KAKVA SU VAM ISKUSTVA???

jojovz

New member
Citajuci malo SLO forume, kod njih nastal frka zbog auspuha, naravno onih bez homologacije. Ako mjenjaju auspuh moraju ga imat upisan u homologacijski karton i tu nastaje problem. Npr,Wings nemozes upisat,neke Akrapovice itd. A policija im za ovu godinu najavljuje strog rezim sta se toga tice. E sad me interesira kakva su vasa iskustva sa SLO policijom prilikom prelaska granice, il dal su vas kad zaustavili radi preglasnog auspuha i kakve su bile posljedice?
Jebes ti taj EU!
 
Jebeš EU zbog glupog auspuha? nhf prijatelju, ali ta ti baš nije a mjestu... :?
 
Znam da je svojevremeno kod nas bilo govora da se neće moć registrirat auto koje nema atestirane auspuhe. Ovi homemade lonci ne bi dolazili u obzir.
 
Jojovz, ubaci ključne riječi i pretraži malo po forumu.
Već je puno o tome bilo riječi (iako kad je taj topic bio aktualan moglo se preko grane skoro s čim hoćeš).
 
Al pitam se ja sto ce kod nas biti kad pocne policija iskljucivat zbog preglasnog i nehomologiranog spuha. A EU sam spomenuo zbog toga jer je ocito da cim su usli SLo u EU pocela su im takva sranja!! Pitam se kolko ljudi kod nas vozi homologirane auspuhe za cest. uporabu???
 
Pa po zakonu kod nas i prije si morao imati homologirane auspuhe, samo je stvar u tome jer te policija nikad ništa nije pitala, jedino kod tehničkog pregleda prije registracije mogo si imati problema, a i to ne uvjek; sada se je jedino promjenilo to što če taj zakon počet strože izvajat.
 
Znaci sve one firme koje proizvode auspuhe u garazi mogu stavit kljuc u bravu?! Lastovcic, Shacal, itd...? :shock:
 
Trebat će svi obavit homologacijski pregled, a što se tiće vremena prije dolaska EU, može se za svaki spuh napravit dB killer, da sad puno ne objašnjavam pogledajte liniju SP na www.akrapovic......., odvijete vijak i imate racing ispuh , i obratno
 
Ne, svi takvi mogu iči radit A testove i pridobiti homologaciju :D
 
Samo zamisli koliko je skup postupak i koliko ce to poskupiti sve. I nece vise biti:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Dobro!

nego:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Nema. Imam za Golf SDI i Fiat Pandu. Pa ti biraj.

:neznam:
 
dajte mi reciti.. koliko se ja sjecam nekih polemika, ukoliko je vozilo registrirano kao tehnicki ispravno, onda mozes prelaziti u druge drzave neovisno i njihovim ogranicenjima...
primjer...
meni je land rover registriran i ima bull bar napred... i kao takav mogu uci u eu.. njemacku.. dok je u isto vreme u njemocakoj zakon da terenci nesmiju imati bull bar radi zastite (sporih) pjesaka, mislim da je ista logika sa izduvima... ako prodje kod nas na tehnickom onda je to to..
 
U starijim raspravama je bilo rijeci da te skinu odmah na slovensko granici ako imas viska decibela.

Freshman ima tu vise iskustva, valjda ce vidjeti temu...
 
GussRadWixer said:
Samo zamisli koliko je skup postupak i koliko ce to poskupiti sve. I nece vise biti:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Dobro!

nego:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Nema. Imam za Golf SDI i Fiat Pandu. Pa ti biraj.

:neznam:

Kod Akrapoviča neki modeli Street legal koštaju manje nego Race variante!! Pa sad gruntaj kako i zašto.
 
bLuZoNdEr said:
GussRadWixer said:
Samo zamisli koliko je skup postupak i koliko ce to poskupiti sve. I nece vise biti:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Dobro!

nego:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Nema. Imam za Golf SDI i Fiat Pandu. Pa ti biraj.

:neznam:

Kod Akrapoviča neki modeli Street legal koštaju manje nego Race variante!! Pa sad gruntaj kako i zašto.
Pazi ovako. Imao sam taj problem s auspuhom napravljenim kod Lastovcica i tehnickim u Njemackoj.

Kaze mi tip na tehnickom:
- Ovaj auspuh si sam napravio!
- Nisam, majstor je!
- Kakav majstor?
- Majstor koji radi auspuhe, napravio ga je prema nacrtima i specifikacijama za taj model.
- A gdje je oznaka proizvodjaca, modela, i homologacijska oznaka.
- Nema.
- Bez toga nema prolaska na tehnickom! Nabav oznaku za auspuh (naljepnicu, plocicu ili utisnuti broj), pa mozemo dalje razgovarat.
- A sto onda bude?
- Onda ti treba Allgemeinebetriebserlaubnis za taj auspuh i taj auto.
- Kaj je to?
- Uporabna dozvola.
- Di i kak se to dobije?
- Odes u Köln da ti pogledaju auspuh i zakljuce da ne predstavlja opasnot od pozara, poplave, potresa i ostalih elementarnih nepogoda za tvoj auto. Onda ti izmjere buku auta u stajanju, a zatim i u kretanju na specijalnoj pisti pokrivenoj ISO 243487 (broj sam izmislio) asfaltom. Ako buka ne prelazi razinu izmjerenu originalnim auspuhom (koja uzgred pise u prometnoj dozvoli) onda imas atest. Cijeli cirkus kosta nekih 1200 maraka.

Originalni auspuh kosta 700 maraka, najjeftiniji OEM 180 s montazom. Zakljucak, Lastovcic u smece i u Pitstop po novi auspuh, ovaj put s brojem, uporabnom dozvolom i 2 godine garancije umjesto 5 koliko mi je dao Lastovcic. :evil:

Pa ti vidi koliko ce majstora za auspuhe prolaziti kroz sve ovo za svaki model auta/motora na trzistu, a onda garantirati da mogu proizvesti dva ista auspuha, registrirati tip, itd., itd. Papirologija ce ih ubiti. A trebat ce im i novaca. :wink:
 
bedomedo said:
dajte mi reciti.. koliko se ja sjecam nekih polemika, ukoliko je vozilo registrirano kao tehnicki ispravno, onda mozes prelaziti u druge drzave neovisno i njihovim ogranicenjima...
primjer...
meni je land rover registriran i ima bull bar napred... i kao takav mogu uci u eu.. njemacku.. dok je u isto vreme u njemocakoj zakon da terenci nesmiju imati bull bar radi zastite (sporih) pjesaka, mislim da je ista logika sa izduvima... ako prodje kod nas na tehnickom onda je to to..
Mene nisu pustili sa kombijem u SLo jer nema regulator za spuštanje svitala...ne može sine...lipo se vrati odakle si doša bez obzira na moje cijukanje...isto ti je sa auspuhom...ako mu žena nije dala nema preko grane(naravno oni bez db kilera)...kacige isto...nemoreš svašta stavit na glavu...ma EU je shit
 
Shogun je u pravu. Tvoje bi vozilo trebalo biti usklađeno sa zakonima države po kojoj se voziš - u principu.
Evo banalnog primjera:
Ulazim prije dosta godina autom u Slovačku i murjak na granici pita me gdje su mi one odvratne zavjesice za blato (ne znam kak se to stručno kaže) i da bez toga nemre dalje. A sreća da sam imao potvrdu da je u auto u Slovačkoj pokušano provaliti (btw. maknuli su samo ratkape) pa sam im reko da su i te zavjesice ukrali prilikom krađe.

Coming back to mufflers, do sada nije bilo nekih posebnih problema niti kod nas a ni kod najbližih susjeda, a da li će biti - vidjet ćemo.

Iako moj wings posjeduje db killer (zlu netrebalo), mislim da ni on ne spašava ako, kao što je rečeno, top nema homologacijsku oznaku.
Obično se vani takvi topovi reklamiraju kao "street legal".