K & N filter

pa oko 180
i ako sa lakocom to nabere to bi trebalo biti ok

zašto to govorim ? zato jer se zna desiti kod no name proizvodjaca da gubi snagu na visokim okretajima ...
 
Dirty said:
aj cekam da se sam javi, sto se remapiranja tice koliko ta zajebancija kosta kod vas u Hrvatskoj

Stavio sam DNA filter, osjetno bolji u nižim okretajima, puno uglađenije i mirnije radi. Prije sam stalno imao problema s akrapovom mapom. Gasio se tj. nije palio od prve. Nakon stavljanja filtera nijednom se više nije dogodilo. Samo napomena, nakon što sam stavio filter i probao motor, gotovo se i nije vidjela razlika ali kad sam maknio onaj "poklopac" usisa to je druga priča..Neki su bušili rupe na tom poklopcu da bi dobili veći protok zraka ali ja nisam morao jer sam s filterom dobio "kit" koji se montira na mjesto gdje je bio poklopac. Ne znam kako je to izvedeno na tvom modelu, ovdje je airbox naprijed jer je rezervar iza..
 
E dovla ajd daj neki link odakle si naručio cijeli kit DNA,je googlam i na službanim stranicama nisam našao da shipaju???

pozzzzz lega!
 
Jana od Virovitice said:
E dovla ajd daj neki link odakle si naručio cijeli kit DNA,je googlam i na službanim stranicama nisam našao da shipaju???

pozzzzz lega!

...možda ti pomogne - Moto Bencony -> http://www.motobencony.com/katalog/rezervni-dijelovi/filteri-zraka/page/4/?sort=

...ja sam tamo uzeo, prije neki dan, samo filter za Duke-a...zvrcni, možda imaju ili mogu riješiti kit... (y)
 
Dirty said:
to mu dodje oko 60 jurica
ne kužim zašto se voziš na mapi za standard ispuh...  :misli: osim što motor ne ide i opasno je potencijalo za agragat poradi previsokih temperatura koje nastaju sagorijevanjem sa viškom kisika... to ubrzava grijanje ali i habanje motora. Koliko je to bitno govori i činjenica da u KTM DMT-u imam 60-tak različitih mapa koje pokrivaju modele sa ubrizgavanjem ( LC 8 i LC 4 690 agregati ) Pa zar nitko kod tebe nema KTM diagnostic tool...?
ako nema, znaš di je Požega... mislim ona u Slavoniji  :mrgreen:
 
mms said:
ne kužim zašto se voziš na mapi za standard ispuh...  :misli: osim što motor ne ide i opasno je potencijalo za agragat poradi previsokih temperatura koje nastaju sagorijevanjem sa viškom kisika... to ubrzava grijanje ali i habanje motora. Koliko je to bitno govori i činjenica da u KTM DMT-u imam 60-tak različitih mapa koje pokrivaju modele sa ubrizgavanjem ( LC 8 i LC 4 690 agregati ) Pa zar nitko kod tebe nema KTM diagnostic tool...?
ako nema, znaš di je Požega... mislim ona u Slavoniji  :mrgreen:
Hvala na ovom odgovoru, ima kod nas diler PROMOTO, cuo sam se njima i u principu sam se dogovorio.Napravio sam tek nekih 100 km, tako da cu vec sa pocetkom sezone da uradim remapiranje ili cu vratiti fabricke auspuhe.
 
deni ti samo remaping i ostavi one zdelance, ne izgledaju loše iako mi se čine preotvoreni... :wink:
 
mms said:
deni ti samo remaping i ostavi one zdelance, ne izgledaju loše iako mi se čine preotvoreni... :wink:
Dobro izgledaju mada se i meni se cini da su preotvoreni, motor grmi bukvalno.U svakom slucaju hvala na savetu.
 
Dirty said:
A nije ni Pozega preko sveta (y)
nije...
pazi situaciju;
14.55 petak kombi natovare za Novi Marof, trke u subotu i nedjelju, zvoni telefon, šefica se javi. Lik sa one strane pita za filter zraka za ZX 10. Imamo naravno... on sav u čudu kaže da u Srbiji nema nitko na lageru i pita do koliko radimo... do 17 kaže Sanja, na to će on, ok stižem, krećem odmah. Pita Sanja odakle je, iz Kragujevca kaže i spusti slušalicu. Mi u 16.30 krenuli, ali dečki ostali raditi i oko 17.10 zovu iz servisa sa pitanjem jel smiju uzeti eure, kao došoovaj iz Kragujevca i nema kuna za gumu... Kakvu pobogu gumu :misli: , pa zadnju šefe kaže dečko iz servisa.... U 16.55 je dečko bi u servisu. Došo sa GSX R 1000 2008 i istopio zadnju gumu putem. Kaže autoput i PUN GAS, jednom točio na nekoj pumpi i još nas pronašao od prve bez lutanja  (y) i morao je i granicu proći, zvuči nevjerovatno, Kragujevac - Požega 2 sata
Svaka čast, ne znam koliko ima kilometara, no dečko se kune da je cijeli autoput sat pokazivao 299...  :shock:  (y) 
 
mms said:
nije...
pazi situaciju;
14.55 petak kombi natovare za Novi Marof, trke u subotu i nedjelju, zvoni telefon, šefica se javi. Lik sa one strane pita za filter zraka za ZX 10. Imamo naravno... on sav u čudu kaže da u Srbiji nema nitko na lageru i pita do koliko radimo... do 17 kaže Sanja, na to će on, ok stižem, krećem odmah. Pita Sanja odakle je, iz Kragujevca kaže i spusti slušalicu. Mi u 16.30 krenuli, ali dečki ostali raditi i oko 17.10 zovu iz servisa sa pitanjem jel smiju uzeti eure, kao došoovaj iz Kragujevca i nema kuna za gumu... Kakvu pobogu gumu :misli: , pa zadnju šefe kaže dečko iz servisa.... U 16.55 je dečko bi u servisu. Došo sa GSX R 1000 2008 i istopio zadnju gumu putem. Kaže autoput i PUN GAS, jednom točio na nekoj pumpi i još nas pronašao od prve bez lutanja  (y) i morao je i granicu proći, zvuči nevjerovatno, Kragujevac - Požega 2 sata
Svaka čast, ne znam koliko ima kilometara, no dečko se kune da je cijeli autoput sat pokazivao 299...  :shock:   (y)   

:shock:
 
mms said:
nije...
pazi situaciju;
14.55 petak kombi natovare za Novi Marof, trke u subotu i nedjelju, zvoni telefon, šefica se javi. Lik sa one strane pita za filter zraka za ZX 10. Imamo naravno... on sav u čudu kaže da u Srbiji nema nitko na lageru i pita do koliko radimo... do 17 kaže Sanja, na to će on, ok stižem, krećem odmah. Pita Sanja odakle je, iz Kragujevca kaže i spusti slušalicu. Mi u 16.30 krenuli, ali dečki ostali raditi i oko 17.10 zovu iz servisa sa pitanjem jel smiju uzeti eure, kao došoovaj iz Kragujevca i nema kuna za gumu... Kakvu pobogu gumu :misli: , pa zadnju šefe kaže dečko iz servisa.... U 16.55 je dečko bi u servisu. Došo sa GSX R 1000 2008 i istopio zadnju gumu putem. Kaže autoput i PUN GAS, jednom točio na nekoj pumpi i još nas pronašao od prve bez lutanja  (y) i morao je i granicu proći, zvuči nevjerovatno, Kragujevac - Požega 2 sata
Svaka čast, ne znam koliko ima kilometara, no dečko se kune da je cijeli autoput sat pokazivao 299...  :shock:   (y)   

:naklon:
 
mms said:
ne kužim zašto se voziš na mapi za standard ispuh...  :misli: osim što motor ne ide i opasno je potencijalo za agragat poradi previsokih temperatura koje nastaju sagorijevanjem sa viškom kisika... to ubrzava grijanje ali i habanje motora.

daj mi recite jel potrebno remapirati motor kod stavljanja samo aupuha??

Inače radi se Wings aupuhu rađenom baš za KTM, te me zanima jel potrebo što drugo osim poštelat karburator???