Kawasaki en 500 vulcan

Evo da ne odgovaram svima koji su mi poslali PP vezano za prodaju ovog motora koji je kod mene.

Kaže frend: NIJE NA PRODAJU

Ja to ne mogu razumjeti ali eto......

Pozdrav!
 
U vezi EN 500 ,ako je servisiran kao sto su ti rekli,cijena je super....za te pare i ako volis taj stil motor je dobar.Imam kuci jedan.Dijelovi nisu problem i mogu se nabaviti uglavnom u HR.Remen je prednost,odrzavanje i trajnost ali ako se deformise,tesko da pukne,dotraje,a preporucuju da se mijenja sa lancanicima u kompletu onda to kosta i do 600 eura....

Na EN 500 se mozes natovaren i sa suvozacem odvest 500 KM u komadu bez problema,max do 120 km/h da se ne forsira...potrosnja ispod 5 l....znaci motor slusa...ciklistika nije za brze voznje,kocnice su losije ali koce...

Mana: RO3 rotor( magnet).Ako nije oblozen limom magneti se poslije toliko godina sasipaju.Mogu napraviti problem ako ostete i stator.Nov rotor bez statora kosta oko 300 eura.Repariranje kazu da nije preporucljivo...Zamjenski postoji od vise kawinih modela ali ih je tesko nac.Na ebay -u se pojavljuju ali.....itd...

Za te pare je motor odlican ali ako te remen ili magnet izdaju...pozeljeces yamahu......  :D...salim se
 
VN 750 1989.....momcina u odnosu na EN 500, druga prica ...V masina,vise konja,obrtni moment drugaciji,tank veci,kardan,naprijed 2 diska.Potrosnja do 6 l. Voznja u dvoje odlicna.Nesto ga i ne hvale ali smo se mi u BL uvjerili da nije los.Kupili pokvaren,rastavili masinu da vidimo sta je unutra.I bio je haos.Ali se taj haos dao rijesiti...Dijelovi se svi mogu kupiti u HR,povrat PDV pa se i isplati.Mijenjani lanci i vodena pumpa..Taj motor sada godisnje prelazi preko 10 000 KM i nema nikakvih problema.Mijenjaju se :ulje,filteri,plocice i gume...Poslije LTD 450 ,VN750 sada u ovom sredjenom stanju lik x ne zeli da mijenja.Prije tri dana se vratio iz Umaga,na kraju sezone Pula...u sred ljeta Grcka....toliko o VN 750....

Ako vec treba da biras,zavisno od ozbilnosti pristupa motociklu,namjeni,voznji i koliko zelis da ga posjedujes ti odluci...

Registracija u RS skoro duplo...do 500 cc i 750 cc