Kawasaki ER-5 1997 Godina Pomoć

loccoer5

New member
Ljudi poštovanje svima.
Novi sam na forumu i zamolio bih vas za jednu pomoć.
Posjedujem

Kawasaki ER-5​

17 godina i jednostavno mi ga je žao prodati prošli smo preko 250 tisuća kilometara diljem Europe. Nikada me nije ostavio nigdje. No sada 7.5. Me je napustio al vjerujem ne za stalno. Stvar je sljedeća. Prilikom Jedne vožnje od 350 kilometara koje sam odveza u Čast pokojnom prijatelju kojeg sam nažalost sahranio u nedjelju. Vratio sam se u Zagreb iz Jastrebarskoga. I osjetio sam dan prije Jaske da mi se osjeti benzin. No međutim da bi stvar bila bolja stanem na Benzinsku na Remetinečkoj cesti u Zagrebu. Da napravim kratki predah.Motor mi je radio svega 3 minute i ugasio se je. Iz pipe za gorivo mi je počelo gorivo kao Ludo šikljati van. No međutim sve sam na vrijeme sredio nisam ga niti palio niti išta. Uzeo sam kanistere i sve sam gorivo presuo u njih.​

1. Pokusao sam ga upaliti no međutim samo je škljocnulo s desne strane i nisam dalje dirao
2. Dotjerao sam ga kući Izvadio ulje i i fiter. Kupio sam novi I sve zamijenio
3. Skinuo sam Karburatore isto dole ali ih nisam otvarao nego sam na onome ventilu sve ispustio iz njega.
4.Promijenio sam odmah i sve šelne kao i crijeva za gorivo
5. Sve sam to NAPRAVIO I POSLUŠAO MAJSTORA KAKO I ŠTA DA NAPRAVIM.
6. Kupio sam i svječice dvije NO MEĐUTIM ISTE NISAM PROMIJENIO
RAZLOG DA VIDIM JEDNOSTAVNO DALI ĆE UPALITI .
Onda sam nazvao majstora i rekao mi je da postoji mogučnost da je ili Prazan Akumulator
Ili pak da je jednostavno u CELINDRU BENZINA. I DA PROMJENIM SVJEČICE NOVE I DA ĆE AUTOMATSKI UPALITI.
INTERESIRA ME VAŠE MIŠLJENJE.

ALI SVE KAKO MI JE REKAO MAJSTOR TA TREBAM NAPRAVITI SAM URADIO I VRATIO SAM SVE PRIPADAJUĆE STVARI GDJE SU BILE PRIKOPČANE.
IZVNITE MOLIM VAS NA OPŠIRNOSTI.
AKO IMA NETKO OD KOLEGA FORUMAŠA DA I MOŽE POMOĆI BIO BIH ZAHVALAN I NARAVNO SPRMAN SAM PLATITI AKO MI NETKO MOŽE DOĆI SA KLJUČEM ZA SVJEČICE DA IH SKINEM.
JER JA POSJEDUJEM KLJUČ ZA SVIJEČICE VELIČINE 18 ALI JE ISTI PRE DEBEL SA VANJSKE STRANE : A potreban je tanji sa strane da može ići do kraja i da se može odšarafiiti!



VAŽNO OVO SA DESNE STRANE ŠTO DRŽIM U RUCI TO SAMO SKLJOCNE!
KAO DA NE MOŽE OKRENUTI ALNASER A BIO JE NORMALNO VERGLAO
 

Attachments

  • IMG-20240508-WA0022.jpg
    IMG-20240508-WA0022.jpg
    487.1 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0013.jpg
    IMG-20240508-WA0013.jpg
    693.4 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0014.jpg
    IMG-20240508-WA0014.jpg
    565.1 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0015.jpg
    IMG-20240508-WA0015.jpg
    640.2 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0016.jpg
    IMG-20240508-WA0016.jpg
    631.8 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0018.jpg
    IMG-20240508-WA0018.jpg
    585.2 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0030.jpg
    IMG-20240508-WA0030.jpg
    527.3 KB · Views: 0
  • IMG-20240508-WA0031.jpg
    IMG-20240508-WA0031.jpg
    558.4 KB · Views: 0
Last edited:
Prvo izmjeri napon na akumulatoru, ako je preko 12v valja, drugo tukni po alnaseru, i probaj verglat, mozda je on otisao, a trece to sto ti gorivo curi moze bit da ti je plovak zapeo, sporko gorivo, rastavi i ocisti karburator
 
Prvo izmjeri napon na akumulatoru, ako je preko 12v valja, drugo tukni po alnaseru, i probaj verglat, mozda je on otisao, a trece to sto ti gorivo curi moze bit da ti je plovak zapeo, sporko gorivo, rastavi i ocisti karburator
Kolega.Hvala.A možeš li mi odgovoriti gdje se nalazi taj plovak??? Unutar karburatora ili.Jer nisam rastavljao isti nego sam tamo samo sa imbus ključom jednostavno da sve iscuri iz karburatora!
Ako je voltaža ispod 12 misliš da je akumulator možda

Još samo danas se moram aktivirati da riješim ključ za svječice



AKO IMA NETKO OD KOLEGA FORUMAŠA DA JE IZ ZAGREBA I MOŽE MI POMOĆI SPREMAN SAM PLATITI TO OD SRCA. DA MI POMOGNE SKINUTI SVJEČICE AKO IMA KLJUČ.
 
Last edited:
Kljuc za svijece obicno bude u osnovnom alatu od motora.
Kad radi motor trebao bi bit preko 13Vdc, a kad ne radi trebalo bi biti preko 12, tj idealno 12.4Vdc.
S doljnje strane karburatora, gdje je casica, to se odvije na dva sarafa i unutra je plovak.
 
  • Like
Reactions: loccoer5
Benzin smrdi na toj mašini iz više povezanih razloga. Pipa za gorivo vjerojatno ne radi kako treba, imaš u Tokiću ili Motormaniji ili KMS-u za naručiti set za reparaturu pipe goriva, jednostavno je i nije neka lova. Dosjedi na plovcima su na ovoj kilometraži pojedeni, treba vjerojatno staviti nove dosjede ili upolirati postojeće na oba karburatora da dobro zatvaraju.
Usput provjeriti i ostalo na karburatorima, da li su membrane ok, dizne prohodne i na kraju sinhronizirati karburatore.
Odvezi ga do Cohe ili Dude (nađi kontakte tu na forumu ili nek netko posta brojeve telefona ako ima pri ruci) pa će ti srediti sve što treba.
Moguće je da ti je gorivo prelilo u karter i da je potrebno zamijeniti i ulje i filtere, to vidiš po mirisu i količini ulja u motoru.
Kad se riješi dovod goriva onda ideš na struju. Relej anlasera kupi novi originalni ili rabljeni originalni, ovi kineski zamjenski obično se rastope nakon nekog vremena i opet si u problemu. Moguće i da treba servisirati anlaser (pikse, četkice), bez skidanja i otvaranja je teško reći u kakvom je stanju anlaser.
 
Benzin smrdi na toj mašini iz više povezanih razloga. Pipa za gorivo vjerojatno ne radi kako treba, imaš u Tokiću ili Motormaniji ili KMS-u za naručiti set za reparaturu pipe goriva, jednostavno je i nije neka lova. Dosjedi na plovcima su na ovoj kilometraži pojedeni, treba vjerojatno staviti nove dosjede ili upolirati postojeće na oba karburatora da dobro zatvaraju.
Usput provjeriti i ostalo na karburatorima, da li su membrane ok, dizne prohodne i na kraju sinhronizirati karburatore.
Odvezi ga do Cohe ili Dude (nađi kontakte tu na forumu ili nek netko posta brojeve telefona ako ima pri ruci) pa će ti srediti sve što treba.
Moguće je da ti je gorivo prelilo u karter i da je potrebno zamijeniti i ulje i filtere, to vidiš po mirisu i količini ulja u motoru.
Kad se riješi dovod goriva onda ideš na struju. Relej anlasera kupi novi originalni ili rabljeni originalni, ovi kineski zamjenski obično se rastope nakon nekog vremena i opet si u problemu. Moguće i da treba servisirati anlaser (pikse, četkice), bez skidanja i otvaranja je teško reći u kakvom je stanju anlaser.
Poštovani.Eto danas sam uspio saznati sve šta je bilo.Imajući u vidu da sam ja Antitalenat za za Bilo kakvu Mehaniku ili bilo šta. Ja jednostavno ne znam ali sam zahvalan svima koji su mi pomogli. Ovo sto je škljocalo.

Jednostavno nije bilo struje u akumulatoru .Nije valjda filao. I saznam šta je bilo da su mi se od tri žice jedna žica nije bila ukopčana.
Uslikam sve to pa stavim naknadno u prilogu. Upalio je motor nakon tri verglanja.
Kupio sam u tokići za pipu sve kao i ocistio karburatore. A danas samo idem kod TIHOMIRA koji ima servis Ducati. Da mi svječice promjeni.

Ali jednostavno motor radi odlično.

Ljudi hvala vam svima od srca

Pomogli ste čovojeku koji je antitalenat uopče da jedan šaraf zavrne. Svaka vam čast od srca.

Kolege :
alej600 ,

Bajac

Bajac

Ako ste iz Zagreba javite se da vas počastim pičem​


Ja stvarno volim taj motor i kod mene je 17 godina. I nije neka najbolja pila ali jednostavno je motor koji je odradio samnom večinu mojih kilometara kojih imam na motoru! I imamo jedno veliko poštovanje jedan prema drugome!
 
Last edited: