Kawasaki EN500 - malo duza vilica (i veci nagib iste)

martinx

Member
Pozdrav svima,
Kupio sam nedavno Kawasaki EN500 i stavio bi malo duzu prednju vilicu, te bi ju vjerojatno trebao malo vise nakositi.
Jel postoji kakva konverzija ili treba mjeriti, rezati i variti? Znam, mogu i hocu, odserafiti i zaserafili, ali mjerio i rezao bas nebi.  :?

Nasao sam firmu u Njemackoj: http://tinyurl.com/cjpcd93 ali kit za produzavanje vilice bi me kostao vise nego sta sam platio cijeli motor. Guvernali im imaju sasvim pristojnu cijenu od 50-100€.

Evo razgovaram se ja sam sa sobom, ali pronasao sam u Italiji proizvodjaca cijevi za prednju vilicu (Paolo Tarozzi Fork Stanchions) i kosta jedna cijev nekih 100tinjak funti, znaci da bi za dvije malo duze mogao proc za 300€.

ajd sad jos u potragu za "14° fork angle kit"...
 
javi se darku vinkoviću znan među forumašima kao djubre.
 
Evo kompletnog kita, sa ukljucenim duzim cijevima za vilicu... Jer se to nebi isplatilo proizvoditi nasim metalskim radnicima u fushu?
Ja nemrem sve. I kompjutere i satelitske antene, i metalske i drvene radove... Nejde...  :shock:

metric-sgle.jpg


Ovako bi to nekako trebalo izgledati kad se slozi. 1991 EN500A  14 degree with  8" over stock tubes
http://www.chopper-kit-usa.com/91-EN500A-14-8%20.htm
 
teško ...  :LOL:

samo me zanima cijena toga "vani" i očekivana cijena da se to kod nas napravi ... ;)
 
1800€ u Njemackoj (kazu atestirano i bla...). Ako uzmes to, i napravis identicnu kopiju, kakve razlike moze bit (ako je dobro napravljeno)?

Nasao sam ove trokute (nisam jos svu terminologiju pohvatao) i osovinu (bez cijevi, sajle i serafa) za nekih 450-500 doloresa. Proizvodna cijena kod nas nebi smjela prec 200€.
 
gle sad ovo .... u setu dobiješ opleteno kočiono crijevo u "rinfuzi" koje sam moraš sastavljati, a opće mišljenje forumske populacije je da to nevalja tj. boje se to sami sastavljeti (iako se ja godinama vozim na tako nečemu i nebrojeno sam ih napravio) .... ali je i dalje cijena toga pojedinačno oko 100kn/m + 40 (x2)kn holender + 40 (x2)kn šuplji vijak + 4x10 kn podloške = 150+80+80+40=350kn samo kočiono crijevo

svi dijelovi su ti kromirani .... cijena samo kromiranja (ako uopće kod nas nađeš da ti to netko napravi) nevjerujem da bi bila manje od 200€

izrada trokuta na CNC ( s materijalom) bi te izašla još cca 200€ (možda i više)

produžetak sajle km/h bi ti bio kod nas cca 150 kuna

distanceri cca 150 kuna

i još ostaju produžeci za tubuse za koje ne vjerujem da bi s metarijelom prošao ispod 100€

znači kod nas bi te to došlo u najboljem slučaju cca 600€ s tim da ne vjerujem da sve možeš odraditi na jednom mjestu ...

tj. ako bi i našao nekoga tko bi ti to sve sam odradio, računaj još najmanje 300€ što je ukupno cca 900€ i nemaš apsolutno nikakvu garanciju na ništa...  (y)



 
strasilo said:
gle sad ovo .... u setu dobiješ opleteno kočiono crijevo u "rinfuzi" koje sam moraš sastavljati, a opće mišljenje forumske populacije je da to nevalja tj. boje se to sami sastavljeti (iako se ja godinama vozim na tako nečemu i nebrojeno sam ih napravio) .... ali je i dalje cijena toga pojedinačno oko 100kn/m + 40 (x2)kn holender + 40 (x2)kn šuplji vijak + 4x10 kn podloške = 150+80+80+40=350kn samo kočiono crijevo

svi dijelovi su ti kromirani .... cijena samo kromiranja (ako uopće kod nas nađeš da ti to netko napravi) nevjerujem da bi bila manje od 200€

izrada trokuta na CNC ( s materijalom) bi te izašla još cca 200€ (možda i više)

produžetak sajle km/h bi ti bio kod nas cca 150 kuna

distanceri cca 150 kuna

i još ostaju produžeci za tubuse za koje ne vjerujem da bi s metarijelom prošao ispod 100€

znači kod nas bi te to došlo u najboljem slučaju cca 600€ s tim da ne vjerujem da sve možeš odraditi na jednom mjestu ...

tj. ako bi i našao nekoga tko bi ti to sve sam odradio, računaj još najmanje 300€ što je ukupno cca 900€ i nemaš apsolutno nikakvu garanciju na ništa...  (y)
i mislis da to nije bolje nego 1800e?
 
Ako idem kupiti tj. dati napraviti duze vilice, oce li majstor znati sta treba ili ja moram tocno znati sta trebam? Kakav je proces zamjene cijevi? Jel postoje neki standardi ili je to razlicito od proizvodjaca do proizvodjaca?
 
Moj savjet ti je da kupiš polovan motor sa produženom vilicom u njemačkoj i iskoristiš dijelove. Cijeli takav motor će te doći malo više nego nova prednja vilica.
 
ili nadjes majstora koji ima stol za varenje rama pa ti on cvakne gornju salicu i malo podigne i promijeni kut...a trokute sam vidio u motrmaniji u V Gorici....
 
Vladek said:
Moj savjet ti je da kupiš polovan motor sa produženom vilicom u njemačkoj i iskoristiš dijelove. Cijeli takav motor će te doći malo više nego nova prednja vilica.

To ti je kad od drva nevidis sumu. Svoj sam motor toliko platio, je da ima godina, ali je ko nov. Thnx.  8)