Kako sam izbušio deklo na pežou

uh cijela tema za par rupa na deklu :mrgreen: al aj dobro nisi lose izbusio (y)

nadam se da znas da to ima i posljedica i da ti to nije bilo potrebno?
 
malaguti said:
uh cijela tema za par rupa na deklu :mrgreen: al aj dobro nisi lose izbusio (y)

nadam se da znas da to ima i posljedica i da ti to nije bilo potrebno?
Kad vidim kakvih se sve gluposti piše na nekim temama, onda ovo i nije tako uzaludno. Evo i ti si naveo da ovo povlači neke posljedice pa da pišemo malo o tome.  :D
 
prije svega te rupe na deklu su napravio stvarno vrhunski i za to svaka pohvala,izgleda kao da je tvornicki napravljeno (y)

ALI rupe su prevelike i jako nisko stoje,tako da ce ti unutra pored prasine ulaziti i voda i kamancici u sve zivo...
pravilno izbuseno deklo se busi pri vrhu pa do sredine sa malim svrdlom,cisto da se dobije mali protok zraka,a busi se na pocetku i na kraju dekla i na pocetku i kraju dekla na mjestu na kojem je kvacilo... (y)
 
malaguti said:
prije svega te rupe na deklu su napravio stvarno vrhunski i za to svaka pohvala,izgleda kao da je tvornicki napravljeno (y)

ALI rupe su prevelike i jako nisko stoje,tako da ce ti unutra pored prasine ulaziti i voda i kamancici u sve zivo...
pravilno izbuseno deklo se busi pri vrhu pa do sredine sa malim svrdlom,cisto da se dobije mali protok zraka,a busi se na pocetku i na kraju dekla i na pocetku i kraju dekla na mjestu na kojem je kvacilo... (y)

potpis
 
Ima li to kakvu prakticnu svrhu, osim da ulazi voda i sporkica unutra  :misli:
 
ima kako ne,pravilnim protokom zraka se hladi remen i kvacilo,ali na serijskom skuteru to bas i nije toliko potrebno...
 
malaguti said:
ima kako ne,pravilnim protokom zraka se hladi remen i kvacilo,ali na serijskom skuteru to bas i nije toliko potrebno...

Svaka cast majstoru na "strucno" obavljenom poslu  (y)
Meni se to cini vise stete nego koristi.  :no:
Osim ako se ne radi o nekoj "turbo" nabrijanom Pezou   :skuter:
 
Sad još da je uzeti komad perforiranog lima i lijepo estetski iskrojiti s vanjske ili unutrašnje strane i pričvratiti na dekl.... i prva liga...  (y)
 
strasilo said:
Sad još da je uzeti komad perforiranog lima i lijepo estetski iskrojiti s vanjske ili unutrašnje strane i pričvratiti na dekl.... i prva liga...  (y)
o tome sam i ja razmisljao ali me uvijek bilo strah da se nebi iznutra odvojilo pa sje*** i remen i variomat kvacilo :? bolje izbusiti vislje na deklu manje rupe pa je manja mogucnost da macka uleti unutra :mrgreen:
 
ma pričam o konkretnom primjeru ... sad je već izbušeno kako je... a treba nekako zaštititi ...
 
malaguti said:
prije svega te rupe na deklu su napravio stvarno vrhunski i za to svaka pohvala,izgleda kao da je tvornicki napravljeno (y)

ALI rupe su prevelike i jako nisko stoje,tako da ce ti unutra pored prasine ulaziti i voda i kamancici u sve zivo...
pravilno izbuseno deklo se busi pri vrhu pa do sredine sa malim svrdlom,cisto da se dobije mali protok zraka,a busi se na pocetku i na kraju dekla i na pocetku i kraju dekla na mjestu na kojem je kvacilo... (y)
Ako moram birati između vode/prašine i pregrijavanja remena i ostalih drangulija ispod dekla (kad vozim do Podg.20km pa onda kroz grad na 35C...), onda biram ono prvo. Kamenčiće i smeće nisam do sada primjetio, a ako ga bude, staviti ću kakvu mrežicu unutra. Na ulazu sam ga izbušio tako da optimalno iskoristim krilca na varijatoru, na taj način imam dobar propuh u deklu i kad skut stoji (dobro je za veće uzbrdice i kroz grad). Za sada se ovo pokazalo vrlo funkcionalno, start je konstantno dobar bez obzira kolko ga vozio. A remen se grije, svejedno jeli skut nabrijan ili ne. Ako bude nekih problema, pisati ću i o tome, samo mislim da ćete malo pričekati. (y)
 
malaguti said:
vjeruj mi sve se manje grije na serijskom skuteru :wink:
vjerujem ti, ali se ipak grije, posebno kad je sve zatvoreno. Vidim da nisu baš pozitivne ocjene ovog bušenja, ali vidjet ćemo, vrijeme će pokazati svoje. Kad mi remen ili što drugo otkaže, javiti ću se, da vidimo koliko stvarno ima uticaja ovakvo hlađenje kao i uticaj vode i prašine.
Ako nekog interesuje mogu napisati i kako sam doma ispravio vilicu (od skuta).Slike na žalost nemam. :mrgreen:
 
koji sve AC skuteri imaju hladjenje prjenosa?!  osim mog do sad nisam bas vidio takva rjesenja pogotovo na kinezima i sl. skuterima.. 
 
eeee ja na mom osjetim ogromnu razliku u trajnosti remena pa cak i rolina, plus sta nema vise onih rupa u prijenosu kad se u ljetnim zegama zagrije, pogotovo ako imas jos nekog sa sobom, na starom prijenosu mi se osjetilo uzbrdo izmedju 60 i 70, ako ne predje 65 onda moram pilit, a ako predje ide do svojih standardnih 85.... a sa ovim duzim prijenosom, plus sa tim ruznim ( u mom slucaju, prijasnji vlasnik je zajebo stvar, plus sta sam ga ja malo ¨sredio¨  :mrgreen: ) rupcagama nema apsloutno nikakvih rupa....

i da znam da svima to zvuci malo mulacki pretjerano, ali provjereno je vise puta sa uricama od razno-raznih motora i auta, taj rox je jako dobro poznat u mom krugu, cak bi rekao legenda  :LOL:  :jesus:
 
a normalno kad se remen zagrije da skuter ide sporije i da mu je dobro doslo hladenje isto tako se kvacilo pregrije u voznji stani/kreni,upravo zbog toga se busi deklo ako nema tvornicki otvor za zrak,ali treba paziti kad se busi,dovoljno je par mali rupica na pocetki i kraju dekla i na pocetku i kraju gdje je kvacilo (y)
 
malaguti said:
a normalno kad se remen zagrije da skuter ide sporije i da mu je dobro doslo hladenje isto tako se kvacilo pregrije u voznji stani/kreni,upravo zbog toga se busi deklo ako nema tvornicki otvor za zrak,ali treba paziti kad se busi,dovoljno je par mali rupica na pocetki i kraju dekla i na pocetku i kraju gdje je kvacilo (y)

naravno ali bitno je i di su rupe, recimo prijasnji vlasnik je izbusio visoko rupe kod ventilatora sa prednje strane, tj. recimo u visini krilaca, sto je krivo. Tek kad sam to zatvorio i izbusio rupe vise prema osi radilice se tek osjetila razlika, naravno isto tako mora imati izbuseno sa zadnje strane radi izmjene zraka, tj. ventilacije....
 
pa da,napisao sam na pocetku i na kraju tako da ima protok zraka...