bLuZoNdEr said:
GussRadWixer said:
Samo zamisli koliko je skup postupak i koliko ce to poskupiti sve. I nece vise biti:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Dobro!
nego:
- Daj mi sfrci auspuh za moj Golf GNI-XL satelit 600!
- Nema. Imam za Golf SDI i Fiat Pandu. Pa ti biraj.
:neznam:
Kod Akrapoviča neki modeli Street legal kotaju manje nego Race variante!! Pa sad gruntaj kako i zato.
Pazi ovako. Imao sam taj problem s auspuhom napravljenim kod Lastovcica i tehnickim u Njemackoj.
Kaze mi tip na tehnickom:
- Ovaj auspuh si sam napravio!
- Nisam, majstor je!
- Kakav majstor?
- Majstor koji radi auspuhe, napravio ga je prema nacrtima i specifikacijama za taj model.
- A gdje je oznaka proizvodjaca, modela, i homologacijska oznaka.
- Nema.
- Bez toga nema prolaska na tehnickom! Nabav oznaku za auspuh (naljepnicu, plocicu ili utisnuti broj), pa mozemo dalje razgovarat.
- A sto onda bude?
- Onda ti treba Allgemeinebetriebserlaubnis za taj auspuh i taj auto.
- Kaj je to?
- Uporabna dozvola.
- Di i kak se to dobije?
- Odes u Köln da ti pogledaju auspuh i zakljuce da ne predstavlja opasnot od pozara, poplave, potresa i ostalih elementarnih nepogoda za tvoj auto. Onda ti izmjere buku auta u stajanju, a zatim i u kretanju na specijalnoj pisti pokrivenoj ISO 243487 (broj sam izmislio) asfaltom. Ako buka ne prelazi razinu izmjerenu originalnim auspuhom (koja uzgred pise u prometnoj dozvoli) onda imas atest. Cijeli cirkus kosta nekih 1200 maraka.
Originalni auspuh kosta 700 maraka, najjeftiniji OEM 180 s montazom. Zakljucak, Lastovcic u smece i u Pitstop po novi auspuh, ovaj put s brojem, uporabnom dozvolom i 2 godine garancije umjesto 5 koliko mi je dao Lastovcic. :evil:
Pa ti vidi koliko ce majstora za auspuhe prolaziti kroz sve ovo za svaki model auta/motora na trzistu, a onda garantirati da mogu proizvesti dva ista auspuha, registrirati tip, itd., itd. Papirologija ce ih ubiti. A trebat ce im i novaca. :wink: