Jedno brzinsko, relej zmigavaca...

Tommee

New member
Koi bog?

Sjetih se da nisam montirao relej, a metnuo sam LED zmige... A sutra prije puta moram na tehnicki, a necu proc jer mi zmige divljacki rade  :LOL:

Dakle moj relej ima jebena 3 pina... Naravno serijski na motoru ima 2? Koi k.. da kuda spojim.. Ovaj moj relej novi ima znaci plus, minus i taj treci pin... Jel onda ove dvije zice sa serijskog releja idu na plus i minus, a ova treca negdje na masu, tipa okvir motora ili minus na accu? Jer na netu jedni vele jedno drugi drugo, pa ajte fino vi to meni rečite...

Imate vremena do ujutro kad idem lemit  :mrgreen:

Lastane pomagaj...




Nemojte mi sam govorit da mecem otpornike jer nečem, fala  :LOL:



Evo jos cu i da džejpege metnem, da vidimo to zadnje cudo tehnike, i otkrijemo enigu u njemu  :D


i375916_1.jpeg


i375917_2.jpeg
 
trebalo bi raditi i na dva pina... bar kod mene radi ..  :misli:
 
Ovako rijeseno je..

1. Ne radi na 2 pina.

2. Moraju biti spojena sva 3 pina i to tako da ove oznake gore sa slika, dakle B i L se spajaju isto kao i sto je serijski relej, jerbo serijski relej ima potpuno identicne oznake (sto sam naravno saznao tek nakon sto sam skinuo relej  :mrgreen: )

3. Onaj zadnji pn, dakle masa, ide bilo gdje na ramu gdje se najlakse spojiti, bitno da je goli metal (ja sam svoje uhvatio na onu sajlu za vezati kacigu) ili na minus od akumulataora. Bez toga provjereno, ne radi...



Tak da eto misterija je rijesena  :mrgreen:
 
deny-zg said:
gdje ima za kupiti tih releja?

U trgovinama autidijelova, ili ebay. Cijene se vrte do 50kn, iznad toga je sve dalje preskupo  (y)
 
Ovako to izgleda dakle serijski relej desno, i zamjenski lijevo...

i376232_IMG0721.jpg




I ovaj nered pri testiranju  :mrgreen:

i376233_IMG0722.jpg
 
Tako je.. Rade sada.

JEDAN relej, SVI zmigavci  (y)


I naravno jedno milju puta jeftinije i kvalitetnije rjesenje nego sa otpornicima, jer griju se bezveze gutaju struju, svaki treba ubaciti na svaki zmigavac.. Bespotreban posao i unistavanje instalacija... Ovo je elegantnije i jeftinije...
 
Tommee said:
Ovako rijeseno je..

1. Ne radi na 2 pina.

2. Moraju biti spojena sva 3 pina i to tako da ove oznake gore sa slika, dakle B i L se spajaju isto kao i sto je serijski relej, jerbo serijski relej ima potpuno identicne oznake (sto sam naravno saznao tek nakon sto sam skinuo relej  :mrgreen: )

3. Onaj zadnji pn, dakle masa, ide bilo gdje na ramu gdje se najlakse spojiti, bitno da je goli metal (ja sam svoje uhvatio na onu sajlu za vezati kacigu) ili na minus od akumulataora. Bez toga provjereno, ne radi...



Tak da eto misterija je rijesena  :mrgreen:

Znaci da je ona shema sa linka ok?  :misli:
 
ups, ja se sjebo malo ... kod mene je standardni relej sa tri pina.. a kad stavim sa dva, onda jednostavno tu treću žicu ne uštekam nigdje...

moja greška...
 
strasilo said:
ups, ja se sjebo malo ... kod mene je standardni relej sa tri pina.. a kad stavim sa dva, onda jednostavno tu treću žicu ne uštekam nigdje...

moja greška...

Sve pet dobro je za znati ekipi koja ima broj pinova kao ti a kupi zamjenski relej  (y)
 
flugo said:
Znaci da je ona shema sa linka ok?  :misli:

Je shema je oke fala na tome, al ta shema je i na releju nacrtana... Ugl oznake na serijskom releju su odagnale misteriju...  (y)
 
Tommee said:
Ovako rijeseno je..

1. Ne radi na 2 pina.

2. Moraju biti spojena sva 3 pina i to tako da ove oznake gore sa slika, dakle B i L se spajaju isto kao i sto je serijski relej, jerbo serijski relej ima potpuno identicne oznake (sto sam naravno saznao tek nakon sto sam skinuo relej  :mrgreen: )

3. Onaj zadnji pn, dakle masa, ide bilo gdje na ramu gdje se najlakse spojiti, bitno da je goli metal (ja sam svoje uhvatio na onu sajlu za vezati kacigu) ili na minus od akumulataora. Bez toga provjereno, ne radi...



Tak da eto misterija je rijesena  :mrgreen:
šta konkretno znace B i L u spoju ...?
 
B+ je cesta oznaka kod alternatora na autu za mjesto odakle ide kabel na +pol baterije
 
puno ste mi olaksali posao ,bas sam kupio jucer otpornike ali ovo je definitivno bolja varijanta!  (y)
 
markookram said:
šta konkretno znace B i L u spoju ...?

Kao sto je vickodu rekao, a koliko sam i ja skuzio B je sa +12V, L koliko vidim je signal, a E je masa...
 
kad smo vec na relejima:

na aprili sr50 mi zmigavci cudno rade.. sve lampice su 10w ali lijevi rade normalno, desni rade u tri faze, iskljuceno-slabo-normalno svijetle.  i kad upalim svijetla svi tinjaju osim zadnjeg lijevog.
kad upalim zmigavac, i kad upalim svjetla desni su usporeni ali mjenjaju jacinu svijetla, dok lijevi samo jace svijetle.

relej, masa... nekaj treće..?
 
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
nauka od stavljanja običnog relejića :eek:hne:
šta kad budeš ksenone stavljao.. budeš magisterij napisao :LOL: :LOL:

ps
releji su strujožderi  :jesus:
 
GSX 1402 said:
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
nauka od stavljanja običnog relejića :eek:hne:
šta kad budeš ksenone stavljao.. budeš magisterij napisao :LOL: :LOL:

ps
releji su strujožderi  :jesus:

E a gdje si bio kad se relej stavljao??? Zasto tada nisi pomogao ja sam rekao da ne znam, pitanje si bio procitao a nisi odgovorio? zasto, zato jer pojma nemas...

A i tema je imala brdo pregleda, a niko nista, tu se kao pljuje po teoreticarima sta ti ja znam neke forice, a kad dode neko banalno pitanje iz prakse svi muk.. Kad se resenje pak nade, onda dolaze generali poslje bitke poput tebe  (y) Cestitam..

Nema glupih pitanja, znamo cega ima...