Kawasaki ER6 curi ulje

Joy Rider said:
jok, to je vijak sa proširenjem na glavi (kao da ima šajbu) i drži gornju i donju polovicu bloka motora, jedan od.

kod bobija je klasični primjer propuštanja semeninga vodene pumpe. dakle semening na osovini pumpe prema bloku. slika ispod, tj. plava strelica, ti pokazuje gdje načešće pušta ulje, a pošto je brzina velika rasprišuje ti se naokolo. uglavnom plava strelica pokazuje na jednu rupicu namjerno napravljenu na bloku da ispusti ulje/vodu koje je probilo. Sagni se malo bolje pa pogledaj.  :wink:
naravno  (y)
 
bobi said:
ok, sad imam materijala za razgovor sa serviserom, samo sada ne znam kod koga da ga sada odvezem. do sada sam najvise isao u viktormotosport, ali kad do sada nisu uspjeli to rijesiti, pokusao bih negdje drugdje

dođi kod mene  :D

usput se i okupaš u moru  :mrgreen:

 
3alfa3 said:
Na Z750 (a i ovdje je izgleda isto) moze na rupicu ispod vodene pumpe curit cisto ulje. I ne, ne curi na mom motoru. Na mom slini antifriz vec 17500km, ali toliko malo da se jos uvijek ne vidi na nivou ekspanzione. Receno mi je da ce to stati nakon parsto km, al eto - traje i dalje, mozda malo manje. Stapic za usi i jednom tjedno se zazeleni vata na njemu

e neće stat samo se može pojačat, nažalost, bolje to riješi jer će ti pojest kučište pa češ imat rupetinu umjesto rupice.  :mrgreen:
 
Bilo bi poželjno najprije TOČNO utvrditi gdje i što slini... jedna od metoda ti je da nakon što dobro očistiš motor pređeš sumnjivi dio mašine sa puderom (ono običan najjeftiniji bijeli puder) napraviš đir i 100% ćeš vidjeti gdje je problem, kasnije sve lako opereš vodom.

PS, najveći neugodnjak kod ove metode je kako teti u ljekarni objasnit da kupuješ najjeftiniji baby puder za popravak motora, a ne za pudranje dječje guze  :LOL: :LOL:
 
dosta o tome. proveo sam dan u kmsu, promjenjena je gumica a i cijela sajba od vodene pumpe, znaci gumena i mehanicka brtva. evo na povratku sam oderao i preko 200 na sat i opet masna ralica. sutra cu jos testirat, mada mi ne smrdi bas na dobro. jedino sto valja je sto je ovo najbolji servis ikad, najedes se, nacugas se i jos relativno jeftino poservisiras. doduse, opet problem nije rijesen ali ovo je ocito problem koji ni sam dragi bogo ne zna rjesiti.

jos jedna stvar, do sada je kawa isla do 195 kmh, nakon kms tretmana ide oko 205 kmh :)
 
ako nastavi curiti kupit cu puder :)

mozda je ovo sada iscurilo jos ono malo ulja sto je ostalo pod poklopcem, vidjet cemo danas
 
nije nista ostalo nego kao i kod svakog semeringa mora sjesti na osovinu (y)
 
picasso said:
nije nista ostalo nego kao i kod svakog semeringa mora sjesti na osovinu (y)

jel to znaci da ce sjest s vremenom, ili da ja trebam nesta poduzeti u vezi toga?
 
Kad se montira novi semering (općenito govoreći), svako curenje mora stat.

Pod uvjetom da je kupljen odgovarajući semering i da dio kućišta u koji se montira nema oštećenja, naravno.

Ako se i dalje nastavi (i u najmanjoj količini) ili semering nije montiran kako triba ili je oštećen prilikom montaže.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
jos curi, a puder ne pomaze jer se pri tim brzinama sve zasere i vecina pudera otpadne. uostalom, sada se zna odakle curi, samo treba ustanoviti zasto..
 
dosta filozofije..klasicni semering ne treba nikakvo uhodavanje...mora brtviti od pocetka..kod keramickih pakunga je druga stvar......ja bih ipak posvetio paznju donejm dijelu bloka..i bakrenim sajbama oko sarafa koji drze blok.....cim su bakrene sajbe oko sarafa..znaci da ulje dolazi u dodir sa samim vijcima..te da postoji mogucnost pustanja....naspricaj sve ivasolom i dobro operi visokotlacnim peracem....ispusi zrakom..i upali motor....drzi ga na povisenim okretajima u leru...i mora poceti sliniti...
 
evo rijeseno je, ono sa vodenom pumpom i dihtungom je bio problem.. ponovo je sve otvoreno, malo posmirglan otvor i ponovo stavljena brtva i prilicno zestoka testiranja pokazuju da je ovaj put uspjesno. kms, besplatno rijeseno posto u prvom pokusaju nisu uspjeli  (y)
 
bobi said:
evo rijeseno je, ono sa vodenom pumpom i dihtungom je bio problem.. ponovo je sve otvoreno, malo posmirglan otvor i ponovo stavljena brtva i prilicno zestoka testiranja pokazuju da je ovaj put uspjesno. kms, besplatno rijeseno posto u prvom pokusaju nisu uspjeli  (y)

a šta sam ti ja odmah rekao.  :wink:
i to nije posao za ne pedantne servisere, zato si i išao dvaput-triput. bitno da je rješeno  (y)
 
VooDoo said:
zakljucak: kada kupite kafasaki kupite i cilit za kamenac  :mrgreen:

(y) to, i ne ganjajte ga po moru

[quote author=Joy Rider]
a šta sam ti ja odmah rekao. 
i to nije posao za ne pedantne servisere, zato si i išao dvaput-triput. bitno da je rješeno 
[/quote]

ma mozes ti pricati sta hoces :) kad ja nemam garazu a vec sam dosta ulja i benzina prosuo po stazici i dvoristu koje djelim sa susjedima  :mrgreen:
 
Još jedno pitanje imam prije nego promijenim ulje. Dakle spomenuo sam da mi curi ulje ispod vodene pumpe.
Oni koji su to mijenjali dali je to ovo:
220_bild2_7359466.jpg


I pretpostavljam treba ova:
220_7342075.jpg

Dali je to to, semerinzi 300kn brtva oko 50kn? Trebam li još koju brtvu?
Razmišljam da sam promjenim jer u Zadru ne mogu tako brzo.
 
Koliko sam uspio skuzit to ti je semering vodene pumpe ali ne semering ulja koji je tebi los.

https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/motorcycles/er-6n-2007/water-pump-593264.aspx