Kawasaki GPZ 650, restauracija

Kawah said:
Znaš koliko stoje membrane , švimernadle , prirubne gume ,pokoja dizna ? Govorimo samo o fergazerima !  :shock:  :021:

meni je za 550 gpza jedna igla bila oko 1200 a kučište oo 1800 puta set je 3000 pa puta 4 ....govorim o originalnim...dobro je kaj su igle (ventili) skoro pa vječni ali stari su to motori i na večini je izmješano...pa ništa od njih zamjenski iz louisa su sve sa gumenim vrhovima koji traju godinu dana....i tako to... a i ti reparatur setovi su već 20 let na skladištima i to sve također balavi....
 
Imaš set  tj alat za membrane ,vjerovatno onda imaš i materijal za iste u što iskreno sumnjam ! Napraviti membrane u kućnoj radinosti je pravi podvig . Ipak sretno u svemu što slijedi !  (y) :021: :021: :021:
 
prva stvar što bi ljudi radili na motoru je snhronizacija  karburatora ,ali dug put je do karburatora  (y)
 
Kawah said:
Imaš set  tj alat za membrane ,vjerovatno onda imaš i materijal za iste u što iskreno sumnjam ! Napraviti membrane u kućnoj radinosti je pravi podvig . Ipak sretno u svemu što slijedi !  (y) :021: :021: :021:
samo truda i volje , imam i jednu napravljenu membranu i izgleda odlično a alat je pravo malo remek djelo tokarenja , iz dva djela s tim da se ubrizgava plastika unutra kroz rupicu , velim sve se da napravit , nisu naši meštri ništa lošiji od kosookih , u alatnicama se rade puške , pištolji a kamoli šta se neda sve napravit ,  :mrgreen:
 
istina , al da je posel restauriranje , je , kad jedno raskopaš otvara se drugi problem , ako ne radiš sam, osim ako nisi zaljubljenik u takvo što , ne isplati se ;)
 
grafit said:
prva stvar što bi ljudi radili na motoru je snhronizacija  karburatora ,ali dug put je do karburatora  (y)
Mnogi naklapaju o tom famoznom sinhroniziranju frgiča a da nikad nisu ni gledali kako to sve izgleda , moram priznat da nisam to radio al sto puta sam gledao i ne vidim nikakav problem , problem nastane ako je neko nešto mehanički oštetio na njima što je čest slučaj nažalost , ako je sve to kak treba kupi se set za reparaciju i to onda šljaka , ako je to dosta uništeno kupi se drugi frgič preko ebaya za 300 eura max cijene i to je to , same gas , e sad ako to baš ne radi savršeno nije problem za nekakvu manju vožnju jer ipak je to stari motor za neprevelike izazove , inače za gpz 100o rx koji ima dosta problema za frgičima paše frgič od suzukia 1100 i stavi se filter kutija od bmw.a 650 , ma svašta se da pripasat , radili smo svašta na tim starim motorima i sve je stvar volje , nema toga što se ne može napravit  :mrgreen:
 
lunjo said:
istina , al da je posel restauriranje , je , kad jedno raskopaš otvara se drugi problem , ako ne radiš sam, osim ako nisi zaljubljenik u takvo što , ne isplati se ;)
e tebe sam čekal da se javiš .  :mrgreen: nažalost ti stari gpz-i ne vrijede ništa , moš mislit , 500 eura i to je to , prvi sam u redu za te pare , ako se odluči neko tko ima nek se javi (y)
 
:mrgreen:

evo još jedan je doveden u stanje da vozi , jedan je otprilike na pol posla , one koje buš našel za prodaju uglavnom su u lošem stanju ;)
 
lunjo said:
:mrgreen:

evo još jedan je doveden u stanje da vozi , jedan je otprilike na pol posla , one koje buš našel za prodaju uglavnom su u lošem stanju ;)
velim , uvijek sam za kupnju i za pregovore , nema veze kaj to drugima ne vrijedi , kupil sam nažalost dva motora , i trenutno do 11 mjeseca nemam tih pišljivih 1000 eura a možda i manje , nisam zval i pregovaral , taj motor vrijedi svaku lipu , ni vani se ne može dobit za 1000 eura da je u originalu , neko to ne može shvatit , uostalom zanima me ovaj koji je započet i onaj na oglasu ,
 
Kaj onda smo se našli da od kemije ništ a da bu kak treba se već kupi praveć motor...

karburatori su super dok rade kak treba
 
v3kac said:
Kaj onda smo se našli da od kemije ništ a da bu kak treba se već kupi praveć motor...

karburatori su super dok rade kak treba
imam dva praveč al manje bitno ,  :mrgreen: sve radi ko i sve drugo pa i na novijima , kaj bi delali meštri da sve radi super , zar ne , poanta je imat nekaj starog u to vozat , ove novije imamo svi
 
EL TORRO said:
velim , uvijek sam za kupnju i za pregovore , nema veze kaj to drugima ne vrijedi , kupil sam nažalost dva motora , i trenutno do 11 mjeseca nemam tih pišljivih 1000 eura a možda i manje , nisam zval i pregovaral , taj motor vrijedi svaku lipu , ni vani se ne može dobit za 1000 eura da je u originalu , neko to ne može shvatit , uostalom zanima me ovaj koji je započet i onaj na oglasu ,
a znam ;)
ovaj započeti sumnjam da bu za prodaju , uglavnom, uvijek možeš navratit , bar nam tema za razgovor nebu falilo  (y)

 
lunjo said:
a znam ;)
ovaj započeti sumnjam da bu za prodaju , uglavnom, uvijek možeš navratit , bar nam tema za razgovor nebu falilo  (y)
da , barem sa nekim imam pričat , neko ko zna šta valja al ja idem bilo gdje posudit tih 1000 eura , banke , kamatari u dubravi , bum založil dva svoja motora , bilo kaj al krečem u potragu (y)
 
O čemu vi ovdje pričate, o problemu oko jebenih karburatora od GPz 750!!?? Oko membrana i igli? Dizne!!??
Kao što sam napisao, imao sam 3 ili 4 unitraka, sada sam iz blata opet dovukao grbavca i slažem ga za utrke.
Izgleda da velikoj većini ovdje bolje leži miš u ruci nego šarafciger!  :LOL: :LOL: :jesus: :jesus:


e da, moj prijedlog je da se javiš na PP pa dogovorimo cifru da ti dotjeram tog GPzejca u red!
Kaj veliš?  8)
 
gepeze said:
O čemu vi ovdje pričate, o problemu oko jebenih karburatora od GPz 750!!?? Oko membrana i igli? Dizne!!??
Kao što sam napisao, imao sam 3 ili 4 unitraka, sada sam iz blata opet dovukao grbavca i slažem ga za utrke.
Izgleda da velikoj većini ovdje bolje leži miš u ruci nego šarafciger!  :LOL: :LOL: :jesus: :jesus:


e da, moj prijedlog je da se javiš na PP pa dogovorimo cifru da ti dotjeram tog GPzejca u red!
Kaj veliš?  8)
Taj gpz je sasvim u solidnom stanju a ako kaj zapne uvijek je svaki savjet dobrodošao , što se tiče majstora imam frenda doktora za kawce a ako treba Coha je sasvim ok za sve te stare drloge , Dorijan , Dario , Berač itd , niti Lunjin muž nije za odbacit , čak i predobar , ima tu dosta ekipe koja zna , najmanji problem , problem je trenutno tih 7500 kuna , moral bum kod kamatara založit dva motora , naravno kod pouzdanog pa bumo vidli ,  :mrgreen:
 
gepeze said:
O čemu vi ovdje pričate, o problemu oko jebenih karburatora od GPz 750!!?? Oko membrana i igli? Dizne!!??
Kao što sam napisao, imao sam 3 ili 4 unitraka, sada sam iz blata opet dovukao grbavca i slažem ga za utrke.
Izgleda da velikoj većini ovdje bolje leži miš u ruci nego šarafciger!  :LOL: :LOL: :jesus: :jesus:


e da, moj prijedlog je da se javiš na PP pa dogovorimo cifru da ti dotjeram tog GPzejca u red!
Kaj veliš?  8)

pričamo o restauraciji , kaj se pjeniš  :jesus: :LOL:
 
Voziti stari motor je skupo.
Ja sam mog platio više nego taj kawac košta, bio je u besprijekornom stanju i nakon pranja i šminke prošao tehnički.
Potrošio sam na njega još dva.
Daj ovjes update, daj lanac update, daj frge update, daj instalaciju update......
Pare idu a ako ih nemaš bolje se ostavi ćorava posla i pričekaj dok ti " krene"
 
Elias said:
Voziti stari motor je skupo.
Ja sam mog platio više nego taj kawac košta, bio je u besprijekornom stanju i nakon pranja i šminke prošao tehnički.
Potrošio sam na njega još dva.
Daj ovjes update, daj lanac update, daj frge update, daj instalaciju update......
Pare idu a ako ih nemaš bolje se ostavi ćorava posla i pričekaj dok ti " krene"
Motor je bio u besp.. stanju , barem tako veliš , pa sad nabrajaš ovjes, lanac,frge, instalacija , meni se čini da to i nije baš kako ti veliš :misli: