Kawasaki ER-6n/f

Pepeljug

New member
Ajmo ekipa koja dotične ima u posjedu. Zanimaju me vaša iskustva s tim motorom. Koliko troši, kako se vozi (sa suputnikom pogotovo), jel se može sa njim potegnut na malo duži put, a da ne trebaš poslije pomoć kiropraktičara ili trpit dugotrajne bolove u međunožju.  :wink: Di ste?
 
za vožnju sa supatnikom te malo ograničava max dopuštena nosivost od oko +/-160kg
 
motor ti je inače jako vozan, imam 192cm/110kg i bez problema sam se vozikao, mala mu je potrošnja oko 5l naravno u nekim razumnim uvjetima vožnje
 
Bio na duzim turama? Jel otpadaju jaja na onom sjedalu,nekako mi se čini usko i tvrdo prema mojem na Hondi, bole li te koljena s obzirom na tvoju visinu? Ja sam 177cm visok.
 
motor je prijateljev tako da nisam ima priliku na duže ture ali motor je super uloženo/dobiveno, kako sam već napisa nisam ima priliku na duže pa ti nemogu reć dali umara, dali je sic dovoljno širok  :misli:......................ali je motor (y)
 
Ergonomija je dosta slična ER5 osim što je upravljač malo otvoreniji, a oslonci za noge mrvu viši i malo unazad. Uglavnom, imao sam dosta sličan osjećaj. Motor je nevjerojatno vozan, lako upravljiv, jako mi se svidio. Na njemu sam odvozio do Rijeke i nazad po staroj cesti i nije me umario ni malo ( 49g+ 182cm/ 105 kg ).

Vozio sam nakeda s ABS-om, onog istog čiji test možeš pročitati u poslijednjoj Motoreviji. 
 
Ako se konačno odlučim, uzeo bih f. Testove sam sve proroštao 100 puta, pa me zanimaju iskustva iz prve ruke. Po forumu ljudi baš i nisu bili nešto rječiti na tu temu, a znam da ih se prodalo dosta.
 
evo jedna f verzija! iz Servisa kod gos.Blaževića (Split)


..neki francuz ga doveza, nakon pokušaja kradje istog!!
tj:veče prije na području Makarske bia je ovaj ER-6 i još neki (čini mi se) talijan!
Uglavnom ovaj drugi su uspili maznut! dok su kod Kawe odustali!  :mrgreen:

šteta što nisam još koju sliju okino!
(y)
 
Pepeljug said:
Svidja mi se ova presvlaka za tank.  (y)

da hebeno izgleda  (y)
em je lipo za vidit em' je korisno, ima i patent za zakačit tank-torbu.
uz to negrije se lim od rezervoara...pa moš fino stisnut!  :mrgreen:  :wink:
 
Vrlo vjerovatno Bagster - navlaka, može ići u kompletu s tank torbom prava stvar i to u boji motora!
 
Živija! Vozim er 6 n od 3. mjeseca i mogu ti reč da imam samo pozitivna iskustva s njom.Motor je konstruiran pretežno za gradsku namjenu,ali se ponaša dobro i na otvorenom.Vuče odlično iz niskih obrtaja,nikad mu ne fali snage a i konačna brzina je o.k.(provjereno preko 200 km/h udvoje).Najdalje šta sam iša sa njim je od Splita do Dubrovnika(cca 230 km) i nisam osjetija  veliki umor,a motor je put više nego dobro podnija.Vručina je bila velika a temperatura mašine i ponašanje kočnica o.k.Turbulencije pri brzinama večim od 140 km/h su velike,ali to nije ništa čudno za jedan naked.Po mom mišljenju to je motor koji trenutno na tržištu nudi najviše za uloženo.Drago mi je ako sam pomoga.
 
Što kaže tvoja suvozačica na udobnost?
Koliko troši? Koliko slabije vuče sa suvozačem? Do koje ga brzine možeš vozit, a da još ima force za povuć?
Je si li zadovoljan kvalitetom izrade?
 
Otprilike na 150 km smo se stali odmorit.Ona kaže da je  dosta udoban,a viruj mi ima iskustva na motorima.Jedino meni nije ugodno kad vozim prijatelja šta ima 110 kg,puno se nasloni na mene.
Po gradu troši toćno 5 l,a na otvorenom 4.Šta se tiće brzine do 180 km/h grabi odlično,onda malo razvlači do 210,šta je najviše koliko sam uspija uvatit.Najviše mi se sviđa šta me po gradu podsječa na enduro.Mislim na to da  mu nije potrebno često minjat brzine,nego ga možeš vozit u 4. i 5.
Kvaliteta izrade je sasvim solidna,a jedino šta me smeta je prva guma Dunlop.Već nakon 1500 km se je blago deformirala pa osječam laganu trešnju volana pri brzini od 70 do 80 km/h.
Ispočetka mu je mjenjač malo bučniji pri šalanju dok se ne razradi na otprilike 1500 km.Dosad sam priša 3000 km i više sam nego zadovoljan.Evo ti par slika.
 
Manje-više se slažem s gore napisanim.
Samo slobodno zaboravi vožnju iznad 170 km/h.
Duge ture idu bez problema, meni je bio mali problem u početku položaj ruku - boljele su me šake i zglobovi,
jer sam bio naviknut na drugačiji položaj.
Vozio sam na njemu dvoje ljudi (ne odjednom :mrgreen: ) i nisu se žalili, ali meni baš i nije bilo bog zna kako udobno.
Mislim da nije sretno rješenje za duge ture u dvoje (osim ako niste sićušne gradje).
 
Zašto misliš da zaboravi vožnju iznad 170 km?Ako je to zbog turbulencija ,istina je da su velike kod n modela,ali kod f-a ne vidim da bi to bio problem. :misli:
 
Zato što sam stekao dojam da iznad 170km/h prednji kotač pomalo gubi kontakt s podlogom.
 
To sa debelima znam kako je. Imam jednog 1.95m/120kg i još me prca jel vuče li mi motor ili ne, njega vozim samo kad me treba branit. :LOL:

Ja nisam neka pojava 1.76m/75kg, ona iste visine 50-tak kila (tako žena kaže). :LOL:

170km je brzina ostvariva samo na autoputu i mislim da je to savim dovoljno, ako se može konstantno održavat. Kad bih se odlučio uzeo bih f verziju.

80% vožnje je gradsko-prigradska, ali i ja bih npr. već jednom iša vidit taj Dubrovnik, sram me reć da nikad nisam bio. :oops:

Teško je sve poklopit, financije, potrebe, gušt,imat motor za svaki dan, a opet kad te pukne da možeš malo putovat. :misli:
 
Slažem se s tobom.
Mislim da je taj motorić skroz ok za takvu vožnju.