lega na takvom motoru sta god da stavis mora da gRRmi a sta da ja radim sa mojim (jedino da skinem sve i vozim bez grana)speed attack said:
pise ti gore rekao sam o kojem je motoru rijec! er5!demza said:sta ti vozis ono?
svaki dan dok ima za gorivodemza said:Svaki Dan? :misli:
zvuci kao kinez :neznam:
Saki said:svaki dan dok ima za gorivo
demza said:hehe
hajde stavi taj ER5 u profil..
objasnjenje gorivo-zrak i ovo sto te zanima imas u temi o power commanderu detaljno objasnjeno
to ti sve drži vodu kao kad je netko rekao da mu je meštar savjetovao da na karburatorima zrakove otvori na 3 kruga jer je standardno za dosta motoraTurbo said:Ja isto imam istu dilemu u vezi štelanja frgića.. Stavio mi Saša Shacala pa kaže da za njega na ER-5-ici nije prijeko potrebno štelanje. Ali ako baš hoću neke "vrhunske rezultate" , veli da zamijenim diznu.. Svi ste naravno pozvani da podijelite svoje mišljenje o tome.. 8) Btw, kad bih i htio štelati delati, koga bi mi preporučali?
koji forum??? jel ima koji domaci a ne strani????STobulj said:to ti sve drži vodu kao kad je netko rekao da mu je meštar savjetovao da na karburatorima zrakove otvori na 3 kruga jer je standardno za dosta motora
Sve to radi i funkcionira (razlog zbog kojeg ima dosta "kucnih" majstora a od opreme samo gedore) ali zbog 300kn zasto motor ne dovesti u optimum
Najvise vremena oduzme skidanje rezervara itd....dok samo štelovanje 5 min
PS. moje savjet ti je da nađes forum koji je bas za tvoj motor i vidis savjete u svezi širine dizni ili ostaviš originale, ako promjeniš dizne poslije treba opet štelovati tj bilo bi pametno