Kawasaki ER6 curi ulje

bobi

New member
Posto vec dugo traje ovaj problem na mojem dvokotacu, odlucio sam otvoriti temu. Situacija je ovakva - poslije brze voznje (npr. 120-140, preko 7-8 tisuca okretaja itd.), vidim da mi je ralica s lijeve strane uprsakana uljem.

Promjenjena je brtva velikog lijevog dekla, to nije pomoglo. Ekipa mi je savjetovala i da se mijenja brtva poklopca u koji ulazi crijevo od vode, ali su me serviseri uvjerili da ne mjenjam to, jer ocito ne curi voda nego ulje (iako sam trazio da svejedno to promjene, oni su to izignorirali :)). Zadnji pokusaj je bio stezanje filtera ulja, Viktor ga je zavrnuo prilicno jako, danas sam testirao i opet curi. Evo ilustracije:

Desna strelica oznacava gdje se nakupi najvise ulja kad stanem, dvije lijeve strelice isto pokazuju kako se skupilo uz krivine:

DSC00455.JPG


Jos jedna slika gdje je oznacen vijak uz koji sam nasao najvise ulja:

DSC00456.JPG


Posto sam problem uspio reproducirati samo brzom voznjom, a na mjestu nista ne curi, tko zna da li ovo stvarno pokazuje odakle curi ili je tu ulje samo naneseno vrtlozima zraka pod ralicom..

Hvala za svaku pomoc, posto sam vec u dvije radnje bio nekoliko puta i nista nisam postigao.. osim sto sam potrosio dosta novaca na mjenjanje ispravnih brtvi :mrgreen:
 
To je koliko vidim pumpa vode?

Zamjenom dihtunga oko poklopca neces nista rjesit jer je to jedna obicna gumica , al pumpa bi trebala imat semering unutra...i tebi je taj vjerovatno sjeban


Nije skup semering ako je on :)
 
moze li tu curiti ulje? vec mi je funzy savjetovao da to promjenim, ali me uporno svi serviseri uvjeravaju da bi tu prskala voda da ne valja semering i da bi vrlo brzo ostao bez nje zbog pritiska  :misli: 
 
bobi said:
moze li tu curiti ulje? vec mi je funzy savjetovao da to promjenim, ali me uporno svi serviseri uvjeravaju da bi tu prskala voda da ne valja semering i da bi vrlo brzo ostao bez nje zbog pritiska  :misli:

Naravno da moze i nek ti taj funzy odsad servisira motor ako ti ovi to kazu  :mrgreen:

on se nalazi bas na osovini u sredini pumpe tj osovina prolazi kroz njega ...samo treba pazljivo ko kod vilica skidat stari i stavljat novi da nebi sto sjeba  (y)

 
Ima sam isti takav slucaj tako da...ispusti antifriz, skini pumpu, rastavi je i skini semering pa po njemu ili osovini trazi novi

Ja sam ga platia 15kn XD i vise ne slini

 
:) ok idem sutra 16. put na servis istog problema, a recite mi do tada je li ok staviti malo nekog konzum-interspar ulja 10w40 jer mi je razina dosta niska i jace lupa kod mjenjanja brzina.. problem je sto mi tek u ponedjeljak stize 4 litre motula, a dotad treba odvoziti jos km.

p.s. pod konzum ulje mislim neko valvoline-castrol itd. za automobile po cijeni 40-50 kn, jer to je jedino gdje stignem sutra prije voznje
 
promijeni bakrenu sajbu ispod donjeg vijka bloka...stisni na odgovoarajuci moment i to je to....
 
bmw m 5 said:
promijeni bakrenu sajbu ispod donjeg vijka bloka...stisni na odgovoarajuci moment i to je to....

+1

Po slikama se i meni čini da bi mogla biti šajba na vidi ispod bloka. Samo, da nije vida provrtila  :misli:
 
bmw m 5 said:
promijeni bakrenu sajbu ispod donjeg vijka bloka...stisni na odgovoarajuci moment i to je to....

jok, to je vijak sa proširenjem na glavi (kao da ima šajbu) i drži gornju i donju polovicu bloka motora, jedan od.

kod bobija je klasični primjer propuštanja semeninga vodene pumpe. dakle semening na osovini pumpe prema bloku. slika ispod, tj. plava strelica, ti pokazuje gdje načešće pušta ulje, a pošto je brzina velika rasprišuje ti se naokolo. uglavnom plava strelica pokazuje na jednu rupicu namjerno napravljenu na bloku da ispusti ulje/vodu koje je probilo. Sagni se malo bolje pa pogledaj.  :wink:
 
makazica said:
Onako......laički.....

....ako je otišao semering pumpe vode i u prostor pumpe pušta ulje onda miješa vodu i ulje. U tom slučaju bi na rupicu izlazilo "čokoladno mlijeko", a ne čisto ulje kako izgleda na slici.

Svo ulje na slici je iznad filtera ulja tako da nije od tuda i ja bih taj filter opustio na propisanu vrijednost dok se još može....

Svo ulje je prilično nisko, ja bih provjerio da se ne sljeva od gore negdje....., pritegnuo bih onih 5 šarafa iznad filtera ulja, promjenio sve bakrene podloške u okolici, općenito provjerio sve šarafe u okolici, temeljito očistio, napudrao baby puderom i otišao na vožnju....

ne. dva su semeninga, jedan sa vodene, a drugi sa uljne strane.
nije dobra ideja dostiskati onih 5 šarafa jer su stisnuti točno na kile i redosljed stiskanja. to su šarafi koji drže dve polutke bloka! neznam dali bi eventualno stiskanje utjecalo na ležišta radilice ali bolje ne dirati to!
 
ok, sad imam materijala za razgovor sa serviserom, samo sada ne znam kod koga da ga sada odvezem. do sada sam najvise isao u viktormotosport, ali kad do sada nisu uspjeli to rijesiti, pokusao bih negdje drugdje
 
Na Z750 (a i ovdje je izgleda isto) moze na rupicu ispod vodene pumpe curit cisto ulje. I ne, ne curi na mom motoru. Na mom slini antifriz vec 17500km, ali toliko malo da se jos uvijek ne vidi na nivou ekspanzione. Receno mi je da ce to stati nakon parsto km, al eto - traje i dalje, mozda malo manje. Stapic za usi i jednom tjedno se zazeleni vata na njemu
 
Ista stvar je bila i na mom pegasu, kroz rupicu ispod vodene pumpe slinilo ulje. Skinuo pumpu i promijenio dva semeringa na osovini pumpe, jedan dihta vodu a drugi ulje i izmedju njih je rupica ukoliko jedan semerin popusti i kroz nju iscuri tekucina van.
 
Eto sve si sazna...i joy rider ti je dodatno sve objasnia  (y)

Minjanjem bakrenih sajbi i dotezanjem neces apsolutno nista postic (mozes samo stetu napravit) jer u vecini slucajeva nikad nije u njima problem samo je najlakse zamijenit pa svi krenu od toga

 
biso1 said:
Ista stvar je bila i na mom pegasu, kroz rupicu ispod vodene pumpe slinilo ulje. Skinuo pumpu i promijenio dva semeringa na osovini pumpe, jedan dihta vodu a drugi ulje i izmedju njih je rupica ukoliko jedan semerin popusti i kroz nju iscuri tekucina van.


Tako je..Ja sam to mijenjao na svom er6n. Komplet semeringa i brtvi dođe u Kaptol Kargu oko 350 kn, ako se dobro sjećam..Mijenjaj servisera koji to ne zna...Evo mu skica ,pa nek se posluži...
Meni je curila voda, a kad bi išao na duži đir, pojavilo bi se i ulje kad bi vozio večom brzinom s ugrijanim motorom..