kako popraviti rezervoar???

tomee said:
čekaj da se speed javi
evo me evo. samo pogledaj kaj hoces i do kolko love da idem i ja cu probat to ubost. a i Tomee veli da je prijevoz rjesen tak da nemas frke.
 
samo ti idi na taj plavi rezervar i onaj vjetrobran ..do nekoh 45-50eura dajem za oboje :cool:

..inace danas sam isao vidjet sta je s yamahom:

dobra vijest je sto rezervar nije supalj

losa je sto je prodrmalo karburator i sad kapa


probao sam ju par puta zakurblat, i iz prve je skoro upalila , a poslije nista

hm
 
na slici mozete vidjeti tocno di kapa..

zvao sam soleta i kaze da kapa na "ispuhu" di obicno baca karburator visak benzina van..

rekao je da ce pogledat, ali ne svidja mi se to..


ko zna kako se to da jednostavno rijesit , jer mi se cini jako nezgodno uopce doci do karburatora
 
...ma to otvoris brusilicom iznutra, istuces na cekice, povaris CO2 ili autogeno i namazes smjeson bas za takve bstvari i mirno!
Izvanka poktas i nema zajebancije sve se rijesi sa 100 kn do bojanja!
 
hrvatin said:
...ma to otvoris brusilicom iznutra, istuces na cekice, povaris CO2 ili autogeno i namazes smjeson bas za takve bstvari i mirno!
Izvanka poktas i nema zajebancije sve se rijesi sa 100 kn do bojanja!
a di je taj meštar šta će ti ispilat rezervar napola, dricat, zavarit, namazat smjeson za bas takve stvari i to sve opet zavarit kako je bilo za 100 kn?!?

daj reci, iden mu odnit auto da mi ga pripremi do lakiranja...

uostalon, nemoš tek tako brusilicon na rezervar :shock: :shock:
unutra postoje i neki lako zapaljivi plinovi koji baš i ne vole velike temperature
 
samo farbanje me poslije dodje minimum jos 100 kuna..


..dobra je vijest da je jutros upalila iz prve bez coka (kad ionako je pun cilindar bio benze :D )
odfurao sam ju mehanicaru, i sad malo prije kad sam stigao.. vidim ne kapa :cool:

nazvat cu ga kasnije, ali izgleda kad je masina povukla da je sve nastimala na svoje mjesto :cool: :cool: :cool: :moli:
 
...pajdo ovo je bija komentar za one sta imaju volje i mota upotrebit mozak i rucice, to da ima plinova (ubit para od goriva) to i nije neki problem rezervar se ispere i ostavi otvoren neko vrime, uzme se tanki brus otvori rupa kolika triba, izdrica na cekice, povari i namaze, smjesu ces nac u svakom ducanu auto opreme samo pitaj limarsku smjesu za varove...
 
O kakvim vi to brusilicama, rupama i čekičima pričate :?: :shock:

Eladio - najbolje je da istočiš benzin, nakon toga u njega umetneš jedan sporogoreći i za par minuta rezervar ti je kao novi (čak i malo veći nego prije. Samo pripazi da ti za vrijeme popravljanja rezervar bude na motoru jer bi se mogla hvatišta pomaknut :mrgreen:
 
hrvatin said:
...pajdo ovo je bija komentar za one sta imaju volje i mota upotrebit mozak i rucice, to da ima plinova (ubit para od goriva) to i nije neki problem rezervar se ispere i ostavi otvoren neko vrime, uzme se tanki brus otvori rupa kolika triba, izdrica na cekice, povari i namaze, smjesu ces nac u svakom ducanu auto opreme samo pitaj limarsku smjesu za varove...

ma iman i ja volje i mozga prckat svojin rucicama, ali, da ti pravo kazen, bilo bi me straj ic pilon na rezervar, znan lika sta je rezervar, dobro od renaulta 4, ispra 2 puta, vitrija ga cili dan, taka ga elektrodon, i zavrsija skupa sa rezervaron isprid garaze. nije mu bilo nista, ali se ja sam bas i ne bi volija sam igrat sa rezervaron...
 
evo ja se oporavljam, i pomalo idem u ponovnu potragu za rezervoarom 8)
 
Lijepo isprazniš rezervar,i onda uliješ unutra vode!
E onda fino uzmeš već pripremljeni T-e komad čelika,i zavariš ga na mjestu udubine.Kad si to napravio,onda fino rukom povlačiš,čupaš,bijesno skačeš...
I kad si to izvukao van,onda lijepo fleksericom odpiliš taj T-e komad i izbrusiš onaj ostatak.Kasnije samo malo pokuckaš čekićem ono sitno šta si izvuko malo previše i daš lakireru da napravi ostatak!