Kao generalna na RS250

Saxo

New member
Ma evo muci me par stvari pa reko ajd da pitam;
jel potrebno da se otvara masina pre 16000km, i na 16k jel dovoljna zamjena klipa i karika (kao sto kaze manual)ili treba da se uradi malo vise(lezajevi na radilici, cilindar...)?
Klipove nadjes za djabe ali je 2 cilindra i nova radilica origigi dodju zajedno 8000 kn :cry: , bolesno skupo. A sta je sa tim brusenjem cilindra, i na kolko hiljada je ipak potrebno mjenjat radilicu?
A jebiga i ja pitam svasta :oops: . Pa ajde trkaci pokazite se :D
 
Ja ti kažem da zajebeš manual! Ak motor ide i ne gubi snagu, nemoj ništ mjenjat! A kad otvoriš mašinu vidjet ćeš što treba mjenjat tj. vidjet ćeš oštečenja, a normalno ako radilica "nabija" i "kominja" stavit ćeš ležaje! 8)
 
niksa said:
koliko ja znam u pravu si, bas sam o toj temi pricao sa serviserima iz aprilije, koji su mi ujedno i dobri prijatelji.

Na 16-20 treba mjenjat klipove i prstene.

jel misliš na servisere u ST-u?ako da, kojeg???
neću još o imenima al poslovnost=0, a ne govorim o Mayeru(Tridentu).čoviku svaka čast.
uostalom jel normalno da za apriliju 125 6 godina staru govore da je to smeće i da nema dijelova, pa da moram zvat ing-kart i naručivat sajlu ventila. uostalom za 250 uopće nemaju dijelova, nit znaju kad će ih imat, nit znaju što o 250-ci jersu je prodali samo 1.ovo citiram.
pas mater!
 
niksa-ljepo receno.
ja kazem da u servisnoj knjizici pise da se karike mjenjaju svakih 6 000, klipovi svakih 12 000 a cilindri svakih 16 000 kn (ljepo pise u knjizici: "modeli: RX125, RS125, RS250)
ako nezna servisna knjizica, tko zna?
imajte na umu da su to brojke kako bi i servis nesto zaradio i kako bi motor uvijek isao onako kako je isao poslje 1600 km razrade.
 
2 nike:
OK, nemoj me samo krivo shvatit, jer ovo nije bilo upućeno tebi.
u servisnoj kaže(za 98.godinu):
na 8000km provjera, čišćenje i po potrebi zamjena
na 16000km zamjena
-------------------------------------------------------------
ovo se odnosi na pistons&linings
pistons su znači klipovi, a mislim da su linings u direktnom prijevodu košulje, košuljice. pri tom se valjda misli na cilindre.
dal se mogu mijenjat samo košuljice ne znam, al ako ne mogu onda se mijenjaju cilindri, a uvijek ostaje nikasiliranje.
inače, koliko znam RS-ovi imaju nikasilirane cilindre(koliko sam upućen, ako sam krivo napisa isprika), što cilindre čini otporne na trošenje(po literaturi), pri tom ne mislim na pucanje prstena.
klip=422kn, cilindar=2166kn, radilica=3788;
 
Saxo said:
Ma evo muci me par stvari pa reko ajd da pitam;
jel potrebno da se otvara masina pre 16000km, i na 16k jel dovoljna zamjena klipa i karika (kao sto kaze manual)ili treba da se uradi malo vise(lezajevi na radilici, cilindar...)?
Klipove nadjes za djabe ali je 2 cilindra i nova radilica origigi dodju zajedno 8000 kn :cry: , bolesno skupo. A sta je sa tim brusenjem cilindra, i na kolko hiljada je ipak potrebno mjenjat radilicu?
A jebiga i ja pitam svasta :oops: . Pa ajde trkaci pokazite se :D



Tako ti je to kad voziš apriliu! :oops: :mrgreen:
 
rega_st said:
2 nike:
OK, nemoj me samo krivo shvatit, jer ovo nije bilo upućeno tebi.
u servisnoj kaže(za 98.godinu):
na 8000km provjera, čišćenje i po potrebi zamjena
na 16000km zamjena
-------------------------------------------------------------
ovo se odnosi na pistons&linings
pistons su znači klipovi, a mislim da su linings u direktnom prijevodu košulje, košuljice. pri tom se valjda misli na cilindre.
dal se mogu mijenjat samo košuljice ne znam, al ako ne mogu onda se mijenjaju cilindri, a uvijek ostaje nikasiliranje.
inače, koliko znam RS-ovi imaju nikasilirane cilindre(koliko sam upućen, ako sam krivo napisa isprika), što cilindre čini otporne na trošenje(po literaturi), pri tom ne mislim na pucanje prstena.
klip=422kn, cilindar=2166kn, radilica=3788;

mislim da ti cijene bas i nisu tocne, klip malo bolji kosta preko 800kn ima ih do 1200kn, a cilindar je oko 4,5k kuna bar mi je tako serviser rekao kad sam trazio za svog rska
 
nazvao ing-kart i tako rekli, uostalom to mi reklo i u zastupništvu u ST-u.sigurno onda govore o originalnim dijelovima.
no hard feelinings, al možda ti je serviser iša uvalit brokvu iliti ga čavao!
 
rega_st said:
2 nike:
OK, nemoj me samo krivo shvatit, jer ovo nije bilo upućeno tebi.
u servisnoj kaže(za 98.godinu):
na 8000km provjera, čišćenje i po potrebi zamjena
na 16000km zamjena
-------------------------------------------------------------
ovo se odnosi na pistons&linings
pistons su znači klipovi, a mislim da su linings u direktnom prijevodu košulje, košuljice. pri tom se valjda misli na cilindre.
dal se mogu mijenjat samo košuljice ne znam, al ako ne mogu onda se mijenjaju cilindri, a uvijek ostaje nikasiliranje.
inače, koliko znam RS-ovi imaju nikasilirane cilindre(koliko sam upućen, ako sam krivo napisa isprika), što cilindre čini otporne na trošenje(po literaturi), pri tom ne mislim na pucanje prstena.
klip=422kn, cilindar=2166kn, radilica=3788;

Sve sta si rekao stoji 100%, provjereno! Cijene? Ja sam isto pitao za cijene i vise manje su iste +/- 10kn.
Ono sta neko kaze da se dijelovi ne mogu nabaviti to je zato sto je kolko znam propao Ing-kart (ili tako nesto) pa dok ne nadju novog zastupnika...
Uvijek se mozes zaletiti do Trsta pa tamo narucis :)
Shokrefumi said:
ja kazem da u servisnoj knjizici pise da se karike mjenjaju svakih 6 000, klipovi svakih 12 000 a cilindri svakih 16 000 kn (ljepo pise u knjizici: "modeli: RX125, RS125, RS250)
imajte na umu da su to brojke kako bi i servis nesto zaradio
Upravo tako, da bi servis nesto zaradio! :cry: Ovo sto kazes mozda vrijedi za masine koje sluze iskljucivo za ganjanje po stazi. :|