JAVADOS said:imam i ja nešto iz eurorenta, ali ne vrijedi živaca i truda.
bmw m 5 said:posla ima...ali im je radni sat jebenih 245 kuna !!!!!!! Skoro kao u wv-audi koncernu....ludnica.......... alacdolje:
jbg ti sta me nisi pitao za to... mogao je otici kod mog frenda koji je meni na gs-u i hornetu stelao i cisto frge... kostalo bi ga oko 300-400 kn...rhythm said:daj budite ozbiljni.
fakat me zanima, jel to tak normalna norma, ili oni briju.??
ma imamo mi majstora, ali je bila hitna situacija, jer prodaje motor i bla, bla...deny-zg said:jbg ti sta me nisi pitao za to... mogao je otici kod mog frenda koji je meni na gs-u i hornetu stelao i cisto frge... kostalo bi ga oko 300-400 kn...
nemoj se zajebavat. Ako voliš svoj motor i cijeniš svoje zarađene novce, nemoj ih dati njima...bullitt said:Ajde,ajde,bar radi nas koji namjeravamo tamo otići na servis ..
live-for-ride said:nemoj se zajebavat. Ako voliš svoj motor i cijeniš svoje zarađene novce, nemoj ih dati njima...
rhythm said:ma imamo mi majstora, ali je bila hitna situacija, jer prodaje motor i bla, bla...
2 bmw: 4 sata se ima kaj raditi??
bullitt said:A kome da idem :misli:?Garancija je u pitanju ..
live-for-ride said:hehe, a očistio ga tako da je ulio aditiv za gorivo koji košta 35 kn na benzinskoj. Gamad. Istu stvar je napravio i meni, i onda ga pitam "što je to naplatio" pa kaže "paaaaa.....dijagnozu". Ne znam što da kažem...Super mi kad je liku mjenjao rashladnu i kočionu tekučinu na servisu na 1000 km (ili na 6000, mada je isti k)...lopine.
frulex said:Mario kad je na motoru tank tak hrdav da komadi izlaze van onda nikakav aditiv ne pomaze nego moras sve skinut i ocistit. Uz to jos i pokusavas odstopat malo i pipu goriva i onda zbog ne rentabilne cijene novog tanka improvizirat nesto da se covjek odpelja. Pogle malo bolje racun pa ces shvatit zasto ovo pisem