kako se ustvari vozi motor

Status
Not open for further replies.

RC46

New member
eto potaknut nesrečama pogotovo ovom na plominki odlučio sam otvoriti ovu temu da bi prenio bar dio znanja o tehnici vožnje motocikla prijateljima bikerima i svima ostalima koji su spremni nešto naučiti ,a u svrhu naše i vaše sigurnosti na cesti ,
pa da pojasnim ja sam inače jedan od 3 licencirana trenera sigurne vožnje ,napredne vožnje i trener za stazu u HR. posjedujem tu licencu koja je izdana u eu ,tj. u njemačkoj a vrijedi u cijelom svijetu,da ne duljimo s tim obučen sam od strane najboljeg trenera u de. koji trenira de.policiju i obučava ljude za to diljem svijeta preko 20g........ 
 
pa evo u onoj temi je netko več napomenu neke stvari bitne za vožnju cestom ,kao što su trial stop ,lenk impuls,kočenje u zavoju ,pogled,položaj tjela, gume ,...... tu čemo to pojasnit dio po dio kak i zašto baš tako ,pošto svi več vozite motore ,nebi se htio zadržavati na nekim sitnicama bitnim za početak pa bi prešao na prvu bitniju stvar a to je pogled ,dali znamo kuda treba gledati dok vozimo motor  :misli:
 
kud gledas tamo ides  :mrgreen:

osim ak se jebacki ne prisilis da pogledas u zavoj a kasnije udjes u njega  :afro: :021:
 
istina kuda gledaš tamo ideš ,zato nemožeš gledati 6m ispred motora jer u principu ne vidiš ništa ,jedna vježbica ,dok gledaš u ekran kompa dali vidiš što je iznad ekrana a da ne podigneš pogled  :misli: a onda podigni pogled iznad ekrana i vidjet češ da tada vidiš i iznad i ekran ,znači pogled treba biti usmjeren daleko naprijed ,a u zavoju uvijek treba gledati tamo kuda želiš izači iz tog zavoja ,znači na samom ulasku gledaš točku u kojoj češ izači iz zavoja
 
zanimljivo,
pratim

:021:
 
naravno pogled i sve čega čemo se u temi dotaknuti treba vježbati vidjet čete da je u stvari tak ,ima ona fora s zavojem kraj zavoja livada i na njoj jedno jedino drvo ,tko god izleti iz zavoja odleti u to drvo ,baš zato jer je pogled bio fokusiran na to drvo i SAM NE U DRVO ,SAMO NE U DRVO i to je omelo mozag da prosudi kamo i kako proči pored tog drveta ,a kao što je crunk rekao ideš baš tamo kuda gledaš
 
Istina, sto ti je blize pogled imas manje vremena za reakciju i obratno  (y)

Ali treba takodjer vjezbati periferni vid... bas zbog 2 step-a ulaska u zavoj... odredis tocku gdje zelis poceti skretati i svjesno pogledas u zavoj. Kada perifernim vidom uocis da si u toj tocki pocnes skretati i dalje gledajuci tamo gdje zelis ici a ne tamo gdje treba poceti skretati..
Treba malo navike ali je odlicna stvar i jedna od najcescih pogreski koje ljudi rade  (y)

Jebiga tu je zid/kraj asfalta i u glavi priblizavanje toj zoni ujedno je i napustanje "ugodne" zone iliti one u kojoj se osjecas sigurno... pa ljudi prerano pocnu skretati i na izlasku iz zavoja im ponestaje ceste jer imaju totalno krivu putanju


Mene vise zanimaju malo naprednije vjezbe i tehnike kao sto brze obaranje/rusenje motora itd itd... ali necemo o tome sada bilo bi lijepo kad bi tema bar ovih prvih par stranica bila o osnovama  (y)
 
Ti da si pravi, organizira bi nam jedan ili dva đabaluka treninga sigurne vožnje, a ne trošit tipkovnicu odi di te pola ljudi neće je*at 2%, jer su po defaultu popili svu pamet svita.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Jako velika vecina ovih stvari se vjezba svaki dan u svakoj voznji... dovoljno je se samo sjetiti u voznji pa isprobavati  (y)
 
Shepa said:
Ti da si pravi, organizira bi nam jedan ili dva đabaluka treninga sigurne vožnje, a ne trošit tipkovnicu odi di te pola ljudi neće je*at 2%, jer su po defaultu popili svu pamet svita.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nesmijem vezan sam ugovorom  :palacdolje: ali još malo  :mrgreen:
 
Naj sigurnija škola sigurne vožnje je voziti se za nekim ko ima pun k...c km,a znaš da vozi cijeli život bez incidenata tj. voziti se u svojim neprecjenjivačkim mogućnostima i naravno sukladno s prometom oko vas,a najveći dio nas voli odvrnuti ručicu gasa. Samo treba biti dovoljno pametan i iskusan da procijeniš kada ti to mogućnosti na cesti dopuštaju.
 
eto drago mi je da sudjelujete i pratite temu ,crunk govori sve ispravno ali moraš znati da nismo svi na istoj razini pa bi nekome možda bilo previše točaka kud mora gledati u zavoju i prije ,ja to pokušavam pojednostavniti koliko se da,i još jedna bitna stvar za pogled u zavoju ,nije svaki zavoj na cesti pregledan pa se ne vidi di češ izači van iz njega ,ali bitno je da se uvijek gleda kuda želiš iči pa gledaš kranju točku svoje zamisljene putanje dok ne uspiješ vidjeti izlaz iz zavoja , normalno da kako se pomičeš potorom tako i pogled ide naprijed ne gledaš cijeli zavoj tu jednu točku tj. poslije polovice zavoja več gledaš što se dešava dalje po cesti taj zavoj si prošao
 
BIKERZZR1400 said:
Naj sigurnija škola sigurne vožnje je voziti se za nekim ko ima pun k...c km,a znaš da vozi cijeli život bez incidenata tj. voziti se u svojim neprecjenjivačkim mogućnostima i naravno sukladno s prometom oko vas,a najveći dio nas voli odvrnuti ručicu gasa. Samo treba biti dovoljno pametan i iskusan da procijeniš kada ti to mogućnosti na cesti dopuštaju.
a ako se on neide vozit neideš niti ti ,ili hočeš s curom za vikend do mora na vikendicu pa češ zvat i toga nekoga sa sobom  :misli:
 
RC46 said:
naravno pogled i sve čega čemo se u temi dotaknuti treba vježbati vidjet čete da je u stvari tak ,ima ona fora s zavojem kraj zavoja livada i na njoj jedno jedino drvo ,tko god izleti iz zavoja odleti u to drvo ,baš zato jer je pogled bio fokusiran na to drvo i SAM NE U DRVO ,SAMO NE U DRVO i to je omelo mozag da prosudi kamo i kako proči pored tog drveta ,a kao što je crunk rekao ideš baš tamo kuda gledaš
(y)
često kad na cesti vidiš oštećenje (kamen ili sl.) i kad gledaš u njega kako da ga izbjegneš, redovito ga pogodiš.
 
cRuNk said:
kud gledas tamo ides  :mrgreen:

osim ak se jebacki ne prisilis da pogledas u zavoj a kasnije udjes u njega  :afro: :021:

Zato na cesti sirokoj 6 m "moras" preci preko kamencica  :wink:


Vidim thule bio brzi  :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.