel, kad je Otto dotjeran skoro do savrsenstva, duze traje i pouzdaniji je.
RX8 hoce popit i 20l/100km, a ulja litru do 5000 km. Ako izdrzi 120 000 bez generalke (koja je cca 3 000 €), dobro je.
Fronius said:Cemu usavrsavat Wankel, kad je Otto dotjeran skoro do savrsenstva, duze traje i pouzdaniji je.
RX8 hoce popit i 20l/100km, a ulja litru do 5000 km. Ako izdrzi 120 000 bez generalke (koja je cca 3 000 €), dobro je.
Zato sam i napisal do 5 000. Ona koju sam ja popravljal je trosila litru na 500m. Sad je navodno dobro.RC46 said:nije istina za potrosnju ulja :jesus: mom frendu je trosila i 1l na 1500km kad je imala 60 000km i onda ju je prodal
RC46 said:potrosnju ulja :jesus: mom frendu je trosila i 1l na 1500km kad je imala 60 000km i onda ju je prodal