Karburatori- Topovi=????

Saki said:
pa tako sam i ja mislio isto ka i ti bi napravio, jer sam cuo da se ne mora nista štelati karburatori, i da se nece nista desiti!
a sto se tice zvuka ja bi voleo naci top sa kojim bi se najace mogo dobiti zvuk jer ipak je ovo slabiji motor i jos dva cilindra su!  :D





gRRmi :mrgreen:
 
speed attack said:
lega na takvom motoru sta god da stavis mora da gRRmi a sta da ja radim sa mojim (jedino da skinem sve i vozim bez grana)  (y)
 
ja mozda necu ni kupovati nikakav top nego cu ga sa frendom napraviti, on je sebi pravio na svom i mogu reci da su izgledali jako dobro a i culi su se ko vrag nisam mogao voziti iza njega duze od pola sata, pa cu i ja kupiti inox cijevi i variti i samo malo staklene vune strpam i gotovo! ako njegovom motoru nije bilo nista a ni karburatore nije štelao necu ni ja pa cu bas probati! pa nek bude skroz otvoren pa cu videti koliko ce biti razlike serijski vs rucni rad= ko zna kak ce ispasti!  (y) kako god mora se bar nesto cuti bolje od serijskog  (y) (y)
 
demza said:
sta ti vozis ono?
pise ti gore rekao sam o kojem je motoru rijec! er5!
 
demza said:
Svaki Dan? :misli:

zvuci kao kinez :neznam:
svaki dan dok ima za gorivo  (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
 
Saki said:
svaki dan dok ima za gorivo  (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

hehe :LOL: (y)

hajde stavi taj ER5 u profil..

objasnjenje gorivo-zrak i ovo sto te zanima imas u temi o power commanderu detaljno objasnjeno
 
demza said:
hehe :LOL: (y)

hajde stavi taj ER5 u profil..

objasnjenje gorivo-zrak i ovo sto te zanima imas u temi o power commanderu detaljno objasnjeno

bremza, ne spominji ER-5 i Power commander zajedno :mrgreen:

to je vec extreme tuning
 
Ja isto imam istu dilemu u vezi štelanja frgića.. Stavio mi Saša Shacala pa kaže da za njega na ER-5-ici nije prijeko potrebno štelanje. Ali ako baš hoću neke "vrhunske rezultate" :mrgreen:, veli da zamijenim diznu.. Svi ste naravno pozvani da podijelite svoje mišljenje o tome.. 8) Btw, kad bih i htio štelati delati, koga bi mi preporučali?
 
I da, nadam se da ventile nije potrebno dirati ha? :misli:
 
Turbo said:
Ja isto imam istu dilemu u vezi štelanja frgića.. Stavio mi Saša Shacala pa kaže da za njega na ER-5-ici nije prijeko potrebno štelanje. Ali ako baš hoću neke "vrhunske rezultate" :mrgreen:, veli da zamijenim diznu.. Svi ste naravno pozvani da podijelite svoje mišljenje o tome.. 8) Btw, kad bih i htio štelati delati, koga bi mi preporučali?
to ti sve drži vodu kao kad je netko rekao da mu je meštar savjetovao da na karburatorima zrakove otvori na 3 kruga jer je standardno za dosta motora  :mrgreen:
Sve to radi i funkcionira (razlog zbog kojeg ima dosta "kucnih" majstora a od opreme samo gedore) ali zbog 300kn zasto motor ne dovesti u optimum
Najvise vremena oduzme skidanje rezervara itd....dok samo štelovanje 5 min

PS. moje savjet ti je da nađes forum koji je bas za tvoj motor i vidis savjete u svezi širine dizni ili ostaviš originale, ako promjeniš dizne poslije treba opet štelovati tj bilo bi pametno
 
STobulj said:
to ti sve drži vodu kao kad je netko rekao da mu je meštar savjetovao da na karburatorima zrakove otvori na 3 kruga jer je standardno za dosta motora  :mrgreen:
Sve to radi i funkcionira (razlog zbog kojeg ima dosta "kucnih" majstora a od opreme samo gedore) ali zbog 300kn zasto motor ne dovesti u optimum
Najvise vremena oduzme skidanje rezervara itd....dok samo štelovanje 5 min

PS. moje savjet ti je da nađes forum koji je bas za tvoj motor i vidis savjete u svezi širine dizni ili ostaviš originale, ako promjeniš dizne poslije treba opet štelovati tj bilo bi pametno
koji forum??? jel ima koji domaci a ne strani????