jedan zanimljivi motor (norton 588)

gastajbarter said:
ocito nikad nisi vidio mazdu rx 8 :misli:

Vidio sam,govorim o iskoristivosti i sjajnim prognozama  sredinom prošlog vjeka sveo se na nekoliko automobila danas,imao je strašnih problema u svim svojim pokušajima a to što postoji danas je u tolikoj mjeri samo da se može reći da ima :jesus:
 
gastajbarter said:
ocito nikad nisi vidio mazdu rx 8 :misli:
Sve RX mazde su na Wankelu.
A jel ko zna koliki je radni vijek motora? Da je tak dobar, bi se koristil malo vise.
 
Fronius said:
Sve RX mazde su na Wankelu.
A jel ko zna koliki je radni vijek motora? Da je tak dobar, bi se koristil malo vise.
mazda garantira 100 000 km
 
uz ogromnu potrosnju ulja ima frend rx8 :palacdolje:
 
Da su toliko dobri ne bi se pojavljivali (doduse vani) modeli 2-3 god. stari za 1/3 nabavne cijene  :mrgreen:

Ali bi ga opet volio imati  8)
 
Fronius said:
Sve RX mazde su na Wankelu.
A jel ko zna koliki je radni vijek motora? Da je tak dobar, bi se koristil malo vise.
Wankelov motor koji je stavljen u prvu  Mazdu bio je motor iz NSU-a RO-80 koji je tada u NSU-RO-80 bio konceptom i kvalitetom odličan (NSU je bio pred gašenjem) i Japanci su istu mašinu ubacili u Mazdu i samo promijenili nazovimo ih leptire usisa koji su bili malo nesavršeni pri ispitivanju-njihovom,a znam za NSU-a koji je opalija skoro 400 000 i prodan je prije rata a nije ima kvarova,sad ne mora značiti da su svi bili bez mane ali jednostavno Wankel-mašine ne odgovaraju današnjem režimu proizvodnje a onda kada su ga pokrenuli jednostavno je nastupila slična kriza pa su ugašene velike ikone i auto i moto industrije,neki su se vratili, neki pali u zaborav i danas se zato i razglaba o pojedinim projektima-da li su bili isplativi i da li su bili funkcionalni a sve je stvar kad i u koje vrijeme je koji koncept zaživio  :wink:
 
Prvi rotacini motor san rastavija ( i sastavija)daleke 1975-6 .Dvi komore ,sa Mazde RX 2.Jako zanimljiv u detaljima.Kopije malo usavršene su se montirale na nekoliko vozila.Čak i Mercedes je imao model Wankel sa tri komore.
 
papillon said:
Wankelov motor koji je stavljen u prvu  Mazdu bio je motor iz NSU-a RO-80 koji je tada u NSU-RO-80 bio konceptom i kvalitetom odličan (NSU je bio pred gašenjem) i Japanci su istu mašinu ubacili u Mazdu i samo promijenili nazovimo ih leptire usisa koji su bili malo nesavršeni pri ispitivanju-njihovom,a znam za NSU-a koji je opalija skoro 400 000 i prodan je prije rata a nije ima kvarova,sad ne mora značiti da su svi bili bez mane ali jednostavno Wankel-mašine ne odgovaraju današnjem režimu proizvodnje a onda kada su ga pokrenuli jednostavno je nastupila slična kriza pa su ugašene velike ikone i auto i moto industrije,neki su se vratili, neki pali u zaborav i danas se zato i razglaba o pojedinim projektima-da li su bili isplativi i da li su bili funkcionalni a sve je stvar kad i u koje vrijeme je koji koncept zaživio  :wink:
Wankel ko koncept motora nije toliko los, da me ne bi neko krivo shvatil. Ima puno manje komplementarnih gibanja nego klasican motor (sam rotor okrece radilicu, mada to zapravo nije radilica, pa nema klipnjaca, itd.) al nazalost ima nekih djecjih bolesti koje vjerojatno nece nikad bit rijesene. Vjerojatno se ne da nikom ulupavat neku enormnu lovu u razvoj necega kaj postoji u drugoj prokusanoj i pouzdanijoj izvedbi. Mazda to drzi valjda zbog prestiza (isto ko i Ducati desmodromiku).

Ali da je danas Wankel na mjestu Otto motora, ko zna kak bi to izgledalo. RX8 iz 1.3l vuce nekih 230 KS. Vjerojatno ne bi bilo litrenki :mrgreen:
 
najveca prednos wankela nad otto motorom je upravo ta sto nema rasipanja i gubljenja energije kod otto motora za jedan krug radilice klip mora 2puta stati da bi promjenio smjer gibanja gore pa dolje  :wink:
 
a zašto nikome nije u interesu usavršiti tu tehnologiju?? o kojoj se potrošnji ulja govori?? npr na rx8, i kolko goriva to čudo troši??
 
Pokušavali su mnogo puta,Wankel je bolji samo u teoriji nažalost.
 
MOONSHIELD said:
a zašto nikome nije u interesu usavršiti tu tehnologiju?? o kojoj se potrošnji ulja govori?? npr na rx8, i kolko goriva to čudo troši??
Cemu usavrsavat Wankel, kad je Otto dotjeran skoro do savrsenstva, duze traje i pouzdaniji je.
RX8 hoce popit i 20l/100km, a ulja litru do 5000 km. Ako izdrzi 120 000 bez generalke (koja je cca 3 000 €), dobro je.
 
Fronius said:
Cemu usavrsavat Wankel, kad je Otto dotjeran skoro do savrsenstva, duze traje i pouzdaniji je.
RX8 hoce popit i 20l/100km, a ulja litru do 5000 km. Ako izdrzi 120 000 bez generalke (koja je cca 3 000 €), dobro je.


Žalosno ali istinito  :(, doduše ako ga se pazi može preći i puno više i neimati nikakvih problema, ali onaj tko kupuje takav auto sigurno ga nije kupio da bi išao po kruh i mlijeko 30 - 40 km/h  :wink:
 
cudo od motora
 
Čudo od motora je što bi se tribali sad i avionski zvjezdasti motori iz 2 svjetskog rata primjenjivati u auto-moto industriji ali od takvih  mašina je nastala današnja moderna tehnologija većine  današnjih slavnih marki,od BMW-a do Kawasakija i ostalih,da ne idemo u off ali
svi su rekli što su i mislili  8)
 
Fronius said:
Cemu usavrsavat Wankel, kad je Otto dotjeran skoro do savrsenstva, duze traje i pouzdaniji je.
RX8 hoce popit i 20l/100km, a ulja litru do 5000 km. Ako izdrzi 120 000 bez generalke (koja je cca 3 000 €), dobro je.

nije istina za potrosnju ulja  :jesus: mom frendu je trosila i 1l na 1500km kad je imala 60 000km i onda ju je prodal
 
RC46 said:
nije istina za potrosnju ulja  :jesus: mom frendu je trosila i 1l na 1500km kad je imala 60 000km i onda ju je prodal
Zato sam i napisal do 5 000. Ona koju sam ja popravljal je trosila litru na 500m. Sad je navodno dobro.
 
RC46 said:
potrosnju ulja  :jesus: mom frendu je trosila i 1l na 1500km kad je imala 60 000km i onda ju je prodal

Istina!I mom frendu tako!Prodal sa 40.000km.A papala 16,5 l/100km